Çıktım o kadar kötü değil ya ben zaten fondöten kullanmıyorum makyaj yapmaya başladığında aslında onunla başlamak istiyorum ama sonra bana dediler ki onu yaparsan senin elindeki bütün hava güzelliklerini zamanı kapatır ve ciddi normalde kötü değilse bile daha kötü hale gelmeye başlar ben de sonra vazgeçtim bb ya da cc kremler daha güzel geliyor hemde daha hafif fondötene gerçekten aşırı derecede kapatıyor zaten insan yüzünde bir baskı hissediyor onu hissediyorsun yani. #reda
Fondöten ile aram pek iyi değildir. Benim cildimde çok ağırlık hissi oluşturuyor ve cildimde fazla kusur bulunmadığından dolayı pek kullanmaya ihtiyacım olmuyor açıkçası. BB krem ve CC krem kullanmaya daha sıcak bakıyorum. Cildime hafif renk ve canlılık gelmesi benim için yeterli oluyor. Şimdiye kadar Flormar ve Nivea kullandım. Güzellerdi. Sonra sivilce tedavisi görünce tabii cildimde bir şey kalmadı bu yüzden onları bile kullanmıyorum artık. Allık, ruj, rimel, far, göz altı kapatıcısı ile makyajımı tamamlıyorum.
Bende nemlendirmeden asla fondöten kullanmıyorum. Nemlendirici kullanmadım mı çok daha kötü oluyor. Kuru ciltli olduğumdan ötürü nemlendirici sürmesem pul pul görünüm olur. Buda hiç görmek istemediğim şeyler.
Fondöten pek tercih etmiyorum ama olur da tercih edecek olursam önce cildimi nemlendiririm ardından makyaj bazını sürüp öyle fondöteni cildime uygulamaya başlarım.
Öncelikle renk tonu çok önemli. Tenime uyumlu bir renkten sonra markası ve kaliteli oluşuna dikkat ediyorum. Işıltılı ve mat olmayan fondötenleri tercih ederim her zaman. Kuru ciltler için birebir...