Ödüm kopuyor inan kuaföre gidince burdakiler saçı bile yamuk kesiyor inanır mısın burada saçlarım kötü ya normalde benim saçlarım gerçekten uzın ve güzeldi pixie model keseyim dedim içine sı*tım
Bütün kuaförler aynı değildir ya elbet biri iyidir. Sadece düzelttirmek, toplattırmak, fazlaları aldırmak istiyorum dersen şeklini bozmadan etrafını toplarlar...
bu kadar çok kasmaya gerek yok ya derler ya ne kadar com malin olursa olsun bi kivilcima bakar ne kadar guzel olursan ol bi sivilce yeter :) hadi selametle kal
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Arasini cok az acabilirsin youtube dan bak altin oran kaş nasil yapilir diye iple isaretle ortayi o sekilde al 🥰
Fazla uzun değiş mi ben yüzüme yakıştırmıyorum
İste ordan bak videoda anlatiyo o sekilde iple isaretliceksn burdan anlamazsn izle uygula bak sonra al cok kolay
Peki bir şey soracağım yüz hatlarımı beğendin mi?
Evet yuzun guzel sadece kasini acarsan biraz daha cok yakisir
Sağolun
Bir tane program var arkadaşım kullanıyor bilmem denedin mi?
Nedir
Youcam make up bir arkadaşım kullanıyordu orada deneme yanılma yapabilirsin. 😊
Sağolasın
Rica ederim 🙂
Bir şey söyleyeceğim seni takip edenleri soruma yönlendirir misin daha fazla insanın görüşünü almak istiyorum da ben yeni açtığım içi n arkadaşım yok
Beni takip edenlerin çoğu aktif değil ama yardımcı olurum yinede
Çok sağol
kuaföre git onlar halleder
Kötü duruyor di mi ama
çok kötü değil ama evet düzeltilebilir birazcık
Sağolun bana açık saç rengi yakışır di mi
çok açık değil ama evet siyahta güzel
Siyaha boyamalıyım kaş rengim koyu olduğu için
hmm bilemiyorum sen bilirsin orasını
Bence gayet güncel böyle. Değiştirme sakın
Ya hiç beğenmiyorum fazla uzun gibi
Hayır bence çok güzel. Doğal olanın ayrı bir albenisi oluyor gene de senin kararın bu ama
Sağolun
Güvenilir bir kuaföre gidebilirsin
Ödüm kopuyor inan kuaföre gidince burdakiler saçı bile yamuk kesiyor inanır mısın burada saçlarım kötü ya normalde benim saçlarım gerçekten uzın ve güzeldi pixie model keseyim dedim içine sı*tım
Bütün kuaförler aynı değildir ya elbet biri iyidir. Sadece düzelttirmek, toplattırmak, fazlaları aldırmak istiyorum dersen şeklini bozmadan etrafını toplarlar...
Peki bir şey soracağım sence yüzümdeki kusurlar neler
Kusur göremedim
Kaşlarımı kavisli yapsam bu sefer gözlerim badem yakışmayacak
Bence kaşında bir sorun yok, göz makyajı yapabilirsin
Sağol canım yorumun için
Rica ederim
kuaför tavsiye verir
Değiştirmeliyim ama dimi yakışmıyor yüzüme
kaföre git
gerek yok bence
Yüzüme yakışmıyor çirkin görünüyorum
bence böyle masum gorunuyosun tabi sen begenmiyorsan kendini bilemem ama ne bilim cok samimi bir insansin gibi hissettim ilk gordugumde
Sağol ama ben çok güzel ve çekici görünmek istiyorum
Nazar değmesin inşallah Rabbim kalbine ferahlik versin yüzün güzel olduvu kadar kalbinde güzel olsun inşallah her daim :)
Sağolun çok iyisiniz bakımlı görünmek istiyorum da
bu kadar çok kasmaya gerek yok ya derler ya ne kadar com malin olursa olsun bi kivilcima bakar ne kadar guzel olursan ol bi sivilce yeter :) hadi selametle kal
Yalnış anlamayın beni ne kadar zamandır böyleyim kendimden sıkıldım o yüzden iyi geceler
✋👍👍