O seni çatlakların olduğu için aldatmadı ki, senin uzerinde veya sana has olan , ne iletisimsel nede bedensel bir sebepde yok ayrıca , sadece farklı birini buldu onunlada iliskisi olsun istedi. İste hepsi bu. Bu şahsın , düşüncelerinde ve duygularında , sana dair veya seni aldattığı kisiye dair olumlu dusunceler veya değer verme veya sevgi bağlamında duyguları olduğunu mu düşünüyorsun. Eğer böyle ise düşünme. Bu tarz erkekler kadının duygu dünyasından haberdar değillerdir ve yaptıklarının ne denli bir yıkıma sebep olacaklarinıda bilmezler. Bunu bilecek kapasitedende çok uzaktalar. Kadının duyguları haysiyeti onuru hayalleri geleceği onların zerre umurunda olmaz ve maalesef ben ilişkimi yaşarım, hevesimi alınca bırakırım bir başkasına geçerim. Bu aşamada ilişki yaşadığı kadının kendini sevdiğini bağlılık hissetiğini düsünürsede o kadına kendi üzerinden ve ona kendini kötü hissettirecek bir bahane bularak , onu kendimden uzaklaştırırım böylece uğraşmama gerek kalmaz bende yoluma bakarım diye düşünür. Zaman zaman dilim döndüğünce bazı gerçekleri ifade ederek uyarılarda bulunuyorum fakat çok yeterli olmuyor sanırım. Bahsettiğim diğer iceriklere net orneklerden biride bu şahıs işte , kadınları sadece cinsel obje olarak gören hevesini alınca aldatan terkeden bunu yaparken çok zaman kadının ağır enkazlar altında kalmasına sebeb olan birde üstüne pişkinlik yapan aşağılıklar. Senin vücudunu seyrederken, belki sevisirken hiç sorun yoktu değilmi , e o zaman çatlaklar yoktuda sonradan mı olustu? Tabiki hayır iste bu sebeple , bu meselenin sebebi catlakların değil. Kadın vucudunda çatlaklar , kadın vücuduna , ayrı ve farklı bir sexilik katan , kadın vucudunu renklendirerek daha etkileyici hale getiren güzelliklerdir. Para tuzakcılarının olusturdugu algilar neticesinde bu gün bir çok kadın da bu durumdan muzdarip ama bilinm3yen bir ve önemli bir etken var. Bu bir sorun olsaydı , gecici olur ve tedavisi kolay olurdu. Bir çok jnsan arayıs içinde ama krem vb hiç biri işe yaramıyor. Lazer vb etkenler , doğalı düzeltmek değil , doğalı bozmak veya doğalı değistirmeye yònelik müdahalelerdir. Yani tedavi değildir. Eger bunun adi tedavi olsaydı bunu sadece ve sadece doktorlar yapabilirdi. Peki neden zor? Bu hemen bozulmasi mumkun olmasin ki , kadınların cilt güzelliği kalıcı olsun diye böyle takdir edilmiş. Bu renklilikleri ve vucuda katkısının güzellik ve etkileyicilik güzelliklerini farkedemeyen kisiler içinde erkekler , güzelden anlamayanlar , kadinlar ise kendi vücut güzelliklerinin farkında olmayan ve kendi vucutları hakkinda yeterli bilgi sahibi olmamakla birlikte , kendilerinden farklı gördüklerine benzeme arzusu. Oysa her kadını farklı kılan kendine has doğal güzellikleri vardır. Bunu bilmemek kadının her zaman kendine üzüntü vermesine sebep olur. O zaten gidecekti sebebi sen değilsin , yarın olsa zaman kaybı ve pişmanlık olurdu, bu gün bitmiş sen sevinmelisin. Süslü sözlerle serin gelene , imkanlarıyla gösteriş yapana mesafeni koymalısın. İçi enkazdır , gecmsine bırakmıştır. Yakınına alıp biraz enkazda sen almayasın. Kurtulmussun sevinmelisin. Kaldır başını dik dur , o kaybettiğine üzülsün vakti gelince. Mutlu ol. Eger boyle olmwsaydi yasayacak oldugun sayısız ve süresiz sıkintiların ölçüsünü bilseydin bu dakikalarda kutlama yapardın.
Canı çekmiştir yapmıştır çok büyütme. Suçu senin üzerine atmak istemiş ama bedava vajina baldan tatlıdır sadece hayır diyememiş. Suç sende değil yani çatlakların olmasa da aldatırdı öyle düşün ama çok takma yani sonuçta insan yani alt tarafı düşük bir yaratık.
Saf mısınız ya siz... Kusura bakmayın ama hakikaten eziklik bu, erkek arkadaşın bunu yapmış hadi hadsizce ve aç gözlülükle, kendine neden saygın yok,çatlakların yüzünden aldatılan bir kadın olarak kendin için bakımına dikkat etmen gerekir iken erkek arkadaşın olarak erkek müsvettesinin bu sebepten seni aldatmasına takıp üzülüyorsun, vur tekmeyi gitsin hatta ona direk şunu de yatakta berbattın bilseydim bende seni aldatırdım de mesela. Fırsat vermeyin ya erkeklerin sizi ezmesine. Sen kendinle barışık olmaz isen adam seni mezara gömer.
Ben senin yerinde olsam çatlaklarım için beni terk eden adamı hayatımdan siler atarım, geldiğinde de yatakta yeterli olmayan eski sevgiliyi hayatıma almıyorum prensibim gereği derdim.
Sana bir tavsiye, bakımlarını kendin için yap, seni fiziksel ve her ne sebeple olursa olsun aşağılayan erkekleri hayatına alma. Dünyanın en güzel kadını da olsan erkeğe o özgüveni o haddi verirsen en çirkin erkek bile gelir seni aşağılama hadsizliğini kendinde bulur. Hayatının odak noktasını kendin yap. Seni her halinle kabul edeni baş tacı et herzaman. Bol şans
Hayatın doğal akışı mlsf böyle. Ilişkilerde herkes bir şekilde fiziğe bakıyor. Sevgilin sana karşı dürüst olduğu için bence ona karşı şükran durmalisin. Çünkü çoğu insan bu şekilde açık olacak cesareti göstermez. Bir bahane bulur. Sen asla anlayamazsin seni neden terk ettigini. Ve belirsizlik içini yer durur. Durum sende belki bir üzüntü yarattı ama inan bana olumlu etkisi çok daha fazla olacaktır. Artık çatlaklarınla ilgili bir farkindaligin var ve bunu düzeltme için sebebin de var. Madem ki aşk istiyoruz, kendimize olan ilgimiz fazla olmalı, detaylara dikkat etmeliyiz. Gerçekleri sana herkes söylemez. Ama gerçek bu mlsf. Umarım daha başarılı ilişkiler yaşarsın.
O kadar canım bir bahane hayatımda duymadım iyi olmuş köşeden dönmüşsün ama bu tür şeyler normal böylede güzelsin şu erkekler yüzünden kadınların özgüveni gidiyor ya ben deliriyorum yapma bunu kendine...
4
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
O kadar üzgünüm ki kelimeler anlatmaya yetmez. Bir kadın bunu mu hak eder?
Sakın böyle düşünme erkeklerde aldatılıyor. Sen kendini sevmeye başlarsan herkes seni sever emin ol 😊 kimse kusursuz kimse mükemmel değil bunu unutma o yüzden her halinle güzelsin❤️
çatlakların oldugu ıcın aldatan şahıs senın catlaklarına bahane bulmus aslında bahane bulamayacagı sey SEREFSIZ OLMASI anlatabıldım mı?
1 onu unutmak ıstıyor ısen 2 catlaklıklar ıcın yuzde yuz cozumu kımse veremez lakın azaltmak ıstıyor ısen yardımcı olabılırım bende hızlı kılo verdım ve catlaklar ıcın kurallar vardı denedım oldu
Böyle bir bahane olabilir mi ya. Hem aldat hem de kusurlarini yüzüne vur. Bari seninle yaşadıklarına saygısı olsaydı. Karaktersizin tekiymiş kurtulduğun için sevinmelisin. Bir insanın da vücudunda çatlakları olabilir ayrıca ve bunlar bir şekilde halledilebilir ama karaktersizliğin bir çözümü yok. Sen kendini sev boş ver kusur bulmak isteyen her türlü bulur gözün yamuk der yine de ayrılır. Böylesi bir insan gördüğünde kendini geri cek bitir iliskini sadece bunu soyleyebilirim.
Öncelikle çatlaklara operasyon dışında çözüm yok onun dışında kimsenin seni değersiz hissettirmesine izin verme sırf bu neden için kendin için bazı güzellik merkezlerinde uygulamalar olduğunu duymustum bir arastirabilirisn.
Bahane o. Gerçekten Seven adam çözüm bulur, destek olur. Victoria's Secret modellerinde bile var ki? Bildiğim kadarıyla çatlaklar azaltılabiliyor ama yüzde yüz yok edilmesi mümkün değil.
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok ama çok üzgünüm ne yapacağımı bilemedim inanın ben onu her haliyle sevdim
''Ben onu her haliyle Sevdim.'' Beni de bu cümlen etkiledi... Kendini yıpratmaya değmez. Avantaja çevir bu durumu. Hırslan mesela spora başla 10 numara vücut yap. ;)
Ohooo bende de çok var, bikini bile giyiyorum hiç de kötü durmuyor. Fiziğin iyiyse onu görmüyorlar bile. Bende çok takıyordum, hala bakasım gelmiyor aşağı ama erkekler takmıyormuş onu gördüm yani. Öküz gibi izliyorlar hatta
Bunun tek çözümü iyi bir masaj terapi ve vücut endeksini sağlaması gereken fizyoterapist olabilir fizyoterapistler bakmaz ama iyi bir masaj yapan bireysel kişi bütün çatlakları kapatabilir sabır ve zaman lazım
Demekki erkek arkadasiniz erkeklik evrimini tamamliyamamis karakteri saglam kalbinizi ruhunuzu karakterinizi sevecegine vucudunuzla ilgilenmis kendi vucudu cokmu duzgunmus
Madem rahatsız yok edebilmen için eline para veremiyor mu güzellik estetik merkezine gidesin diye 🙁ilginç ya hem sen onunla geçirdiğin zamanda yıpran sonra da beğenmemeye başlasın 👿
Hiçbir şey yapmayacaksın normal takıl çok da kafaya takma
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çatlaklarına kadar görürse adi bir erkek (görüntüye aşık) seni terkeder. Büyük ihtimalle zaten ilişkiye biraz takılır birlikte olur ayrılırım kafasıyla başladı.
Senin çatlağın vücudunda giderilebilir ama onun beynindeymiş galiba sözlerinden bunu anladım o yüzden güzel bacım takma kafana bunun gibiler kendi tipinin aslında sıradan olduğunun farkında bile değiller sen sen olduğun için güzelsin 💜
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür eederim sizin gibi yüreği güzel insanlar iyi ki varlar
Aldatmak için bahane arıyordur inan ki çatlaklarla alakası yok. Adriana Lima bile aldatılmış yani sorun bizde değil aldatan zihniyette. Sen ona inat daha çok sev kendini
Arkadaşın sevgilin her ne boqsa adam olmadığı için, adi pis bir vicdansız mahlukat okduğu için aldatmış seni.. vücudundaki çatlaklar bahane olamaz.. ayrıl defet o aşşağılık yaratığı..
Hiç düzeltneye falan çalışma sakın eğer kendin rahatsız oluyoesan bişe diyemem seni seven her halinle sever öyle şey oourmu gerçekten aşık olan bir insan salyasıyla sümüğüyle göz yaşıyla göbeğiyle her haliyle sever
İstersen o bölge icin eczaneye gidip bi danış, çatlak kremi, badem yağı vs ne kullanman gerektiğini. Bir de bu sebepten dolayı aldatılılır mi, bırak bunu hiç bir şeyin mazereti olmaz aldatmada.
Gereksiz boş beleş herifin tekiymiş sen kendin rahatsız oluyorsan buna bir çare ara ama çokta sıkma kendini, seni gerçekten seven kusurlarına bakmayacaktır herkesin kusurları var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Canını sıkmaya bile değmez öylesi. Bu çatlaklarını görebildiği için şanslı olduğunu bilememiş pis herif.