Güzellik & Bakım Vücudundaki çatlaklarla nasıl baş ediyorsun? (Sayfa 9) NIVEA Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1617 Vücudundaki çatlaklarla nasıl baş ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
Derttanrıçası Takip Et Xper 3 Yaş: 125 +1 yıl Çatlağım yok benim pürüzsüz bir cildim var. 5 0 Yorumla
rollingenthedeep Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Spor yap kaslar gevşek olduğu için öyle oluyor 4 1 Yorumla esmaa42 +1 yıl Yok o senin dediğin selülit, çatlak cildin zoraki esnemesi ve dolayısıyla çatlaması. Yorumla
cat15yearsold Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Çatlak yokk bende oyüzden mutluyum 4 1 Yorumla bayjön +1 yıl Yaşın tabi 18 yoktur elbet, ama 18 inde bile çatlakları çok olan var mı acaba, inan merak ettim🤔 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sırtımda olduğu için problem etmiyorum 2 0 Yorumla
JournalistAlihan Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Çözümünü bilen yazsın ben de bilmiyorum ☺️😅 2 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Aydinlatici bir yazi tesekkurler
Krem bazen hayat kurtarır.
Kendimi onlarla da sevip akışına bıraktım
krem çok yardımcı oluyor :) :) :)
Nivea kullanıyorum çok etkili oluyor
Çatlak kremleri kullanıyorum
Çatlağım yok benim pürüzsüz bir cildim var.
Baş etmiyorum ki gerek yok
Problem etmiyorum vücudumu seviyorum çünkü
Tek derdimiz çatlak olsun ya
doğal el yapımı kremlerle
Baş edemiyorum çok var :(
nivea kesinlikle her konuda çok iyi
faydalı bilgiler için teşekkürler
Kremlerle tabiki dikkat ediyorum
Olmaları benim için sorun değil
Nivea nemlendirici kullanıyorum memnunum da.
Nivea kullanıyorum tabiki
Baş etmiyorum bırakmışım..
Para olsaydı kurtulurdum ama maalesef 😏🙄
Bol su içiyorum ve spor yapıyorum
Valla bebek yağı gayet yeterli
Spor yap kaslar gevşek olduğu için öyle oluyor
Yok o senin dediğin selülit, çatlak cildin zoraki esnemesi ve dolayısıyla çatlaması.
Baş edebilen var mı kiiiiiiii
henüz bende yok ins ilerde de olmaz ya
Henüz vücudumda bir çatlağa rastlamadım
Çatlak yokk bende oyüzden mutluyum
Yaşın tabi 18 yoktur elbet, ama 18 inde bile çatlakları çok olan var mı acaba, inan merak ettim🤔
Baş etmiyorum kısacası ..
At kılı fırçasıyla gayet iş görüyor
Umursamıyarak başa çıkıyorum
Erkekler Ne Diyor
etmiyorum, çünkü yokkkkkkk
Doktora gittim ilaç yazdı gecti
Krem sürerek bir nevi bakım kremleri
Baş ettiğimi kim söyledi 😅
Denenmeli bence var mı deneyen
Krem kullanıyorum düzenli
Öyle bir derdimiz yok olursa düşünürüz 😊
Baş edemiyorum çünkü hiçbir bilgim yok
Vücudumda hiç çatlak yok ki
Guzel olmuş emegine sağlık
Çatlak yok ama olursa alırım.
Bakım yaptıkça geçiyor bakim
Baş etmiyorum. Baş etmeye uğraşmıyorum
Bende yok ya kimsede de olmasın
güzel paylaşım eline sağlık
eline sağlık güzel paylaşım
Nivea kullanırım harika ya 😂
Krem kullanarak baş etmeye çalışıyorum
Krem sürerek baş ediyprum
Krem kullanarak çok güzel
Çok şükür çatlak matlak yok
Nemlendirici iş görür, vazelin daha iyi
Sırtımda olduğu için problem etmiyorum
Umarım olmaz kimsede yaaa
Çözümünü bilen yazsın ben de bilmiyorum ☺️😅
Güzel bilgi olmuş teşekkürler
Nivea Krem sürerek tabii 😉
Nivea kullanıyorum çatlaklarım kayboluyor 😁😁😁
Çatlak var çözüm bnce yok
Krem sürerdim iyi olur bence