Güzellik & Bakım Vücudundaki çatlaklarla nasıl baş ediyorsun? (Sayfa 7) NIVEA Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1617 Vücudundaki çatlaklarla nasıl baş ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Vücudum da çatlak yok 🌺🌺 4 1 Yorumla AfiliYalnızzLıkk +1 yıl Zayıfsındır muhtemelen :) Yorumla
uykununefendisii Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Çok güzel içerik olmus tebrikler deneyeceğim 7 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yoğun nemlendirici ile. Ve de mükemmel oluyor 2 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 3b cevap paylaştı. Baş Etmiyorum Desem :) :) 3 0 Yorumla
Disappointment85 Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Edemiyorum ki🙈 fay hattı gibi 6 3 Yorumla Heracloss +1 yıl Kakao ve badem yağı dene belki fayda eder. Doğumdan mı Yorumla Disappointment85 +1 yıl @Heracloss uğraşmak zor geliyor🙈 Yorumla Heracloss +1 yıl Evet maalesef insan hayat koşuşturmasından kendini ihmal ediyor Yorumla
OlgunnBurak Takip Et Xper 1 Yaş: 37 +1 yıl kadın ve erkek için önemlidir kadınlar daha hassas 3 0 Yorumla
kuzeyturannnn Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Çatlak yok ki olmadida olan bol bol kullansın bunu 3 0 Yorumla
ismiyoknamıvar Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Nemlemdiriyorum bakım yapıyorum ama geçmiyor 3 0 Yorumla
cilgin1gitarist Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Markasiz kremler kullanıyorum ama etkisi yok 3 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Baş edemiyorum, akışına bıraktım
Baş edemiyorum
Bu yüzden bıraktım 😂😂
Nivea işe yarar tabii ki yani öyle
Detaylı bir bilgi olmuş ellerinize sağlık
Etmiyorum çatlaklarımla seviyorum kendimi
Nivea çok güzel keşke biri benim eve yollasa
Akışına bırakıyorum gitmiyor çünkü :)
Vücudum da çatlak yok 🌺🌺
Zayıfsındır muhtemelen :)
geri gider bişey olmaz diyorum
Ben nivea kullanıyorum guzel
Kullanıyorum çok memnunum
zeytin yağı kürlerini tavsiye ederim.
Vücüdumdaki çatlaklarla baş edemiyorum
Her banyodan sonra vücûdumu nemlendirerek
Çok güzel içerik olmus tebrikler deneyeceğim
Kusur değil baş etmiyorum
Olmadığı için basetmiyorum
nemlendirici kullanarak tabii ki de 😃
Azcik var sorun etmiyorum
Yoğun nemlendirici ile. Ve de mükemmel oluyor
Baş etmiyorum kusur değil o
Baş
Etmiyorum
Desem
:)
:)
Baş edemiyorum diyip geçeceğim 😭😹
benide öğrenmiş oldum kesn denicem
Bi çaresi yok diye biliyorum ben
Edemiyorum ki🙈 fay hattı gibi
Kakao ve badem yağı dene belki fayda eder. Doğumdan mı
@Heracloss uğraşmak zor geliyor🙈
Evet maalesef insan hayat koşuşturmasından kendini ihmal ediyor
Catlaklarim yok ama güzel bence
Vücudum da hiç çatlaklık oluşmadı🙏
nivea ile tabikide mükemmel
Baş etmiyorum umrumda değiller
Erkekler Ne Diyor
Baş edemiyorum bu kadar basit
Çok güzel içerik olmuş, tebrikler
Bende olmuyor o tür çatlaklar
Olmayabilir ben hiç öyle birakiom
kadın ve erkek için önemlidir kadınlar daha hassas
Çatlak yok ki olmadida olan bol bol kullansın bunu
Kadın ve erkek için gerekli kremler
Tabikide nivea üstüne tanımam
Spor yapın, spor spor vucudu güzelleştir.
NIVEA her zaman benim favorim. 😎👍
Çatlağa zeytin yağli sabun iyi gelir
Vücudumda çatlak yok vücudum bayağı iyi.
Bunların hepsi vitaminsizlikten hep
Kolay değil çatlaklarla mücadele etmek
Erkekler içinde bazen gerekebilir
Krem kullanırım ama pek olmuyor bende...
Nemlemdiriyorum bakım yapıyorum ama geçmiyor
Kilo en büyük etken bence
krem sürüyoruz çatlayan heryerimize
sporla falan iste nolcak baska
Güzel bir paylaşım olmuş.
etmiyorum öyle kalıyor yani
Markasiz kremler kullanıyorum ama etkisi yok
Krem kullanıyorum. Ya da hiç müdahale etmiyorum.
yok ki mücadele edeyim yahu
Nasıl ediyorlar acaba bende merak ettim
Çatlağım yok fakat Nivea güzel markadır.
Vücudumdaki çatlaklarla baş edemiyorum.
Emeğinize sağlık teşekkürlerr
nivea ürünleri harika bence