Güzellik & Bakım Vücudundaki çatlaklarla nasıl baş ediyorsun? (Sayfa 6) NIVEA Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1617 Vücudundaki çatlaklarla nasıl baş ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
Omurgasız Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 354 cevap paylaştı. HAh bi de onla mı uğraşacağım 4 0 Yorumla
baldedikdemi Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 87% +1 yıl Vücudumda hıc çatlak yok o yüzde rahatım 4 0 Yorumla
Melekkkkbarbiee Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 72% +1 yıl Nemledirerek çatlaklardan kurtulabilirsiniz 4 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Emeğinize sağlık.Krem ile kesinlikle. 4 0 Yorumla
Sohude Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Selülit ve çatlak günümüz kadınının baş sorunu maalesef 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hamilelikte en dikkat edilmesi gerekenlerden biri. 7 1 Yorumla Heracloss +1 yıl Evet hamileliğin en başından önlrm alınmalı Yorumla
Vufvuf Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Çatlakta var selülit de valla hiç umrumda değil kendimi seviyorum:) 1 0 Yorumla
dugusal5555 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 858 cevap paylaştı. Çatlaklarımı seviyorum hiçbir zaman sorun etmediö 4 0 Yorumla
Cassie_Robichaud Takip Et Master Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Çatlaklarımla düşman değilim, onlara alıştım. 2 0 Yorumla
çılgınciftiz Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bende de çatlak çok fazla var doğumdan dolayı mutlaka kullanıcam. 0 0 Yorumla
esmerkiz_12 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Vücudumda çatlak yok ama krem ile nemlendirldigi takdirde etki eder diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Yasemince135 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Ben niveanin el kremini kullaniyorum cok fayda ediyo 0 0 Yorumla
mervedilann Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Onların kusur olmadığının düşünüyorum başa çıkmıyorum 0 0 Yorumla
polinio Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bebek yagi suruyorum, guzel oluyor! 8 2 Yorumla gokhan_s3 +1 yıl Yağlı kötü durmazmı Yorumla gokhan_s3 +1 yıl Bebek yağı nasıl bişey Yorumla
drhakannn Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 85% +1 yıl Çocukluğumdan beri kullanıyorum Çok güzel kremler 0 0 Yorumla
guerbetci Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Harika kremler çocukluğumdan beri kullanıyorum 0 0 Yorumla
Kayserikaan Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl bravo cok ıyı paylasım umarım herkeste ıse yarar 3 0 Yorumla
Revesma Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 422 cevap paylaştı. Çok da takmayın bana kalırsa. 3 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 995 cevap paylaştı. uğraşmıyorum ki :Dyok cunku :D 3 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. Nivea kullanıyorum tabiki 3 0 Yorumla
50kapadokyali Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Genç biriyim sanırım. Zamanı geldiğinde bakarız. 3 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
HAh bi de onla mı uğraşacağım
Hiç bir şey kullanmıyorum
Süpermiş hemen alıyorum.😒
Saklamıyorum. Bedenimi seviyorum
Vücudumda hıc çatlak yok o yüzde rahatım
spor yaptıkça geçiyor kiiiiii
Çatlak yok dert yok💁🏻♀️
Nemledirerek çatlaklardan kurtulabilirsiniz
Emeğinize sağlık.
Krem ile kesinlikle.
Selülit ve çatlak günümüz kadınının baş sorunu maalesef
Vücudumdaki çatlaklar ile baş edemiyorum
Hamilelikte en dikkat edilmesi gerekenlerden biri.
Evet hamileliğin en başından önlrm alınmalı
öyle bir derdim yok ki fhjbf
Bende deneyeceğim inşallah işe yarar
Çatlakta var selülit de valla hiç umrumda değil kendimi seviyorum:)
Güzel bir oaylaşım tşklerrr
Nivea-- dan memnunum. Ama çatlak çok bende
Çatlaklarımı seviyorum hiçbir zaman sorun etmediö
Çatlaklarımla düşman değilim, onlara alıştım.
Bende de çatlak çok fazla var doğumdan dolayı mutlaka kullanıcam.
Vücudumda çatlak yok ama krem ile nemlendirldigi takdirde etki eder diye düşünüyorum
Ben niveanin el kremini kullaniyorum cok fayda ediyo
Onların kusur olmadığının düşünüyorum başa çıkmıyorum
Vücudumda çatlak yok kilo alamıyorum.
Son zamanlarda etmiyorum kilo artışım ile.
Baş edemiyorum hiç sevmem
Bebek yagi suruyorum, guzel oluyor!
Yağlı kötü durmazmı
Bebek yağı nasıl bişey
Baş etmiyorum. Zaten gitmiyorlar ki
Krem sürerek losyan kullanarak
Çok sinir bozucu bir şey çatlaklar
Erkekler Ne Diyor
Ilık duş sonrası vazelin yeterli oluyor
Şükür vücudumda çatlak yok
çatlakalarım yok maalesef
Çok şükür çaylak yok yinede saol
Nivea üzmez iyidir iş görür markadır
İz kapatıcı kremler kullanıyorum.
Ya zor baş etmek ama kimindede geri gidio
Yeni NIVEA Q10 Sıkılaştırıcı Vücut Yağını denemek lazım :)
Sorun şu ki edemiyorum 😂
Çocukluğumdan beri kullanıyorum Çok güzel kremler
Harika kremler çocukluğumdan beri kullanıyorum
Kesinlikle nivea kullanıyorum
bravo cok ıyı paylasım umarım herkeste ıse yarar
Savaşarak baş ediyorum ve kararlı oluyorum
çatlak olmadığı için mücadele de yok
Mükemmell, işe yarar 👌👌👍👍👍
Çok da takmayın bana kalırsa.
Catlamasina izin veriyorum daha sağlam oluyor
uğraşmıyorum ki :Dyok cunku :D
Çok şükür öyle bi kusurum yok
Vücudumka ki her zerre çatlağıma aşığım.
çatlaklarım da olmasa iyice yalnız kalırım
Çatlak olmadıgı için sorun yok :)
Nivea kullanıyorum tabiki
Genç biriyim sanırım. Zamanı geldiğinde bakarız.
etmek zor oluyor ama işte editoruz
Zor bu işler kadın erkek içinde
Etmiyorum ve başa çıkmış oluyorum
Beklenen cevap nivea ürünleri kullanarak :)
Çatlak yok ki vücüdumda benim