Herkeste olabiliyor çatlaklar ama hamilelik ve ani kilo alıp verme de daha sık görülen bir durum yağlar, kremler ile soğuk su masajı ile daha iyi olabilir.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kremler var. Onları suruyorum ama etkili olmuyor cogu zaman. Ozellikle topuklarima. Eski haline donuyor.
Kızlar Ne Diyor
Dermaroller kullanıyorum gözle görülür bir azalma oldu daha yeni başladım üç ay oldu
Krem vs kullanıyorum yumuşatıcı da baya etkili oluyor
Fitnessa gidip deli gibi ağırlık kaldırarak başka türlü geçmiyor
Yani denenebilir aslında bu ürün. Çatlaklar gerçekten can sıkıcı
Kremler kullanarak birde buz tedavisi çok iyi geliyor
Vallahi sizin kremden sürüyorum işe yarıyo ha kutu kutu dizili
Baş etmiyorum. Rahatsız olan bakmasın 😂
Herkeste olabiliyor çatlaklar ama hamilelik ve ani kilo alıp verme de daha sık görülen bir durum yağlar, kremler ile soğuk su masajı ile daha iyi olabilir.
Kremler var. Onları suruyorum ama etkili olmuyor cogu zaman. Ozellikle topuklarima. Eski haline donuyor.
Nivea herşeye iyi geliyor nemlendirici çatlakları onarır
Çatlakların kesin bir çözümü yok ne yaparsan yap sadece görünümü azalır
bende de var ama nasıl geçer bilmiyorum en iyisi kabullenmek sonuçta hemen hemen herkeste var :D
Kendimle çok barışığım galiba, varliklarindan bile haberim yok😀
Çatlağım yok çok şükür. Olursa bakarız bi çaresine.
Bende yok ama oluşmaması için sürekli nemlendirici kullanmak şart
Başetmiyorum ki onlarla mutluyum:)
Baş edemiyorum doğum sonrası zor oluyor bayağı gidermek...🙄
Nemlendirici krem kullanıyorum
Kırmızı kantaron yağının bu konuda çok iyi olduğunu duymuştum
Çatlaklarımı seviyorum 😂❤
Kısa ve öz, baş edemiyorum.
Kremler nemlendiriciler ilee
Nemlendirici kremler kullaniyorum.
Bilmem hiç çatlağım olmadi
Alovera kremlerle 😂😂 😂😂 😂😂
Çatlaklarım yok ve oluşmadı
Nivea yardım ediyor. :) x
Uğraşmıyorum koyverdim gitti
Keşke edebilsem. O kadar gözüme batmıyor ama olmasa daha iyi olur. Kendimi seviyorum
Nemlemdiriyorum bakım yapıyorum vs. Vs
Erkekler Ne Diyor
Zeytinyağlı nemlendirici krem kullanıyorum.
Niveanin kokusu bile beni benden aliyor
Nivea gercekten mukemmel bir krem
Öyle bir sorunum yok şükür
Nivea yıllardır kullandığımız bir marka.
Nivea candi gerisi yalandi
Teşekkürlerr Nivea cım!!!
Vücudum da hiç çatlak yok
Yok ki.. 😂 Nasıl oluyor o dedıgın
Allaha şükür öyle bir derdim yok
Krem sürün doktor görünmek gerekiyor bence
Krem sürerim geçer hemen Nivea iyidir
Bende yoktur çatlak matlak
Baş edemiyorum maalesef 🤷♂️
kafama takmayarak :D en güzel öyle oluyor
Sürekli güneşlenmeye çalış
Catlagim yok cok sukur seviniyorum buna
Vücutumda çatlak olmuyor.
çıkmıyorum bence gereksiz
Nivea ile birlikte baş ediyorum
Bıttım sabunu yumurta sarısı
Çok şükür yok öyle bişi ya
Öyle Bi derdim yok çok şükür
Paylaşım için teşekkürler.
Masaj krem spor en önemli üçlü be Cd
Nemlendirici sürüyorum yüzüm biraz olsun yumşuyor
hiç çatlak yok ama yinede nivea
Benim hanım kullanıyor bunu.
Benim çatlaklarım hiç olmadı
Ellerde oluşan çatlaklar ile ilgili krem sürüyorum