Her yerimde çatlak var belim kalçam bacaklarım kollarım... çatlaklardan dolayı beli açık kıyafet giyemiyorum. Kendimi hamile gibi hissediyorum hatta bazen hamile insanda bu kadar çatlak olmaz yani
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Edemiyorum ki 😭banada bi koli gönderseniz olur mu?
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çatlaklarım hafiften var, yeni çıkardığınız ürüne denk gelmem iyi oldu. Alacağım.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şükür ki, çatlağım yok. Ellerinize sağlık, güzel paylaşım.
Kızlar Ne Diyor
Kendimi çatlaklarımla seviyorum.
baş etmeye gerek yok çatlakları aşırı çekici buluyorum
her zaman nivea kullanırım zaten. nivea ürünleri gerçekten çok kaliteli ve benim vazgeçilmezim.
Alıp deniycem Nivea yılların markası eminim etkilidir.
Beyazlamış çatlaklar tamamen geçmez sadece destekle görüntüsü azalır ben sorun etmiyorum eşimde etmiyor sıkıntımız yok
Bence spor yapılmalı ağırlıklı olarak ta su içilmeli su insan vicuduna gerilim kazandırıyor bence daha pürüzsüz bir çilt olanağı sağlıyor
Baş edemiyorum, duruyorlar öylece. Ama bu ürünü denemeyi düşünüyorum. internetten bakmıştım biraz pahalı bence indirim zamanı almak lazım
ben bio oil kullandım ama çok fayda göremedim birde bunu deneyeyim bakalım
Her yerimde çatlak var belim kalçam bacaklarım kollarım... çatlaklardan dolayı beli açık kıyafet giyemiyorum. Kendimi hamile gibi hissediyorum hatta bazen hamile insanda bu kadar çatlak olmaz yani
Edemiyorum ki 😭banada bi koli gönderseniz olur mu?
Çatlaklarım hafiften var, yeni çıkardığınız ürüne denk gelmem iyi oldu. Alacağım.
Şükür ki, çatlağım yok.
Ellerinize sağlık, güzel paylaşım.
Hiç çatlağım yok. Bir kaç var ama onlarda beyaz renkte rahatsız edici değil.
Hemen alacağım çok güzel uzun zamandır da arıyordum
krem sürüyorum ellerim çatlayınca nivea yıda bi denemeliyim ama kalitelidir.
Pek sorun etmiyorum ama yazdıklarını dikkate alırım
Çatklaklarım yok ama Niveayı sırf çok güzel nemlendirdiği için kullanıyorum ve kokusu müthiş (koyu mavi kapaklı olan)
Çok kilo vermemden ötürü belimde çatlaklar mevcut. Şimdilik gözüme batmıyor umarım böyle de devam eder :)
Vucudunda catlak yok ama kuruluk olmasın dıye nıvea ve gul suyuyla gecelerı pamuk yardımıyla enzım yapıyorum
Daha çok gençim ama bacaklarım boydan çatlak dolu çok fazla kilo aldım verdim sanırım kendi bedenimi böyle seviyorum
Çatlakları bir kusur olarak görmediğim için bir şey yapmıyorum.
Yoğun nemlendirici ve ılık su olmasına dikkat ederim.. Sıcak suda vücut yıpranır
Edemiyorum doğumdan sonra kaldılar ama ten rengi çoğu
Etmiyorum. Öyle duruyolar. Üzerlerinde kıl çıkıyo onları alıyorum.
Şükürler olsun çatlak yok ama bakım amaçlı nivea men kullanıyorum
benim bas etme yontemim yok surekli kilo alip vermemden dolayi vucudumun hertarafinda catlaklar var ve artik alistim fazla umrumda olmuyor
Var ne yazık ki ama hıçbirsey yapmadım açıkçası kırmızı çatlak olmus karnım dada şimdi 🤷🏻♀️ ıyı gelir mı bu krem acaba
Çatlağım yok ama dudaklarım çatlayınca Nivea kullanıyodum o da o kadar pahalanmış ki artık alamıyorum çatlak dudak ile gezcem
Çatlak sorunum olmadı şimdiye kadar kendimi bildim bileli kilom normal seviyede
Vücudum da çatlak yok şükür ama normalde de Nivea kullanıyorum ve memnunum.
Erkekler Ne Diyor
Ergenlik dönemi boy uzamasından ötürü hala var bacaklarda falan.
Benim çoğunlukla ellerim çatlıyor yardımcı olur mu? Eller için kullanılabilir mi?
çok faydalı bir paylaşım olmuş bunu dikkate alacagım.
çatlaklarım yok ya yırtılma oldu kilodan dolayı :)
Krem sürüyorum gün içerisinde çok fazla suyla uğraşan birisi olarak ellerim başta olmak üzere kızarıklıklar vücudumda fazla var
Spora gidin doğal beslenme yapın
İse yaramıyor spor ve beslenme
Süt bazlı kremleri düzenli olarak kullanırım. bunun yanında muz, havuç, kayısı, portakal, ıspanak , domates gibi besinleri tüketirim.
Eski çatlaklarım var geçer mi acaba
Sıcak ve soğukta dikkatli olarak
Gerek yok simdiyok ilerde bakarız artık
Nivea sanırm gördüklerim duyduklarım...
Çatlak yok. d şükürler olsun
yok sukur olmasinda insallah
Yok ki vücudumda hiç çatlak
cilt kremleri kullanarak baş ediyorum
Bezir yağı ile başa çıkıyorum tabii ki..🤣🤣
Krem falan kullanan bayanlar biliyorum.
Nemlendirici krem bunun için var.
Her duştan sonra mutlaka nemlendirici krem suŕmeli
Tabiki nivea Man kullanıyorum
Kafama takmayarak baş ediyorum.
Nivea en sevdiğim krem 👍👍👍
Nvea nın kremi güzel hoşuma gidiyor valla
Çatlakların önüne geçilmiyor demek lazım
Muhteşem niveanın yeni ürünü
Her kış klasik nivea krem vazgeçilmezim.
Nivea nın kremleri çok güzel çok da işe yarıyor
Yediklerime giydiklerime dikkat ederek
İlaçlar işte kullanarak...
Çatlağım olmuyor olursa da krem sürüyorum 😇