2 çocuk dan sonra şükür çatlağım olmadı ama olursa ilk adım nivea ürünlerinden yardım almak 💙🤍
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hindistan cevizi yağı denedim olmadı, procsin selülit giderici işe yaramadı, at kılı fırça vs hiç etki etmedi. Ben de salmıştım artık ama bu Niveayı denicem fayda eder belki
İtiraf ediyorum, çatlaklar büyük baş belam. Hızlı kilo alıp verdiğin dönemlerden olduğunu düşünüyorum. Ne yazıkki o zamanlar yeterince önlem almadığım için çatlaklarımın sayısı arttı. Niveanın bunun üstesinden gelebileceğini düşünüyorum 😇
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ne yaptım ne ettiysem boşşşş. Tek çare güzellik merkezlerinde çatlak bakımları mecbur paraya kıyacazzz
Sadece bacak bölgemde mevcut olan çatlaklar var. Onlarda zayıfladıkça geçiyorlar
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Pek güvenim yok ama burada kullanan insanları takip edip onların yorumları üzerine alıp almamaya karar vereceğim. Zor bir durum her şey işe yaramıyor...
Saglikli be dengeli beslenmelerde vucudun yeterli sayida vitamin barindirmasi catlaklari onler buna dikkat edilmeli vucut losyonlari ve nemlendirici kremler bunun yaninda Yan urun gibi kaliyor
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Vazelin sürmek. Kağıt maskenin suyunu kullanmak.(Yani fazla gelen dipte biriken sıvıyı)
kilo alıp verdiğim için, bir kaç bölgem de çatlaklar mevcut. Doğal ürünlerden, pahalı markalara kadar bir çok ürün denedim. Vazgeçilmezim olan Nivea’nın böyle bir ürüne sahip olması büyük şans. Hemen alıyorum ben de!
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bas edemiyorum cok hizli kilo alip verdim duzelmiyor :((
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
çok basit bi lazer tedavisiyle geçti benimkiler iyi ki yaptırmışım🥳
Vücutta çatlak oluşmuşsa ne sürerseniz sürün bu çatlaklar geçmez. Fakat özellikle hamile bayanlarda doğum çatlakları bir sorun gebelik döneminde göbeklerine saf zeytin yağıyla (doğal zeytinyağı) masaj yaparlarsa çatlakları onleyebilirler 😊✌️
Şimdi hava serinse kışlık eldiven artı 3 4 çift bazen 6yıda buluyor çorap alta bi eşofman üstüne pantolon 6 kazak 1 sweat bir hırka bir mont sonra bebek gibiyim sap sağlıklı hiç bir yerimde çatlak kırık vs yok elhamdülillah.
Kızlar Ne Diyor
Bir kaç çatlağım vardı dizlerimde eskiden.(Çok hızlı boy uzaması yaşadığım için) Bebe yağı kullanarak geçirmiştim
Vazelin sürdüğüm oluyo nemlendirici krem yumuşak tutar
Nemlendiriyorum ve duş jeli kullanıyorum ayrıca keseliyorum
2 çocuk dan sonra şükür çatlağım olmadı ama olursa ilk adım nivea ürünlerinden yardım almak 💙🤍
Hindistan cevizi yağı denedim olmadı, procsin selülit giderici işe yaramadı, at kılı fırça vs hiç etki etmedi. Ben de salmıştım artık ama bu Niveayı denicem fayda eder belki
Vücudum çok hızlı kilo alıp verdiği için mücadele etmiyorum.
İtiraf ediyorum, çatlaklar büyük baş belam. Hızlı kilo alıp verdiğin dönemlerden olduğunu düşünüyorum. Ne yazıkki o zamanlar yeterince önlem almadığım için çatlaklarımın sayısı arttı. Niveanın bunun üstesinden gelebileceğini düşünüyorum 😇
Ne yaptım ne ettiysem boşşşş.
Tek çare güzellik merkezlerinde çatlak bakımları mecbur paraya kıyacazzz
Etmiyorum. Böyle güzel. Çünkü ben buyum. Bana verilen bu.
Catlatlarimla mucadele etmiyorum hic sevmiyorum ama gideceklerine olan inancim pek yok
Sadece bacak bölgemde mevcut olan çatlaklar var. Onlarda zayıfladıkça geçiyorlar
Pek güvenim yok ama burada kullanan insanları takip edip onların yorumları üzerine alıp almamaya karar vereceğim. Zor bir durum her şey işe yaramıyor...
Ellerim catlakti iki gün vazelin sürdüm Ellerim yumuşadı ben vazelin kullanırım
Çatlaklarım oluştu derinleşmede nivea'yı kullanacağım en yakın zamanda
Nivea kesinlikle işe yarıyor, kullanıyorum memnunum.
ihtiyacım olduğunda kesinlikle uğrayacağim durak olur NIVEA
Bence çatlağın kilo alıp vermeyle alakası yok kilosu hiç değişmeyen birinin dahi çatlağı oluyor
mesela çatlaksız erkek görmedim
kas yapınca olur o erkeklerde.. daha doğrusu yapılan kas gidince
Çatlak geçen bir durum degil kadinlarimiz buni kabullense daha keyifli bir hayat surebilirler.
Vücudumu sık sık nemlendiriyorum vücut losyonu ve çatlak önleyici kullanıyorum
Saglikli be dengeli beslenmelerde vucudun yeterli sayida vitamin barindirmasi catlaklari onler buna dikkat edilmeli vucut losyonlari ve nemlendirici kremler bunun yaninda Yan urun gibi kaliyor
Vazelin sürmek. Kağıt maskenin suyunu kullanmak.(Yani fazla gelen dipte biriken sıvıyı)
Bol bol su icmek ve dogru spor yapmak en iyisi 👌🏽
Nivea nın bu ürününü arkadasım önerdi bana da alıp denemeyi düşünüyorum
Baş edemiyoruz, çözümü yok çünkü. Sevmesek de kabulleneceğiz mecbur.
Baş etmiyorum çünkü çatlaklarına güzelim. Beni ben yapan şeyler. Bunu gizlemek kapatmak için asla uğraşmıyorum.
Ben mesela hamilelikten hemen sonra tembelik edip oturmuyorum aksine spor yapiyorum ve vucudumdam catlaklar kapaniyor biraz da krem etkileryle
nemlendirici kullanarak başka şekilde başa çıkılmıyor yazları sorun yaşanmıyor ama kışları soğuktan dolayı gerekiyor
kilo alıp verdiğim için, bir kaç bölgem de çatlaklar mevcut. Doğal ürünlerden, pahalı markalara kadar bir çok ürün denedim. Vazgeçilmezim olan Nivea’nın böyle bir ürüne sahip olması büyük şans. Hemen alıyorum ben de!
Bas edemiyorum cok hizli kilo alip verdim duzelmiyor :((
çok basit bi lazer tedavisiyle geçti benimkiler iyi ki yaptırmışım🥳
Erkekler Ne Diyor
Vücutta çatlak oluşmuşsa ne sürerseniz sürün bu çatlaklar geçmez.
Fakat özellikle hamile bayanlarda doğum çatlakları bir sorun gebelik döneminde göbeklerine saf zeytin yağıyla (doğal zeytinyağı) masaj yaparlarsa çatlakları onleyebilirler 😊✌️
Spor, sağlıklı beslenmek , bol su , cilt bakımı , krem
şu an böyle bir sorunum yok ama olursa profesyonel yardım almak lazım diye düşünüyorum
Bir erkek olarak hiç çekinmeden anti-aging kremler kullanarak. Şimdiyi değil seneler sonrasını düşünüyorum.
Açıkçası Baş etmiyorum çünkü erkeğim pek önemi yok, sadece kilom fazla olmasın 😂😂😂
Yok ki çatlak yani çok da gerekli değil benim için
#Hükümdar
Evet guzel soru..
Bu havalarda gerçekten cogalıyor catlaklar
Bunun. icin evet kremleriniz guzel. geliyor olmalı
Tesekkurler
O kadar yaşlanmadım tamam ruhum çürüdü artık da bedenim o kadar kötü değil
Baş etmiyorum. Bazen nehre karşı kulaç atmak yerine kendini dalgalara bırakmalısın 🥺
hamilelik sonrası çatlaklar için kremler kullanılmalı
Yaklaşık 50 kilo verdikten sonra kollarımda ve karnımda benimde oluştu
Harika ürün nivea severek ve ailecek kullanıyoruz sağolun
Hep merak ettiğim konuydu. ameliyat olarak izlerden kurtulmak mümkünmüş ama o riske girmek istemedim. ta ki bu mucizevi kremi duyana kadar
Hiç çatlağım olmadı ama olanlara da tavsiyem çok dert etmesinler. Nivea tarzı kremler her zaman işe yarar.
Baş etmiyorum, vücudumuz zaten kendi kendini onarabilecek kapasitede. Zamana bırakırsanız beyniniz ve vücudunuz sizin için halledecektir
Baş edemiyorum çok ani kilo alıp veriyorum ve erkek olduğum halde hic bu kadar kendime dert edeceğimi düşünmemiştim
Omzum full catlak dolu gerek kilo alip vermeden gerek spordan ve surekli artıyorSoğukta morarıyor ama kimin umrunda msndjdjdjd
Diğer erkeklerim aksine çatlak görmek beni rahatsız etmiyor
Ben bir erkek olarak şunu söyleyim düzenli olarak el ve yüz kremleri kullanılırsa sıkıntılar büyük oranda gider
Şimdi hava serinse kışlık eldiven artı 3 4 çift bazen 6yıda buluyor çorap alta bi eşofman üstüne pantolon 6 kazak 1 sweat bir hırka bir mont sonra bebek gibiyim sap sağlıklı hiç bir yerimde çatlak kırık vs yok elhamdülillah.
krem sür. iyi gelmese başka kremden sür iyi gelmese demek yaşlanmişsin caresi yok:)
Vücudumuzda çatlaklar önemli değil kalpte çatlak olmasın
Baş etmiyorum onlar ayrı bir cumhuriyet kurdular kendilerince yaşıyorlar
Kadınların bu konuda operasyon dışında beslenmelerine ve doğum türlerine dikkat ettiğini biliyorum
Askerde soğuktan nöbette hep ellerim çatlardı. Gerçekten nivea çok işime yaradı.
Şu ana kadar hiç yaşamadım. Kurumalar oluyor ama bu kadar değil.
Sabah ayazda koşma tutkunuz varsa nivea olmazsa olmazdır.
Çatlak derdim hiç olmadı bugüne kadar ama her cilt aynı değil tabi kullanılmasında fayda var
Camur banyosu her zaman en iyisidir. Ayrica her gun duş.
Buhar tedavisi yapıyorum gözeneklerm açılıyor ve temizleniyor