AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
Bilmem bana çoğu 180 civari gibi geliyor. Bende 180 im
Çünkü anneleri Türk kadını. Yani hamurları eksik yarım
Benim çevremde hep 180 ve üstü erkekler kısa erkek mi kaldı yaaa
Benim boyum 1.70 ama benimle aynı boyda hatta kısa boylu olan erkekler hala var
Uzun boylu erkeğe çokmu ihtiyacınız var? Yurt dışına çıkın öyleyse
Bizim nesil 170 civarıydı ama yeni nesil boylu maşallah
Senin çevren güdük 😃
Ben dahil bütün arkadaşlarım 1,80 üstüyüz. Bence sen biraz yanlış biliyorsun :D
Bence çok var 180 üstü. Ben 181 boyundayım bazen kendimi kısa hissediyorum.
Su soruya bakıp sanırsın ki kızların boyları 1,70 ten başlıyor :D :D
Yabancılar içerden çıkarken standart 1.80 den başlıyor
Yine bir @_ΛqresiF_ sorusu ve yine türk erkeğine algı operasyonu 😅
İğne değil çuvaldız olmalıyız 1.80 altı iğne olsun :D
182 cm boyum ve benden uzun çok arkadaşım var üstelik ben en kısalarıyım...
Kızlar içinde söylenebilir bu. Ben 1.87 boyundayim. 1.70 üstü kız bulmak çok zor 😅🤦♂️🤷♂️
1,72 boyunda bir kız olarak maalesef ki gördüğüm erkekler kısa.. herkes bana diyor kısa erkekle evlenmek moda diye..
erkekler kısa da kızlar çok mu uzun kaç tane 1.75 kadın var da konuşuyosunuz ki çoğunuz yerden bitme
@Lewandowski34 sana laf atanmı oldu rahatsız etmeyin!.. sanane kardeşim sanane yorumumun altına niye yazıp rahatsız ediyorsunuz...
Sanki kızlar çok uzun da sürahi bardak gibi oluyorum 1.55 kızla ben de 1.76 ım mutluyum.
bu sorulardan herkes cidden:
https://www.youtube.com/embed/VmWHIrKzzI8Tam tersi olmasın kızlar hep bodur
Sizin kısa dediğiniz türk erkeği ortalaması 1.75
knk ilk caglardaki türklerden genetik sen kısa türk sevmiyon diye ta o zamana gidip genetiklerle mi oynayalim ne diyon
Bu boy takıntısıda ne kadınlarımız maşallah manken gibide sanki trip kapris bitmeyen istekler daha neler neler
Bilmiyorum ki hem kısa boylu hem de çirkinler ah nerde İtalyan erkekleri
Valla sen feminazilikten prim kasan birisin ülkeni kötüleyen batı sevdalısı bir aptalsın neyse sizin gibi olacak zaten yoksa biz motivasyonumuzu nasıl alacağız
Benim boyum 1.80 cm ve gayet boyumdan menunum ayakkabı ya da bot falan giyince de 1.83 rahat oluyorum ama gelip 1.65 cm bir kadın bana boyun kısa diyorsa gitsin evde mastürbasyon yapsın.
Türk kızının ortalama boyundan daha uzun işte daha ne istiyosunuz?
Ellerinde olan bir şey değil ama benim boyum 175 ve tüm uzun boylu erkekelri 150 liler almış ya
Senle aynı boylarda ya da 5 cm felan uzun olan erkekler çok var onları tercih et bence boş ver 195lik erkekleri
Boyum 1.80 çok şükür biz şikayet etmiyoruz ama yapacak bir şey yok znsjsjj
Olsa ne olacak ki sanki sen birini sevebiliyorsun da
Yoo kısa kadın bul sevgilisini sor 1.80 üstü oluyor genelde onlarınkiler görürsün.
Benim boyum 185 bi faydasi yok ve yeni nesil artik uzun oluyor boylu ve yakisikli oluyor
Nesil degisiyor
Bence uzun boylu erkekler de kadınlar da yok değil ama yorumlara bakılırsa ya birbirlerini bulamamışlar ya da başka kriterlere yönelmişler :D
Türk kadını normalde zaten aşırı kendini beğenmişlik içinde , kızlar bir de uzun boylu olunca adeta kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar.
Ben 1.90 nım hiç uzun boylu beğenen kıza denk gelmedim
Pitbull gibiler işte. Yere yakın ama Tehlikeliler.
Not. 180 boyum var ben Kangalım pitbulu döverim
abartmayin dısarıda bir suru var, kendimden biliyorum, hem 175 olsa ne olacak ne degisecek
Uzun erkek çok var da benim gibi 1.73lere gelmiyorlar dlfjdkjfkfkf
sen sevilmiycek insanmısın birgün gelen olur mutlaka 😊
hiçte üyle deyil ben 187 boyundayim tipimde fena deyil hiç uyle deyil
182 yim
Bunu diyen kezbanda 160 yemin ederim dayagı hak ediyorsunuz
Benin sevgilimin boyu 1.80 benim boyum 1.50 gayet normaliz 😂
Boyun fıtığı olursun
Sarılmak için eğil diyorum egiliyor yani sıkıntı yok 😁
@nesli2205ablacım sorunun cevabı senin bu yazdığın işte. kadınlar uzun çocukları olsun diye uzun erkek seçip kısa erkekleri elerken erkekler kısa kadınları elemiyor.. sonuç. türk erkeklerinin neden boyu kısa.
ne kısası be benim bababın oyu 181 cmabimin boyu 186 cm
Sen serdar Ortaç a bakarak konuşmuşsun genelde uzun boylu oluruz ama siz kadınlar acı gerek genelde yer cücesi olur ve üstüne birde utanmadan uzun boylu erkekler daha çekici der 😃😃😃
Irkla alakası yok. Kendisi sanki 170de 180lik adam arıyor
Gen meselesı aslında genele vurduqumuzda haklı olabılıyosunuz
Türk kadinlari cok kisa degil mi ya boyum 198 kendime kız bulabilirim inş...
Sanki kadınlar dalyan gibi. Kızlar:
Kısa boy. Küçül meme. Koca g. t...
Yok ve hepsi 180 üstü lan türkiyede erkeklerde boy ortalaması 176 nasıl 180 üstü az olabilir ki
Of bilmiyorum ben de kısayım ama karşı cinse hiç yakismiyor
Türk kızları neden hep kısa boylu?
Asıl Türkiye de karakterli erkek samanlıkta iğne gibi bir şey vazgeçin şu boy şeyinden Allah öyle yaratmış.
Erkekleri bu duruma siz getirdi 😃
bence öyle değil ya gayet var ben görüyorum
son 10 15 yıl boyunca boy ortalamadı çok arttı bence ben de çok kısayım 166 yım ama bütün arkadaşlarım çevrem bende uzun
Genetik maalesef
yoo hepsi kısa değil ki
Üretimde bişeyler ters gitmiş dsfsa
onlari doguran analar kısa oldugu icin 🙄
1.84' üm. İltifatın için ayrıca teşekkürler
Türk kızları neden kısa boyun fıtığı olacağım
Nomadlar kısa olur. Nomad= göçebe insanlar
Kızlar çokmu uzun Türkiye'de 😊
Var aslında ya kıtlık yok bence
ben 2 metreyim and i'm from Turkey
Uzun boylu zorunda olmadıkları için😁😁😁😁
kızlarımız en az 190 o yüzden
kızlar uzun sanki kaçınız 1.75 ?