Ben yaptırmadım ve karşı da değilim.
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Burun estetiği artık estetik sınıfından çıktı bence. Karşı değilim, hepimiz kötü bir burun görünce aramızda fısıldaşıyor, vah canım ya ne üzücü diyoruz. Bu kişinin günlük motivasyonunu etkiliyor, bireyin mutluluğu her şeyden önemli.
Cevap
4Cevap
Estetiğe karşı değilim ama sağlık acisindan sorun oluşturuyorsa diğer türlü güzellik için karsiyim
Geniz etime yaptırdım, evet.
Yaptirmadım yapankiside umrumda degil
Yaptırmadım ve karşı değilim
Yaptırmadım
Hayır yaptırmadım
Yook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?