Erkek arkadaşınız kol tüylerini al dese dediğini yapar mısınız? 


Şöyle kol tüyleri siyah ve göze çarpıyorsa zaten alınmalı ki bayanlarda hoş durmuyor özellikle de kapalı bayanlar çalışan bayanlar falan görüyorum ben bazen kolunu geri çektiği gibi simsiyah kol tüyleri çıkmış siyah tüy aşırı derecede rahatsız ediyor yani bunu bir erkeğin söylemesine gerek kalmadan bence kadınlar dikkat etmeli benim öyle bir sorunum yok bana dese de alırım
Kol tüylerim göze batacak kadar uzun değil. İnce bu yüzden böyle bir istekle karşılaşmam. Ancak rahatsız edici uzunlukta olsaydı zaten alırdım kimsenin böyle bir istekte bulunmasını beklemezdim.
Cevap
14Cevap
Ben ayrımcı görüşlerle kıl tüy işlerini bağdaştıramıyorum ya. O kişisel bir hijyen benim için. O al dediği için almam çünkü uzatmam.
Bunu demesine fırsat olmaz çünkü tüylerimle birlikte onun karşına çıkmam
bi sey dicem harbiden böyle konusan dağ ayıları var mı
Bunu erkek arkadaşının demesine ne gerek var wolf queen
nazikçe söylerse bi düşünürüm hak ediyo mu diye emir gibi söylerse almam
Zaten almıyor musun?
Öwk
Ugh ben böyle şeylerden de inanılmaz derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Böyle birşeyi bana kimsenin demeye hakkı yok, zaten diyemezde, çünkü zaten alan birisiyim.
Hep alıyorum zaten denmesine gerek yok hatta midem bulanıyor benim kıl tüyden
Benim kiz arkadaşım dese yapardım ben size sorayım sizin dediğinizi yapsa size al dese. Alirmiydiniz
Keşke almasa tartıştığımız da tutup tutup çekerdim
Gerçi kız arkadaşım yok
İnsan dediğin kıllı olur efendim zaten. Benim için sorun yok:)
Ben alıyorum onun demesine gerek yok
Kol tüyleri gercekten de çok kötü görünüyor
Zaten bakımlı biriyim bunu söyleyemez
Zaten alıyorum o yüzden demesine gerek kalmaz.
Kolumda tuy yok o yuzden sorunda yok 😏
Kolumda tüy yok olsa alırdım istediği için.
Zaten alıyorum demesine gerek yok
Diyemez çünkü bende yok :)))
Merhaba!
Olmadığı için öyle bi şey de başima gelmez
Ne diyon oğlum derim. 😂
Böyle birşeyi neden derki erkek 😂
Öyle bir şey söz konusu değil
Erkek arkadaş için değil kendin için al:)
Diyor zaten bende alıyorum
😂kendin al. ugrastirma derim kol sonucta alabilir
Bence bunu bir demeden kendisinin bilmesi lazım
yaparım
Yok ki alayım
Alıyorum
O dedi diye almam tekrar aynı şekilde giderim
Demesine gerek kalmaz zaten temzidir
Normsldefe aliyorum ama yani alirdim
Alırdım
Sen de al derim
Acısını kardeşim. Yapmam
Bakabilir misin acaba?🤔
Biraz daha uzat fön çekersin
Zaten yok alıyorum.
Yok ki.
Yapılmalı
hayır yapmam
istersem
Dedi almadım
Kendim için yaparım
alın tabi :)
evet
o demeden alınmalı
Alıyorum zaten
Yapmam
ayrılırım
sen istiyorsan al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar