Çok kiloluydum ve 50 kilo verdim. Haliyle vücudum çatlaklarla dolu. Hatta çatlaklar aşırı derin. Görüştüğüm biri var ama ne zaman evlilikten söz etse beni görünce beğenmez diye korkup konuyu değiştiriyorum. Krem ne kullandım geçmedi. Ne yapmalıyım?
Vücudumdaki çatlaklardan dolayı evlenmeye korkuyorum. Ne yapmalıyım?
seni seven her şeyinle sever hem bence güzel duruyor çatlaklar çok hoşuma gidiyor benim erkek olsam kız arkadaşımda oldupuniöin mutlu olurdum bunlar büyük sorunlar değil bir zarar da vermiyor emin ol seviyorsa onun için her şey gözüne güzel gelecektir.
ben çatlakları çok beğeniyorum tecrübenin verdiğin mücadelenin izleri onlar 50 kilo vermişsin ya dile kolay bence bu kadar dert etme elbet beğenmeyen erkekler vardır ama sen seni sen olduğun için seveni bulduğunda bunları sorun etmez tam tersi düşün deli gibi sevdiğin adamın vücudunda çatlak olsa sen dert eder misin? bence etmezsin çünkü onu vücudu için sevmedin ama normal hoşlandığın birinin vücudu önemlidir kusursuz olmasını istersin çünkü kalpten sevmezsin sevmen için mükemmel olması gerektiğini düşünürsün
Senin vücudunda çatlak var diye soğuyacak kadar yüzeysel biriyle evlenme. Kendini çok sev. Kendin rahatsız oluyorsan bunun tıbbi ya da altarnetif tip da tedavileri var. Ya ben sevdiğimin yüzüne kezzap atılsa tanınmaz hale gelse aynı sevgiyle severim. Böyle şeyler duyunca üzülüyorum 😞
Bunun için evlilikten vaz mı geçilir belki karşındaki adamın da kusur olarak gördüğü şeyler var kendinde ki çatlak kesinlikle kusur değildir bir de şöyle bişey var ki hamile kalınca o vücut zaten çatlayacaktı o yüzden bu tarz şeyler yüzünden mutluluğuna gölge düşürme boşuna 😉
Bu seni terk edenlerin ayıbı ki böyle bişey için terk ettilerse iyi ki etmişler de kurtulmuşsun kadınları böyle değersizleştiren erkeklerden nefret ediyorum işte eminim gayet güzel bi kadınsındır seni hakeden biriyse de vazgeçme
Patates Suyu Patates suyu vitaminler ve mineraller açısından oldukça zengindir. Cilt hücrelerinin yenilenmesini ve kendini restore etmesini hızlandırır. Orta boyutta bir patatesten kalın dilimler kesin. Bir patates dilimi ile çatlak izlerinin bulunduğu bölgeyi nazikçe bir kaç dakika ovun. İzlerin derinliğine ve çokluğuna göre bu işlemi 3-15 dakika arasında yapmaya devam edin. Patates suyu iyice kuruduğunda ılık suyla durulayın. Bu işlemi haftada 2-3 kere tekrar ederek en az 1 ay boyunca uygulayarak sonuç alabilirsiniz.
bu soruyu daha önce çok kişi sordu. Sakın erkek arkadaşına bundan bahsetme yoksa gözünde büyür erkek arkadaşının. Bunları uygulayabilirsin. Ve erkek arkadaşının da çatlakları var unutma :)
Fazla şaapma aptallar güzellikle ilgilenir, akıllılar ise karakter ile, bilirlerki guzellik etkiler karakter ile yaşanır. Hoş bu çirkinsin anlamına gelmiyor, öyle bir fikir uyandırmış isem affola.
Lazer terapisi falan oluyor bir güzellik merkezine veya doktora sormanı tavsiye ederim. Onun dışında çatlaklarını sorun eder mi, sor. Yani sonuçta bu bana kalırsa sorun edilecek bir durum asla değil. Gün gelecek hamile kalacaksın, karnın davul gibi şişecek ve çatlaklar oluşacak. Bunu sorun edeceğini söyleyen biriyle ömür geçirmeye karar verir miydim bilmiyorum. 🤷♀️
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkürler daha önce başka birisi tarafından terk edildim bu sebeple o yüzden de korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye
Bedenini olduğu gibi kabul etmelisin ha etmiyorsan da bunu kendin için etmemelisin elin sümüklü herifi beni beğenmez diye endişe duyma, bu kendine büyük saygısızlık. Beğenmiyorsan kendi b*kunda boğul deyip yoluna devam et.
"Sence görüştüğün kişi bunu sorun edecek kişilikte biri mi?" Önce kendine bu soruyu sor. Seven insan bunları dert etmez. Kremler etkili olmuyorsa doktora görün. Daha yararlı bir tedavi yöntemi mutlaka vardır.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Daha önce terk edildim ve yine aynıları olacak diye aklım çıkıyor
Cesaretini toplayıp açıkça konuş. Ilımlı yaklaşıp sorun olmadığını söyleyen birisiyse şans ver. Çocuk yapip çatlamayanı görmedim daha. Eninde sonunda oluyor. Çoğu kadında olan bir şey. Kendine bu kadar acimasiz davranma.
bu ama şundan kaynaklanıyor senin dediğin gibi siz kadınlar çok detaylı düşünürsünüz biz öyle düşünmeyiz yüzü hoşumuza gidiyor ve hatta dış fiziksel olarak hoşumuza gidiyor öyle fazla detaya metaya inmeyiz gözümüze de batmaz kadınlar kendileri detaycı olduğu için Bizim gördüğümüz ve görebileceğimiz zannediyorlar
Ciddi bir sorun değil. Yorumlardaki gibi herkeste var bu sıkıntı. İnan önemsemeyecektir. Kaldı ki önemserse, o düşünmesin sen düşün plan yaparken bu tutumu.
Kuzu kusursuz guzellik denen bir sey yok , karsindaki kisi kusur bulmak istiyorsa her türlü bulacak buna emin ol, lazerle felan onu cozersin ama kendini kendine begendir bi erkeğe degil
korkma açık açık söyle en başından bilsin eğer bunun için terk eder vazgeçerse adam değildir zaten evlenmeden önce kim oldığunu öğrennmiş olursun. korkmana gerek yok bir kusur değil
Benim sevgilimde de var ve gözümde dünyanın en güzel kadını. Romantiklik olsun diye söylemiyorum bunu gerçekten öyle. Ki 50 kilo vermiş bir insana ancak hayran olunmalı bence.
evet ve büyük bilge konustu🥴 zaten erkek rahatsiz degil bu kendisi takintili 😑 erkekte öyle sey olsa varya yanina yaklasmazsinizda kendinize gelince önemli olan ic güzelligi yalanina sariliyorsunuz🥴🥴😉
Üzülmene gerek yok. Lazer tedavi ile alıyorlar kardeşim. Sarkmalar için bile çözüm var. Kaliteli bir güzellik merkeziyle görüşürsen sıkı ve güzel bir tenin olur
Ben ne kilo aldım verdim, ne de başka bir şey vücudumda çatlak var. Doktora gittim bazı bünyelerde olabileceğini söyledi. Ee beni ondan görüp soğuyacaksa evlenmesin. Keza senin içinde öyle.
Çatlak kadınlarda olan bir durum değil. Evlenilen kadın sevgiyle olur yani beden öncelik değil. Öyle olsa atıyorum yarın birgün eşine bir şey oldu bir yeri çizildi koptu Allah korusun. Öyle oldu diye terk mi edilecek? Hastalıkta sağlıkta diye boşa denmiyor. Normal bir karakterde çatlak filan sorun olmaz o anca tek günlük zamanlı ilişkilerde olabilir.
Çok zayıf kızlarda da var ben mesela ergenlikten genetik var ve kilom bile yok bacaklarim çatlak dolu bende takıyordum ama umrumda bile değil. Ben kendimi seviyorum artikkkk benle evlenen kişi de bunu takiyorsa ztn beni sevmemiş bedenimi sevmiştir. Yani canım boş ver inan milletin öyle dertleri var ki bacağı tutmayan insan felan var bende dert yapiyordim ama zamanla artk ne yapayım elden bir şey gelmior
Seni seven olduğu gibi sevsin. Ki evlenme mevzusunu açıyorsa da öyledir büyük ihtimalle. Dert etme kendisiyle konuş istersen bu durumu. Çözüm için de etkili bir krem işe yarayabilir belki.