Biraz daha esmer olmayı isterdim, peki sizin ten renginiz hangi renk? 
#kanya


Evet oldukça beğeniyorum beyaz hatta çok aşırı beyaz ama hoş yani ben seviyorum tek kötü yanı şu mesela görmedim yanlışlıkla bacağını bir yere çarptı koltuğun yanına filan kızarıyor morarıyor filan O tarafı kötü sadece ama onun dışında güzel bir şey
Evet beğeniyorum
Cevap
11Cevap
Süt beyazi tenli
34 bedenli garilar
Beni bulun 😝
Kızarınca çok kolay belli oluyor o kötü ama evet beğeniyorum.
Beyaz tenliyim galiba seviyormuyum sevmiyormuyum bilmiyorum
Bende esmer olmayı isterdim. Buğday tenliyim ve çok hassas bir cildim var.
Peynir gibiyim ve memnunum sjsj
Beyaz olduğum için hemen kızarıyorm
Evet seviyorummm 🧚♀️🤗
Evet
Hayır. En saçma ten rengine sahibim
Buğday tenliyim. Begenenleri bekliyorum
Beğeniyorum tabii ki
Beyaz ve evet
ruh gibi beyazım ya
Beğeniyorum.
Beyaz memnunum
Beğeniyorum 🌝
Evet 😼
Beğenmiyorum
Beğeniyorum
Evet, beğeniyorum.
Beğeniyorum
Beğeniyorum :)
Evet 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?