Tıraş makineleri, zaman açısından tasarruf sağlıyor. Peki en iyi tıraş makinesi hangisi? Jilet gibi alan tıraş makinesi öneriniz var mı?#tıraş#EnİyiTıraşMakinesi
Merhaba Braun ya da Philips markalarını önerebilirim. Bizde her ikiside var. Biri normal evde ötekide yazlıktaydı. İkisinden de son derece memnundu babam. Erkeklere hediye almak zor olduğundan doğum gününde almıştım birini bir yıl ötekini 2 yıl sonra. Gerçi 2 yıldır kullanan yok makineleri ama takbiri 10 yıl kullanmıştır babam. Bu yüzden ikiside bozulmadı babama ve bize zorluk çıkartmadı. Ancak makina ile sakal alımı ustura gibi değil derdi babam. Usturaya nazaran daha çabuk çıkıyormuş makineyle.
Merhaba. Philips genel olarak güzel ve iyi bir markadır. Babam ve abim severek kullanıyor ve memnunlar. Hem traş etme şeklinden memnunlar hemde makina başlık ve aparatları çeşit çeşit olup kolaylık sağlıyor.
internette en çok sorulan sorulardan biri de en iyi tıraş makinesi markası philips'mi yoksa braun'mu? sorusuna net cevap alabilmek adına bir araştırma yaptım ben de. Müşteri yorumları, fiyat karşılaştırması olarak detaylı bir inceleme yapan bir makaleye rastladım. en iyi tıraş makinesi markaları listesi ve inceleme için makale :