Güzellik & Bakım Turkiyede kızların kusurlarını Makyaj kapatmıyor 🙄😏 ? Rudoni Takip Et Xper 1 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Makyaj yapıp hala güzel olmamayı nasıl başarıyorsunuz? Malzeme kötü olduğu için boya işe yaramıyor. Neden böyleler? 🤔 Turkiyede kızların kusurlarını Makyaj kapatmıyor 🙄😏 ? Cevapla Makyaj Soruları İş Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
RuhuEskimiş Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Hangi ülkenin kızlarını beğeniyorsan oraya git yaşa madem. Biz eldeki ile yetiniyoyuz, malum Brad Pitt ile akrabalığımız yok 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,8b cevap paylaştı. Bir Putin özlü sözü der ki:Başka bir ülkeyi, devleti, halkı ya da kişileri değerlendirmek aynaya bakmak gibidir. Tabii anlayana... 0 0 Yorumla
яüүαмsı Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 492 cevap paylaştı. Sadece Türkiye de kadınlar mi makyaj yapıyor? 0 3 Yorumla Rudoni +1 yıl Hayir sizde işe yaramıyor Yorumla яüүαмsı +1 yıl )) evet çünkü biz zaten güzellizz 😉 Yorumla Rudoni +1 yıl Ben de çok yakışıklıyım ama söylemiyorum her yerde Yorumla
PudralıHamburger Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 95% +1 yıl xmhwjxhxjhajzhs kendi tipine bak 0 4 Yorumla Rudoni +1 yıl Yüzümde bi kusur yok Yorumla PudralıHamburger +1 yıl özürlülere benziyorsun xlsjjzzh Yorumla Rudoni +1 yıl Değiştiririz Yorumla PudralıHamburger +1 yıl Recep iverik yanında dünya yakışıklısı xd Yorumla
isimsizüye045 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 87% +1 yıl bunu diyenlerin keko olması da ayrı ironik 0 0 Yorumla
hkskkska Takip Et Xper 1 Yaş: 37 +1 yıl Kendi sıfatını da sakal kurtaramamış yazık 0 1 Yorumla Rudoni +1 yıl Yüzümde bi kusur yok Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hangi ülkenin kızlarını beğeniyorsan oraya git yaşa madem. Biz eldeki ile yetiniyoyuz, malum Brad Pitt ile akrabalığımız yok
Bir Putin özlü sözü der ki:
Başka bir ülkeyi, devleti, halkı ya da kişileri değerlendirmek aynaya bakmak gibidir. Tabii anlayana...
Sadece Türkiye de kadınlar mi makyaj yapıyor?
Hayir sizde işe yaramıyor
)) evet çünkü biz zaten güzellizz 😉
Ben de çok yakışıklıyım ama söylemiyorum her yerde
xmhwjxhxjhajzhs kendi tipine bak
Yüzümde bi kusur yok
özürlülere benziyorsun xlsjjzzh
Değiştiririz
Recep iverik yanında dünya yakışıklısı xd
cilt kötü olduğu içindir
bunu diyenlerin keko olması da ayrı ironik
Kendi sıfatını da sakal kurtaramamış yazık
Yüzümde bi kusur yok
Senin yüz kusurunu hiçbir boya badanacı kapatamaz
Sen cok mu guzelsin