Yok far dağıtayım yok eyeliner'ı vicdanıma kadar çekeyim derdiyle bunalan kadınlar için tek harekette far hareketi başlamış. Tak diye sürüyorsun, neon da patlıyor çok hoşuma gitti.
Nasıl ama?
Nasıl ama?


Merhaba, far sürmeye de makyaj yapmaya da üşenen biriyim açıkçası ben. Bu trendi beğendiğim pek söylenemez bence aşırı itici ve çirkin duruyor. Belki çok nadir yakışan insan vardır bilemiyorum yani. İlk defa görüyorum ilginç.
her gün saçma sapan şeyler moda oluyor bir gün tek kaş moda olursa şaşırmam. illa bir trend yaratmak istiyorsanız adam akıllı şeylerde yaratabilirsiniz adam hiç düşünmeden 1 saniye kafa yormadan saçma sapan bir şey bulmuş
Cevap
12Cevap
Merhabalar. Selena Gomez'e yakıştırdım. Gigi Hadid'in makyajı hoşuma gitmedi. 🍃
Gigi hadid çok güzel
@saat4 la ne alaka?
@saat4 türkücü kanka cumartesi günleri taksim türkü barda çıkıyor
@saat4 aynen bir uzun hava söylüyo hüngür hüngür ağlıyoruz
bu yorumlar neeeee ölüyommmmk ahahjsjs
@Sarikirmiizii rakıyı sek seni tek..
ozaman sütü cilekli seni surekli🐣
@Sarikirmiizii Menemeni soğanlı seni devamlıı 🤗
ben cigkofte sen lavas sar beni yavas yavas
@Sarikirmiizii ahahahhajah manyakkk koptum
hahahahahahshhha neyse pessss artik
Allah'ım erkek olduğum için sana şükürler olsun 😂 yok adet sancısı yok makyaj yok envai çeşit ayakkabı yok.. o ne ya öyle ahahah Allahtan junior'm var
@rabiaa12 kadın doğdun diye niye kıymet biliyorum ya
@rabiaa12 e Allah vergisi 😂
Makyajdan zaten Nefret ediyorum hepten gülünc haline getirdiler. Dünya güzeli insanlar ne gerek var ki 👎🏿
İlk defa senden duydum..
Çok hoşuma gitti..
Konuyu daha yakından araştıracağım..
Bende kullanacağım.
Çok dikkat çekiyor, güzel ama sonra herkes bana bakıyor diye tedirgin olmayın derim. Çünkü buna bakılır.
Herhangi bir farı da tek hareketle göz kapağına uygulayabilirsin bence :D çok gereksiz
Şöyle bişey var. Şu fotoğraftakiler farsiz bile güzel olduğu için bence bana gitmez diye düşünüyorum
Yok bana göre değil ya hiç yapmadan çıkarım evden ya da adam gibi sürerim
:D kadınlar çok şaşırtıcı. Göz kapağını boyamak nedir ya :D
Gayet iyi artık kızlar okula gitmek için saatler önce kalkmak zorunda kalmayacak zaaaahahahaa
Makyaja göre değişen bir yaklaşım güzel olan var olmayan var onun için tam bir yorum yapmicam.
Makyaj beğenmek için göze hitap etmesi için vardır , yapılmış olmak için değil diye düşünüyorum hoşuma gitmedi
Özenmeden güzel olmuyor
Selenanın gözünde en az 2 renk far var biri iç kısımda biri dış kısımda, nasıl bir tek hareketmiş bu
Ben makyaj yapmaktan hoşlanırım dağıtmak felan mesele değil benim için selena gomezi beğendim bitek
Bence güzeliz farı her üşengeçte aynı duracağını sanmıyorum
tuvalete yürüyerek gidiyormusun?
Far sürmeye bile üşenen kadın da ne bilim.🙄
Hiç sürmeseler daha iyi görüntü kirliliği
Üşenmeyin yapın makyaj yapmak güzeldir
Şacma sapan şeylere trend diyorlar ya
her zaman oldugu gibi sacma
Benlik degil adam gibi farimi dagitir cikarim✌🏼
tam bana gore gigi hadid yaptigi far jajsj
Bok gibi
Kötü beğenmedim
Hiç hoş görünmüyor
Nefret ettim
Erkekler için olanı var mi
Gigininki ne öyle çok kötü duruyor
Sk gibi MK
Ohaa be çok değişik duruyor
ben daha iyiyim ;)
beğenmedim ama selena’ya yakışmış baya
Oha mükemmel olay 😂
Aa ne güzel
O neymiş
Tam benlik
İyice saçmaladılar..
Hahahah gayet güzel gözüküyor 😀
Değişik
Yk ya hoş olamamış😁
İğrenç buldum
Cok kötü
hos bence
Sağdaki makyaj mi
Saçma
İyice saçmaladılar😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?