Ayak estetiği diye bir şey duydum yaptırırsam çok acı çeker miyim?

Ayaklarım büyük ve taraklı 39-40 numara giyiyorum parmaklarım düzgünce sıralanmış bir şekilde ama taraklı bir ayağım var bu arada tarak az veya çok olmaz ayaktaki tarak serçe parmaktan sonra yana doğru geniş bir şekilde açılıp o şekilde devam etmesine denir ayaktaki o yuvarlak şekillinde olan bulyonla karıştırmayın lütfen tarak taraktır ya vardır ya yoktur bunu bilin bir önce de ona göre yorum yapın
Ayak estetiği diye bir şey duydum yaptırırsam çok acı çeker miyim?
Cevapla