Yarın düğün var ve gömleğin koltuk altı lekeli biraz
Çok değil de biraz
(Beyaz Keten Gömlek )
Nasıl geçirebilirim?
Çok değil de biraz
(Beyaz Keten Gömlek )
Nasıl geçirebilirim?
Kanka, gömleği al koltuk altı kısımlarına ılık su dök, üzerine limon ve karbonat serpiştir. Bir kaç saat beklet sonra makineye at. ya da aynı işlemi normal çamaşır deterjanı ile yap.
Rengi falan kötüleşir mi acaba?
Beyaz Keten Gömlek de zaten olsun yine de
Dediğinizi deneyim mi? Pişman olur muyum😅yoksa lekeyi götürür mü?
Bir iki kere erkek kardeşimin gömleği için yaptım ama seninkisi üç yıllık gömlek aşınabilir
Cevap
1Cevap
Beyaz gömlek ise çamasir suyu ile yika camasir makinasinda
Karbonat varsa onunla bulasık deterjanını karıstırıp ovun
Beyaz gömlek o
Bi sıkıntı çıkar mı?
Nasıl yapacağım tam olarak
Yikanmasi lazim baska naocan oyle giymr sakin
Yıkadım kaç kere
2 3 yıl oldu alalı
Baska gomlegin yok mu erkek dedigin 30 tane gomlegi olcak beyaz ve siyaj ahhh cok guzel 😂😂
Kaliteli bi gömlek alsan
Collin's den aldım
3 yıl oldu shsjssl
Müzeye koy onu kanka. Bi gömlek beni 3 ay götürür
Karbonatla çitilee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?