Ayaklarıma kına yakacağım, sizce bu kadar kına yeterli mi?

Ayaklarima kına yakmak için bu kadar kına yeterli mi sizce biraz daha kına eklim mi
Ayaklarıma kına yakacağım, sizce bu kadar kına yeterli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kına yaktım sabah kurumasini bekliyorum inşallah ayaklarıma şifa olur neden yaktığını soranlar olmuş ayaklarım rahastiz ondan mantar hastalığı var belki kinayla geçer diye
Ayaklarıma kına yakacağım, sizce bu kadar kına yeterli mi?
Cevapla