Arkadaşım kaş ortamdaki 3-5 kıldan mütevellit cımbız ile almamı tavsiye etti. Ancak bunu kendime yakıştıramıyorum. Alınmasını gerektirecek kadar çok mu? Erkek adam kaş ortasını alır mı? 





Kaş almak bir kişisel bakımdır. Kişisel bakımın da kadını erkeği olmaz. Yani erkekler tırnaklarını kesebilir ama kaş alamaz gibi bir saçmalık olamaz.
Diğer yandan bence de alsan çok daha hoş olur ama kaş senin sonuçta başkaları dedi diye hiçbir şey yapmamalısın. Kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle yap.
Herkes al dedi. Dokunmayacaktım ama alma mecburiyeti hissettim bir an
Karar senin ben ne yazarsam yazayım sen istediğin seçimi yapıcaksın sadece kaş ortasının alımının erkek adamla alakası yok bence sende bunun farkındasın sadece görüşlerin nasıl olduğunu bilmek istiyorsun. Fikrime gelicek olursak kaşa şekil vermiyorsun sadece ortasını alıyorsun bu kişisel bakımla ilgili bence ortasını alırsan daha hoş olur kumral olduğun için nekadar çok belli olmasada orada bir görünüm hissettiriyor.
Onu bırakta senin gözlerin ne güzelmiş? 😍 Vay ulan dur az baka durayım 😄
Benim için sorun değil almaman diyeceğim olmayacak 😏😅
Teşekkür ederim ☺️ herkes al diyor en sonda sayım yapacağım hangisi fazla çıkarsa onu yapacağım 😄
Sen milleti bırak şimdi kendin nasıl güzel buluyorsan öyle yap.
O değil de gözlerin çoook küçük ıyşşh 😍😅😅😅 Nur*** bunu çok beğendi 😎😄
Yarın kesin gözüme kelebek girer. Geçen ay yarasa toslamış ve arı ısırmıştı. Hadi bakalım heyecanla bekliyorum 😄
Nazar etmem ben merak etme. Maşallah demekten ağzım yoruldu haberin var mı? 😏
Sıradan kahverengi göz işte pek bir albenisi yok bence 😄
Sen ne anlarsın ya? Karışma bi işime 😎
Ahah tamam sorry 🙏😄
Kesinlikle alma
Sen kesin al dersin diye düşünmüştüm, şaşırdım
Epilasyon yapan kaş alan erkekler ne bilim bana garip geliyo
Laf aramızda, bana da öyle geliyor
Cevap
5Cevap
Rahatsız oluyorsan alabilirsin.
İleri yaşlarda çoğalır da tek kaş biri olurum diyorsan bence şimdiden al.
Hep böyle seyrek kaşlı olursan almana gerek olmaz.
Bildim bileli böyle hep
Benim kaşlarımı herkes alıyorum sanıyor ama yapısı ince valla😂küçüklük fotomu atıyorum öyle inaniyorlar
İnce kaşlı olmak iyi ya şanslısın. Benimkiler de kalın değil ama ortada var kıl 😄
Alırsan daha iyi olur daha bakımlı ve güzel görünür sonuçta incelmeyecek. Bu şekilde şekilde olur mu dersen olur ama fikrim bu yönde.
Not: erkek adamda kıl olur algisi eskidi artık.
Kıllı erkek seven kalmadı kaldıysa da çok az bir grup.
Varla yok arası zaten, beni rahatsiz etmedi. Bence gerek yok. Marti değilsiniz en azından 🙈
Evet çok şükür 😄
Errrkek adamlıktan değil de böyle daha iyi sanki ha
Bence de erkek kıllı olmalı 😶
Erkek adamlıkla ne alakası var? Kaldırın şu tabuları. seni rahatsız ediyorsa aldır etmiyorsa kalsın
İşte hep toplum baskısı, kızların erkekler üzerindeki baskıları sonucu oluşuyor bu algı. Erkeği obje olarak görmekten kaynaklı bunlar işte 😄
Sorma erkek olarak zor bir devirde dünyaya geldik 😄
Rengi açık olduğu için sende sırıttığını düşünmüyorum yani almasan da olur ama cımbızla çok pratik bir şekilde de halledersin istersen bir defalık dene 😄
Sen nasil rahat oluyorsan oyle yap. Arkadasin kendine baksin baskalarina karismasin. Kas almanin erkegi kadini yok o ayri bir mesele.
Alın gitsin zor değil. Çok şart değil ama ortası birleşmiş kaş görüntüsü bence hoş değil. İstiyorsanız alın istemiyorsanız almayın
Evet almalısın, bakımlı olmanın cinsiyetle bağdaştırılmasını saçma buluyorum gerekiyorsa erkekler kollarını ve bacaklarını da almalılar..
Bunun erkek adamlıkla bir alakası yok, bunun estetik olarak güzel durmasıyla alakası var,
Benim de kasların sizin ki gibi kalın ve benim de kaş ortam bunun gibi.
Martı gibi durmuyorsa gerek yok, ki sizinki de öyle değil. Almayın.
Berbere söyle alır zaten çoğu erkek aldırıyor kötü durmaz daha iyi bir görünüm olur aksine.
Konudan bağımsız you dizisinin başrolüne benziyor gözlerin ya da çok maruz kaldım her yerde onu görüyorum mdoxmd
Adamın adı ne😄
Penn badgley
Ben benzetemedim 😄
Gözlere odaklan sadece ya kafayı yemiş olamam
Alakası yok bacım
🙄🙄
Tüyler açık renkte o kadar çakmaz, ama aladabilirsin erkeklikle alakası yokdur bu durumun.
Hiç dokunma gayet güzel görünüyor zaten belli olmuyor gerek yok
Sen koyu değilsin tüylerin açık, bence alma
Kendine neyi nasıl yakistiriyorsan onu yap reis önceliğin millet cevrendekiler olmasın
Alabilirsin. Erkeklikle ne alakası var😄
Bilmem öyle diyorlar 😄
erkek adam soyle yapar kadin boyle yaprar ya bu sacmaliklari kim uyduruyo siz niye devam ettiriyosunuz bu ne ya
Bende daha kötü duruyor aldırmıyorum :) sen bakma millete senlik sıkıntı yoksa aldırmana gerek yok
Genelde dış görünüşüm ile alakalı danışmam kıyafet konusunda da öyle ama çoğu kişi erkekte kaş ortasını itici bulduğu için bir sual etmek istedim ☺️
Kimseyi takmıyorum, berber elini uzartığında kırarım o eli 😂
😄😄😄
sarısın sen cok da gerek yok
Koyu kumral
sen rahatsız oluyorsan al ne diyim 😏
Yok niye rahatsız olayım, doğrusunu söylüyorum 😄
böyle de iyisin bence senin icin sorunsa al ama bir kadın için gerek yok 😆
Kimse için almam zaten, sadece danıştım
tamam kızma
hadi keyifli vakitler iyi geceler 😊
Yok rica ederim ne kızması ☺️
Size de iyi geceler
almalı şahsi fikrim bu yönde
Al tabi daha hoş durur
Seni bilemem ama ben erkek olsam alirdim
Almalısın
Bence alabilirsin, bunda yanlış bir şey yok.
Rahatsız oluyorsan al. Çok kötü değil ama
Gerek yok kalsın
Bence de
Tüyler sarı sırıtmıyo 😀
Pardon açık
Sarı değil, lütfen! Kumral ☺️
Ne fark eder 🤦♀️
Kumral ayrı sarı ayrı. Siz kızlar daha iyi bilirsiniz oysaki bu renkleri 😄
Yav ışıkta farklı oluyor sonra pardon dedim de disidşsçdşdösl
Ama ne fark eder dedin 😄
Ha sarışın ha kumral aman disşfşsş
Arada fark var kabul et artık
Tamam kumral 🤝
kaşını aldıran bnedir
😐😐
Töbe töbee
Al bence kanki cımbızla zaten azcık
Al kanki
Tm kanki
Almaaa
Almalı
Bence kaş'larının ortasını Almalısın!
Alsan iyi olur
Alır, alınır
Tercih meselesi.
Kişisel karar
Alsan iyi olur
hayır alma yakışmış
almalisin
Al gitsin
al kurtul
Bence almalı
Aldır
Evet aldır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?