Genelde kadınlar kırmızı rengi seçiyor.
Sıklıkla tercih ettiğiniz oje rengi nedir?

#gadasından sevgilerle 🤗
Sıklıkla tercih ettiğiniz oje rengi nedir?


nordun_gadasi sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Merhaba, iyi günler 🌸🌿
Genellikle oje kullanmıyorum. El tırnakları bakımımı yapıp aromaterapi yağlarıyle elime masaj yapar bırakırım. İlla oje kullanmak istersen nude tonlar tercih ederim.
Oje kullanmam. Ama siyah ya da nude tonlar olur.
bordodur genelde tercihim
Teşekkürler
Rica ederim
Bu sıralar gölgede farklı ışıkta farklı renk olanlardan sürüyorum.
Mevsime göre değişiklik gösteriyor kırmızı siyah mavi turuncu...
Bordo siyah kırmızı yeşil vsvsvs gadasi hepsini seviyorum her renk kullanıyorum. Ama bordo her zaman en ön sirada
Evet kırmızı vazgecilmezimiz ve tabi ki ten rengi ojemiz, ama son zamanlar mat asker yeşili'de sevmeye başladım 😅
Pembe ve tonları
Özel bir gün kırmızı
Genelde pudra beyaz
Aaaa rengi ne kadar güzelmiş fotoğraftakinin bir dahakine kesinlikle bunu yaptırıcam
Her renk kullanıyorum ama genelde kahveye yakın açık veya koyu her tonu.
ne olursa olsun dönüp dolaşıp yine kırmızıya geliyorum
Oje sevmiyorum bakımlı tırnaklar yetiyor bana, süreceksem ise sarı sürerim
Açık parlak renkler herşeye uyuyor onlar genelde (özellikle pembesi)
Yaz aylarinda nude renkler, lila.
Kis aylarinda bordo, kirmizi daha koyu tonlar
Oje sürmüyorum
Nude renkler ve kırmızı mat.
Lila rengi veya kahverengi🌹😊
Ten rengine yakın olan renkler tercih ediyorum
Siyah , nude renkler.
Genelde kırmızı
Sürmem ama sürsem siyah ve bordo tercih ederdim
Bordo veya koyu mor mat olabilir 🙄
Evet kırmızı tonları 😄 bordo severim mor bazen
Kırmızı ve bordo..🔥
Nude ve kahve tonları seviyorum
Kırmızı oje tercihimdir..
Bordo, kırmızı, ten rengi ve kahve tonları
French ya da bordo
Nude
Parlatıcı
Bordo , lilla, ten rengi
Siyah ve gri
Yeşil 💚
Bordo nude tonlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?