
Püü size dkdj

Selam 🙇
Bence tamamen değişken kimisi esmer sever kimisi sarışın kimisi de kumral.. Kimisi tombul tombul sever kimisi uzun boylu zayıf kimisi minyon sever kimisi balık etli
Aşırı minyon hastası vs değilim ama boy takıntım yok..
Bir insanın boyunun uzunluğu ya da kısalığı elinde olan bir durum değil..
Bu tercih meselesi de değil..
Bunun için birini ne severim ne sevmem..
#Vesselam
Fit ve altı olduğu sürece boy çok önemli değil benim için. Kendim de sıska bir tipim o yüzden kendime yakın ölçülerde kadın arıyorum, yoksa balıketli ve üstü hanımlara da saygım sonsuz.
Cevap
65Cevap
Selamlar.
Kadınlar her halleri ile güzel ve özeldir. Fakat günümüz erkeklerinin kalpten çok dış görünüşe önem verdiği de değişmez bir gerçek ne yazık ki. Önemli olan kalp güzelliğidir. İnsanlar bu tür şeylere önem vermediği için sürekli olarak hüsrana uğramaya mahkumdur.
Erkeklerin çoğu minyon seviyor evet ama bu sadece bir genelleme.
Merhaba.
Uzun ya da kısa fark etmez kadınlar her hali ile, her bedende ve her tende güzel ve özeldir. Yeter ki insan kalbi ile bakıp sevmeyi bilsin. Bundan güzel bakış açısı olamaz.
1. Sebep: Evet dediğin gibi kedi ciğer hesabı bulduklarını tavlama amaçlı çok beğenmiş gibi yapıyorlar.
2. sebep: Kendileri de 1.75 falan, kısa boylu oldukları için.
3. Sebep: Bazıları gerçekten kısa seviyor ama bu çok nadir bir kesim. Genelde boylu poslu voleybolcu fizikli kızlara düşüyor çoğu.
Yemekte kimyon kadında minyon demişler ama ne diye demişler bilmiyorum :D Benim boyum abartı uzun değil 177 olduğu için artık boya dikkat etmiyorum. Orta segment herkese uyumlu bir bireyim :D Önceden kadın dediğin minyon olacak derdim 3 sevgilimde +170 boyundaydı :D Demek ki neymiş büyük konuşmayacakmışsın :D Ben konuştum ve lafımı yedim :D O yüzden kadının hayırlısı demeye başladım :D
Koruma içgüdüsü olan erkek minyon sever. Korunma içgüdüsü olan kadın boylu poslu adam sever. Ama korunma içgüdüsü olan uzun kız, koruma içgüdüsü olan kısa erkek arasında da çekim olabilir. Korunma ve koruma içgüdüsü olmayınca uzun, kısa diye bakmaz. Yani burda önemli faktör içgüdü. Bir de yatakta istediği tecrübe açısından da minyon tercih edenler oluyor falan.
Ya canım benim erkekler bi kendilerine bakmadan, bıraksan mükemmeli isteyecekler arayacaklar. Kız uzun boylu isterim ya da kaslı severim dese linç ederler ama😂
Degil.. Minyon hanımefendileri daha çok begeniyorum çevremdede bir kaç kişi hariç geneli minyon sever...
Uzuun boylu hanımefendilerle voleybol oynama isteig geliyor bana :))
Yalan değil bence, minyonlar daha sempatik ve ele avuca sığacak minicik şeyler ya ondan seviyolardır haha 😄
Yalan degil koruma icgudusuyle alakali sanirim. Ayrica erkekler kizlar gibi takintili degil uzun da sever kisa da.
Yoo.. 160-167 Minyon yüzlü hatunlar.. Gelin malımı mülkümü yiyin :D
Bence yalan söylüyorlar her erkek uzun boylu kadın sever
Hayır tabikide minyon kadınlar daha tatlı ve sempatik bulunuyor erkeklerece.
minyon seven de, uzun boylu seven de çok gördüm ama açıkcası ne sevdikleri umrum dışı
Minyon kadın severler her açıdan daha avantajlı onlar için.
Hayır gerçekten seviyorum ayrıca piyasada da yok yalan mı yani sjsks ama biz olanla idare etmiyoruz o anlama gelmesin biz gerçekten seviyoruz be. dd
Şunun gibi gariya düşerim bak
Hayır
Bende minyonum
Tabii bunun benim minyon olmamla alakası yok
Yüz güzelliği önemli benim için
Yo yalan genelde minyonlar tatli oluyor ondan ben uzun ince sevemiyorum uzun oluyorsa kalıplı olacak öyle daha iyi bana göre
Boyum kısa değil ve erkeklerin ne sevdiği umurumda değil.. keyifli günler..
Valla minyon falan değil. Hep boş fasvata.
Biz erkeklere nasıl olsa düşüyoruz mk
Safsata olmasın o Akrep bey 😂
Ahhh benim şu klavye hatalarım 🤦♂️😂
O yerden bitme kızların iddiası.. kendilerini öyle avuturyorlar😅
Valla baskalarini bilmem de su fotodaki kizi gorunce eriyip bitiyorum
Değil seviyoruz. Ama ekstra bir ilgi durumu yok bende.
Tüh yaa öyle avutuyordum kendimi. Püüü kandırıkçılar
değil valla değil gerçek ufacık tefecik içi dolu fışkıcık d
Kastettiğimiz minyon resimdeki Ester Expósito ise yoo yalan değil :D
Ben minyon kadın severim. Sarildim mi kucaklamaliyim.
Sinsilik olduğu düşünülür halk tarafından ki bazıları o düşünceleri boşa çıkarmıyor sanki.
Okuldan arkadaslarimda minyon seviyorz diyorlar ama inanmiyorm 🤭😄 geneli yalam soyluyor 😄
Kadınin her türlüsü güzeldir ama bireyi ATLAMAYIN... ERKEK at gibi kizları sever yani boyuna yakın vücudu orantılı sert ciddi atesleyici kadın sever ve ister. Öyle miyav diyen kızlara itaat etmezler
Kaç tane itaatkar erkek gördün
😂😂😂😂😂😂😂😂
Ilık erkeklerin sayısı orana vurduğunda kaçtır?
Benim bildiğim erkekler ilk koşarlar
Sonra koştururlar ben daha çok bunu gördüm
Baskıcı kadınlar sadece
Efendileri elinin altında tutabilir
Demekki sen picleri bir şekilde uzaklastiriyirxun
Ama kötü yani ne biliyormusun
Picler daha eğlenceli
Belki de ilişki esnasında başka erkeklerde gözün olur
Cunki picler daha havali ve çekicidir
Eglencelidir
hiç alakası yok uzun boylu olmadığından değil cidden minyon sevdiğimden kaynaklı.
minyon hatun candır gerisi hikaye.
Bence doğru. 170 yakışıklı bir erkek olarak 155 160 kızlar candır.
etrafımda sürekli uzun kadınlar var bakmak bile gelmiyor içimden en başından beri :) numara yapanlarda vardır elbette ama yapmayanlarımız da var hakkımızı yeme :)
Boyum uzun, bu doğru lakin ne yakışıklı görsem yanında minyon var bu da sizin tezi çürütüyor ve biz de avucumuzu yalıyoruz...
Karakter olmadıktan sonra minyon, boylu poslu hiçbir anlamı yok. 😏
Minyon kadınlar daha çekici ve ateşli oluyor genellikle
Uzun erkek uzun sever bu kadar basit. Istisnalar olabilir. Bende uzunum ve yanımıza yakışmıyor ki. Koca bir yalan.
1.90 kadın seviyoruz sonuçta herkes güçlü bir kadına aşık olmak ister😂
Tam tersi bendense minyonları tercih ediyorlar. Canlı yaşıyorum bu durumu...
Evet yalan.
Öyle kandırıyorlar kendilerini gariplerim
Hayır yalan değil seveni çok
1.75 boy ideal ve guzel olani..
170 üstü kadın tercihim.
Evet yalan. Sevmem minyon kadın.
Evet yalan, 1.65-70 arasi mukkemmel olur.
Kendi acımdan diyorum. Ben severim.
Oda yalan bu da yalan
Gel biraz da sen oyalan
Ben seviyorum bayılıyorum hastasıyım
Hem de en büyük yalanlardan.
minyon kızı başımın üstünde taşırım
Öyle bir takıntım yok
ilişkiye girerler sonra yol verirler
Şahsım adına yalan değil minyon candır 😍
Yoo ben minyon severim ele avuca gelmeli
Gönül sevdiğini beğenir gerisi bahane arkadaşlar
Kesinlikle yalan değil, doğru.
günaydın vietnammm)))
Hayır ben bayılıyorum
Olabilir erkekler kadın olsa yeter diyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?