
Fakat siz saçı ve sakalı uzun erkekleri tarz sahibi olarak mı görürsünüz yoksa bakımsız olarak mı?

Stil olmak giyinim ya da saç tarzından çok kişinin duruşuyla alakalı bana göre.
Mesela senin duruşun stil bir tarz bu yüzden bu görünümü gayette tarz olarak taşımışsın (stil durmuş) fakat her erkek bu modeli stil bir tarz yaratarak taşıyamaz!
Taşıyan Kişiye göre tarz ya da bakımsız olur
Stil sahibi olmanın temelinde karakter yatar yani doğru mu anlıyorum
Evet. Duruşunu bilen karakter sahibi insan yaptığı herşeye tarzını katar/yansıtır ve bunu kabullendirir
Doğru
Bazı erkeklerde karizmatik duruyor bence. Yüklediğin görsele ilk baktığımda sen olduğunu anlamadım ve fotoğraftaki adama yakışmış mesela yazacaktım neredeyse 😄
Evet uzatınca çok tuhaf birine döndüm :D
Bakımsız olanı da var, tarz içinde olanı var. Ama herkese yakışmaz, kendine yakıştırıyorsan uzatabilirsin. ☺
Teşekkür ederim ☺
Görseldeki arkadaş taş devrinden kalma galiba🙄
Evet kendileri dinozor avcısı 😏
Dinazor avcısı diye bi çizgi film vardı sanki
Onun gibi bişey mi bu🤔
Çizgi filme benzemez bizim yaşantımız. Filme alında korku/gerilim olur onu da izlemeye cesaretin olmaz
Nerden biliyon 🙄
Periler kulağıma fısıldadı
Cevap
3Cevap
Bakmsz diyemeyz dagınıklk salaş olmakta bir tarzdr
Bekle, dakkalardır bakıyorum ve kime benzediğini hâlâ bulamadım. 🤔
35'liğe telefonu yasladım ve hâlâ düşünmeye devam ediyorum. 😅 Ama gerçekten yakışmış 🤗
O kadar fark oldu yani :D
Tabii, inanır mısın hâlâ bulamadım. 😅 Arkadaşıma benziyorsun ama yok değil başka biri ama kim? 🤔
Köşe başında ucundan gördüğün bir dilencidir belki :D
Ben hiç böyle iyi dilenci görmedim 👀
Belki gerçekte dilenciyimdir :D
Bazı erkeklere yakisabiliyor ama bakımlı olmak ve yüz hatlarina uyumlu olma sartiyla. Bakımlı olduktan sonra stil sahibi olunabilir, saçlara şekil verirsin.
Bence sen uzatma, yakışmayacak gibi. Bana da uzun saç ve sakal gitmiyor.
stil değil bence bu ya bildiğin mağaradan yeni çıkmış gibi. bakımsızlığı da moda diye tanıttılar :d
😄😄
Saçı ve sakalı uzatmak bakımsızlık değil ama uzatmak ve bakmamak arasında fark var bence. Her ikisini de bakımlı şekilde uzatırsan güzel duracaktır.
Stil sahibi değil ama bakımsız da değil 😂 kendi fikrimi söyleyecek olursam gerek yok valla yani ne gereği var uzatmaya falan 🤦🏻♀️
Tarzına ve stiline göre değişir. Burada günlük hayattaki tarzın önemli.
Kişisine göre değişir🙃
Stil sahibi de olabilir ki onlar bakımlı olur
gelişüzel uzatıp karıştırmış mağara adamı da olabilir
Orman kackini diyorum ben oyle sevmiyorum
Seninki bakımsız olmuş. Çünkü çook karışmış 😄
Toparlarım ben böyle salınık bırakmam :)
O zaman olabilir ama erkeklere uzun saç gitmiyor bence
Dışarda görsem dilenci sanarım
Haydaa
Yakışanda güzel duruyor
Kesinlikle bakımsız
Çok kötü duruyor
Sen saçını uzatmaya başla bence de 🌼🧿
saçsa okey uzun sakal itici
Bazılarına çok yakışıyor
Yakışmamış sana
bakimsız
Bakımsızdır
Bakımsız :((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?