Son zamanlarda popüler olan el dövmeleri sizcede güzel ve zarif değil mi?
Yılan figürunü hemen yaptırıyorum.🌸


Daha minimal dövmeler daha hoş oluyor diye düşünüyorum. Elimde dövme yok ama neden olmasın? Vücudumda 3 dövmem var. Hepsinin bir anlamı var gerçi. Elime dövme yaptıracaksam da bir hikayesi olmalı benim için. Ama şu görseldekiler de hoş gözüküyor.
@Pembişşcocukkk hatırlamamı sağlıyor
neden beynn yok mu @lokomotif-portakal
@Pembişşcocukkk belki yoktur ama bana bu soruyu sorma şekline bakılırsa senin de yok.
Merhabalar.
Evet, ben gayet çekici buluyorum. Fakat hepsi güzel durmuyor, buda bir gerçek. Aşırı abartanlar var. Şu fotoğraftaki yılan figürü çok güzel örneğin. O tür dövmeler daha hoş duruyor. Bende en kısa zamanda yaptırmayı düşünüyorum.
Ben güzellik kattığını düşünmüyorum
Cevap
14Cevap
Görseldeki kılıca benzer arkadaşımın parmağında var dövme. Gerçekten çok hoş gözüküyor bence, özellikle erkeklerde harika. 🦄
Boyun kısmına yapılan minimal dövmeler daha hoş duruyor gadası
Ayrı bir hava kattığını düşünüyorum. Son zamanlarda çevremde oldukça sık görmeye başladım parmaklarına dövme yapanları. Bence güzel.
herkese gitmiyor ama genede hoş mesela o foto çok iyi
Aksine elin ve parmakların zerafetini ortadan kaldırıyor hele yılan...
fazla maskülen
Ben güzel bulmuyorum bileğinde serçe parmağı hizasında küçük bir şey olsa daha güzel olabilir
Evet ben her zaman sevmişimdir. Ama abartılı sevmiyorum. Bu ele olmamış mesela.
kadınlarda cadı gibi oluyor erkeklere karizma katıyor
Ben kadınlara dövme yakıştıramıyorum ama bir erkekte özelikle eli güzel olan bir erkekte çok güzel duruyor
Bir kaç senedir dövme modası tekrar hortladı moda bitince herkez ah vah edicek
Güzel duruyor kesinlikle. Abartı olmadığı sürece...
Hayır eller kirli gibi duruyo
En yakın zamanda bende yaptıracam
Yapan kişiye göre değişir
Hayır degil hosuma gitmiyor
Çok hoş ve estetik duruyor.
Bu güzellik katmaz, gölge düşürür aksine..
Ayrı bir hava kattığı kesin
Bence değil
Evet, ben de yaptırmayı düşünüyorum
Ben çocuk piskolojisi için pek doğru bulmuyorum.
Sadelikten yanayım.
Sevmedim
Evet çok güzel
Ben beğenemedim.
Bana itici geliyor
İtici
Hiç fena değil
Bence kötü
Çok antipatik 🤐
Güzel duruyor
Kötü
Ben cok beğeniyorum
Çok gözelll
Beğenmiyorum ben.
Evet çok güzeller
Begeniyorum ben
Hayır çok itici😕
hayır
Değil bence
Çok cringe
İğrenç görünüyor
Kadınlarda evet.
saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?