Teyzem bana güzelliğini maskara ediyosun dedi de shsjsösödçfm


Hayır tam tersi bence güzellik ve çekicilik katıyor ben de dövmeleri severim ama çok fazla olmamalı yani vücudun tamamını kaplarsa bende sevmem. sadece belirli bir bölgede olmalı
Yahu sen seviyorsan insanlar dediklerini desin dursun ben kafaya takınca olan bana oldu onun için istediğini yap içinde kalmasın.
Ben mesala minimal dövmeler seviyorum ve ondan yaptircam
Merhaba. Saf ve duru güzelliklere yakıştıramıyorum bu kadar dövmeyi. Daha çok asi karakterde olan insanlara yakışıyor. Minimal dövmeler için sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Biraz çok da mühim değil ufak tefek dövmeler yakışıyor ama bütün vücudu kaplayınca cık
Cevap
26Cevap
Yani her şeyin fazlası kötü geliyor bana dövme güzel ama direk vücudu kaplama gibi olanlar kapatıyor evet
Bileğime küçük bi dövme yapasım var ama pişman olurum diye korkuyorum
@akgunc çocuğum evladım neden her kızın altına yorum yaparak beni bildirim manyağı yapıyorsun?
Hiç sevmem ve yaptırmayı da düşünmüyorum ben şahsen. Böyle vücudu dövmerle kaplı olanlar çok itici ya.
Tam da dövme yaptırmayi düşünüyordum biraz önce de ailemle bu konuda tartıştık bnce hicbiseyi kapatmıyor alakası yok
Bazılarına öyle oluyor bazılarına yakışıyor kişiden kişiye değişir bence
Herkesin kendi tercihi kimine göre güzel kimine göre kötü
Kirli görünüyor benim gözümde. Ama yapana da karışmam.
Dövmeler, insanın güzelliğine ekstra bir biçim katıyor diyelim.
cut.
bana göre aksidir.. kapatmaz dövme sever biri olduğum için..
Doğru dövme asla kötü durmaz bence
Erkekte ben bayılıyorum.
Bazıları fazla abartıyor onlar sadece itici oluyor bazılarınada ayrı bi karizma katıyor
Abartlmadg sürece sıkıntı olmaz bence bazıları cidden b@kunu cikartio ve iğrenç duruyor
Resimdeki kadının dövmesi yok, dövmenin kadını var.
Bence evet. Hem o açıdan kötü hem de yaşlılık zamanlarında çok daha kötü olabiliyor.
Ben sevmiyorum kadın olsun erkek olsun züppe yırtık olarak görüyorum
Minimal dövmeler daha hoş ve naif geliyor bana, diğer türlüsü fazla olduğu zaman kötü geliyor gözüme.
Vücudun tamamını kaplayan dövmeler evet ve ben yakıştıramıyorum öyle olanları.
Teninin güzelliğini evet
Çok fazla abartılmamak şartıyla. Bu görselde kiler fazla abartılı olduğu için itici.
Her dövme estetik durmaz bana göre bu yüzden seçici olmak en iyisi
Dövmeli kadınlar daha ateşli oluyor tecrübeyle sabit
Bence dozunda ve anlamlı olduğu sürece güzelliği kapatmıyor...
Çok abartilanlari öyle oluyor. Ben zarif ve küçük dövme seviyorum
Fazlasi kotu oluyor sol ve sag berbat zaten ortadiki iyi bak
Yoo gayet güzel benim bir kolum tamamen kapli. Bu arada simdi böyle yaziyosun insanı merakta birakiyosun bari dövmelerini paylassaydin kankss
Fazlası iğrenç duruyor ileride dövme yaptırırsam sadece sol yüzük parmağimda eşimin ismi yazar
Teyzen doğru söylemişşşş
Tabiki yakışmıyor ayrıca peygamberimiz dövme yapana da yaptırana da Allah lanet etsin buyurdu haram yani
yoo ama aşırı olursa belki
Bir iki tane dışında evet kapatıyor sanki
Olmamalı. Evet.
Fazla dövme kirli gibi duruyor
bu hayatta herşeyin fazlası zarardır..
Genelde ayarında yapıldığında güzel oluyor
Yakışan var yakışmayan var
bazılarına çok yakışıyo
Kapatıyor bence çok abartilirsa
Bu fotodakilerin hepsi itici
Bazılarına çok yakışıyor.
Çok fazlaysa kapatır bence
Güzelleştirebiliyor bazılarını
Fazlası cirkinlestiriyor evet
Aynen öyle igrenc
Dövme pek sevmem ama olacaksa da minimal dövmeler hoş duruyor
Herşeyin fazlası zarar
Özellikle o mükemmel kadın vücuduna zulüm
aşırısı gerçekten kötü duruyor
Eskiz defteri gibi olunca evet kapatıyor.
Boynumdan aşağı full kaplama
Fazla olursa evet
Güzel işçilikse gayet seksidir dövmeler
Fazlası evet, kimine göre yakışıyor..
Hayır
Bence evet
çok abartıysa evet
Fazlası kötü bence
Bence ilgi cektiriyor
Hayır tam tersi...
Tasiyan var taşıyamayan var
Abartilmadigi sürece güzel bnce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?