Güzellik görecelidir ve kişiden kişiye değişir. Bana göre güzellik/yakışıklılık kadında 1,65 ila 1,70 boy ve 55 kilo ile başlar. Beyaz ten, siyah saçlar, saçlara uygun gözler şeklinde liste uzar gider. Erkekte ise 1,75 ila 1,80 boy 70 kilo ile başlayıp, buğday ten, siyah saçlar kahverengi gözler şeklinde devam eder. Erkekte ve kadında fit olmalı erkek atletik vücutlu olmalı kadın ise kum saati gibi olmalı. Yani ince belli ;) öyle 90, 60, 90 gibi ölçekler saçma geliyor bana 👍 İnsanları bir kalıba sokmamak gerekiyor. Elbette herkesin istediği olmazsa olmaz kriterleri olabilir. Bunlar o kişiyi bağlar tüm kadınların güzelliği bu 90, 60, 90 ölçülerine bağlı değil. Birde bakan gözün güzel bakmasıda çok önemli 😍👈 böyle bakan bir göz her şeyi güzel görür.
Hayır tabiki Güzellik sadece ölçüler değil genel manada bir çok kriter içerir Ama bakan kişiye gore de değişir Bazısı fizik bazısı yüz güzelliği bazısı da karakter önemli der Bence hepsinden olmalı uygun miktarlarda Fizik için ölçülerin 90-60-90 olması değil boyuna orantılı olması ve kilosu ile uyumlu olması güzel diyebilirim Kimine boyundan dolayı baliketli olmak yakışır kimine kemiklerinden dolayı zayıf olmak yakışır Yakışan neyse o olmalı Oyle güzel olunur Yüz güzelliği de Allah vermiş zaten kadınlara Biraz bakımlı olur yeterli Azda dikkat eder giyimine vs tamamdır İlla süper model olacak değil ya
Güzellik; beden ölçülerinde, fizikte, ten/saç/göz renginde ya da boyda değildir. Hep derim asıl güzellik kalptedir. İster Dünya güzeli seçil. Eğer kalbin kötüyse güzel değilsindir. (aynısı erkekler içinde geçerli)
~yani hiçbir alakası yok. Güzelliği ne insanlar ne de moda sınırlandırabilir. İnsanları ayrıştırmaktan başka bir şey değil 🌸
Güzellik 90-60-90 vücut ile olmuyor, bu bazı modacıların koyduğu bir kavram ve kıyafetlerini iyi taşısın diye söylenmiş birşey bence. Güzel insan güzeldir,ölçüsüz.
Hayır, vücut ölçülerinin hem boy ile, hem de kendi aralarında orantılı olması estetik görünür. 1,55 boyda 90 göğüs fazla durur, 1,75 boyda 80 göğüs ufak durur.