Bence çok güzel olursa kendi açısından tehlikeli olabilir. İnsanların sadece güzel olduğu için yaklaştıklarını düşünür ve içsel sıkıntılar yaşayabilir.
Aslında bakarsan tehlike felan yoktur aklı başında olan Bi insan karşı cinsten gelen tavırları yerine göre karşılamalı irade çok önemlidir herkeste bulunmayan Bi şey
Annem bana dedi ki sen güzelsin bende hayır benim nerem güzel dedim kenara dönüp tebessüm ettim bana diyor ki güzel olduğunun sende farkındasın değil mii?😂🙈
En tehlikelisi, ateş olsa cürmü kadar yer yakar yavrum. Onun arz edeceği tehlike, erkeğin ona biçtiği tehlike sınırları çerçevesindedir, bu denli ciddiye almak yersiz..
Özgüvenli kadındır en çok sevdiğim kadın profilidir. Kadınların güçlü ve güzel karakterli olmasından korkmayın erkekler olarak özgüveninizi geliştirin kıyas yapmayın
Herkes öyle söylüyor ama bence tehlikeli değil. Sadece ilk etapta hayatına almak için zorlar ama uğraş ve çabalar sonuç getirdiği taktirde karşılık verecektir. Ben çirkinim diyip özgüvensiz olmasından iyidir bence
Ismi a**** olqn bir tanıdığım var inanilmaz güzel ve erkekleri o kadar güzel bir kullaniyor ki son 1.5 senedir bir lira harcamadı kendine ev ve araba aldı inanilmaz tehlikeliler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Benim gibi mal kendiyle barişiksız kendini cirkin goren biri ne kazandi ki? Koca bir hicc!
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Tehlikeli derken neyi kasdettiğine bağlı. Güzel olmayan biri de tehlikeli olabilir.