En fazla 10 dakika bekletilmesi lazım hatta kişinin cildi hassassa daha da düşer bu dakika. Kullandıktan sonra kızarıklık kalıyor fakat aynı gün içerisinde geçiyor. Leke ise çok bekletildiğinde veya alerjik bir reaksiyon gösterdiğinde oluyor. Ben çok beklettiğim için leke kaldı 4 ay oldu hala geçmedi cildiyeye bir gözüksün
Merhaba Çok zararı oldugunu düşünmüyorum. Ama sarı kantoron yağı sarartmak için çok faydalı denemenizi tavsiye ederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İğneli epilasyon yaptırsın, lazer arttırır. Bu arada tüy sarartıcılarda amonyak var o yüzden zarar vermiş olabilir. Sabun ve soğuk suyla bol bol yıkasın, geçer diye düşünüyorum. Bi de veet kullanmayın, sesu daha iyi 5-6 dk dursa yeter yüzünde