Yatılı gittiğiniz yerde duşa girer misiniz, yoksa girmem ben diyenlerden mi? 🚿🛁


Yabancının evine gidip de duş almak saçma olur ki zaten yabancının evinde ne işim var, sokakta kalırım daha iyi😌
Fakat kız arkadaşımın evi olursa, ailemden biriyse ya da akrabaysa,
ve o evin hanımı da evde olmak şartıyla duş alırım.🤔
Aslında hayır çünkü yatıya kaldığımız yerde bir sürü insan oluyor onlarca kişi önünde bornoz veya havluyla çıkmak istemem ayrıca başkasının kullandığı şeyleri mecbur kalmadıkça kullanmam. Otelde oda tutarım duş alacağım saatte otele geçerim duşumuzu alıp ailecek öyle döneriz yine o eve. Dışarı diye çıkıyoruz sonuçta.
Giriyorum 🙄 ama zaten çok yakınlarımda yatılı misafir kalıyorum.
Her yerde yatılı kalamam çok yakınlarım olsa bile rahat edemem ama mecbur kalıp da en yakınlarımdan birine yatılı kalmaya gittiysem hijyen gereği duşa girerim.
Cevap
43Cevap
Eğer ki çok terli olursam rica ederim gadası. Zaten yatıya gittiğim yer samimi olduğum kişilerdir.
bir yere yatılı gidiyorsam zaten duş alabilecek derecedeyimdir ki yatılı kalmaya gidiyorumdur o yüzden alırım
Yani samimiyetime bağlı. Ama yatıya kalıyorsam samimimizde de alırım
Yatılı gidiyorsam tanıdığım sevdiğim biridir duş da alırım yani.
Cesurca
Cesurca değil mantıklı olan bu
Doğru
Dostlarım veya yakın akrabalarimsa girerim tabi neden girmeyim. Onun dışında pek girmem. Acil bir durum yoksa
Askerde öyle iğrenç yerlerde duş alıyorsun ki, o dakikadan sonra her yer jakuzi geliyor göze.
Türkiye'de erkek olmak temalı çalışma..
yatıya kalıyorsan yakınımdır ya da yakın hissediyorumdur. bu neden yaparım. yoksa duramam duş almadan her gün
Çok yakın arkadaşım ve akrabam değilse zaten gitmem.. Onlarda da kendi evimdeymiş gibi rahat hissederim
Bazen mecburen almak zorunda kalıyoruz. Mesela uzun bir yolculuk sonrası.
Yani duş almak en güzeli.
Yatılı kaliyorsam demekki birinci derece yakınım 😁girerim
1-2 gün kalacaksam girmem ama 2 günden fazla kalırsam mecbur girerim duşa
Giremem ya ama mecburiyetten bazen girmek zorunda kalıyor insan 😂
Hayır girmem. Eğer çok uzun süre kalacak isem mecbur girerim.
Duş alamam yatıya gittiğim yerde bile gece yarısına kadar uyku tutmuyor beni
Temizlik problemim olduğu için yatıya misafirliğe bile gitmem yemek dahi yemem çok zor durumda kalırsam eğer yatılı kalsam uyuyamam da
Gittiği evde Siperlik ile banyo yapmayan da ne bileyim..
Normalde misafirliğe bile gitmem ama gittiğim yer bir tek anne annemler de alırım duş ama onlarında da evi başka şehirde olduğu için hani
Kime yatıya gittiğime bağlı. Eğer arkadaşlarıma gidiyorsam duş alırım ama akrabalarımsa çok uzun süre kalmayacaksam almam
hayirr asla bildigimiz su bile ayagima deyse icim icimi yer
Çok uzun süre kalıcaksam mecbur maa 2 gün idare ederim
Ev sahibi ne kadar yakınım ona göre değişir.
Çok yakın olmadığım biriyse girmem duşa
Hayir kendi evimden baska bir yerde duşa giremem
Çok samimi bir tanıdık olursa alırım
Evet girerim öcümü varmış banyoda
Hayır zaten kimseye yatıyada gitmem
ya sizin kaç soru hakkınız var çok merak ettim
En zorlandigim seylerden birisi:)
İkinci evim gibi hissettiğim bir yerse alırım.
Kimsede kalmam yatıya 🤮
Cok utaniyom ben ya 😓
alırım neden almayayım
hergun dus almazsam rahat edemem alirim
Pek tercih etmem ama duş almam gerekliyse mecbur
Girerim
Girerim duş almadan duramam ki
Sonuçta buda bir ihtiyac
Hayır başka banuoda zor oluyor. Bunalıyorum
hiç çekinmem rahatıma bakarım
Kimin eci olduguna bagli
Girilir neden girilmesin
hayır titiz biriyim kullanmam.
yatıya gitmiyorum, mümkün değil duşa da giremem :)
Tanımadığım birinin evinde bile girerim.
zaten girmiştimde (yanlış anlaşılma olmasın) yolda düşmüştüm pansuman için evine götürmüştü. Sonra pansumanı yaptı. İstersen duşa girebilirsin dedi. Bende girdim. Yani utanılacak bir şey değil.
duruma bağlı olarak girerim
Girmemeyi tercih ederim.
girerim niye girmeyim :D
Yapamıyorum
Evet
kapinin kilidi varsa evet
Girerim
Girerim neden girmiyim :)
Hayır
Yatıya kalmam
Çok zorunda değilsem almam
Yok yapamam
Duş alamıycağım yerde yatıya gitmem.
Maalesef giremem
Girerim😒
Girerim öyle takıntılarım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?