Ben cilt bakım ürünlerine yatırım yapmanın daha karlı olduğu düşüncesindeyim. Ne de olsa cildimiz sağlıklı olmadıkça istediğimiz kadar kaliteli makyaj ürünleri kullanalım pek bir anlamı kalmıyor. Doğru nemlendirilmiş, lekelerden, sivilcelerden arınmış temiz ve duru bir cilt görmek elbette herkesin en büyük hayalidir makyajlar temizlendiğinde...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben de cilt bakımına daha cok özen gösteriyorum. önerdiğin göz çevresi kremi var mı?
Yaşın doğru ise body Shop e vitamini göz kremi her yaşa uygun bir başlangıç kremi ben severek kullanmıştım
evet yaşım doğru, bakacağım o ürüne teşekkürler. içeriği temizse alırım büyük ihtimalle
Rica ederim
Cilt bakım ürünlerine ve ayakkabıya harcadığım paraya acımıyorum.
Makyaj yapmayı pek sevmem ama cilt ve saç bakımı benim için önemli. Krem serum vs çok almam ayda bir kez cilt bakimi yaptirip nemlendiriyorum o kadar.
Makyajı çok yapan biri değilim. Cild bakımını önemserim. Bu yüzden cild bakımına daha sık para harcıyorum👒
Makyaji birakali cok oldu ya. Genclestim resmen bu kadarmi fark eder😅
Cilt bakım ürünleri benim için daha önemli.. Keyifli geceler..
Cilt bakim urunlerinden baska biseye para harcayamiyorum
Bende makyaja çok para harcamıyorum cilt bakımı daha önemli cilt güzel olmayınca makyaj zaten güzel durmuyor
ikisine de çünkü cilt bakımı önemli beni için ama makyaj malzemelerine de bayılıyorum ve koleksiyon yapabilirim :)
Elbette cilt bakım ürünlerine. Makyaja fazla harcamam.
evet berbat sivilceli bir cilde makyaj yapsan da kurtarmaz o yuzden bakim
Cilt bakımına
Yemeğe❤
Aha evlenilecek kadın
Cilt de para yok haha
Cilt bakim bu zamanlada çok onem verilendir
Cilt bakımı şart
Cilt bakımına
Cilt bakim