Yok işte ona gerek yok, şu an gayet güzel duruyor. En iyisi bu düzeni bozmamak, daha uzunu seni de rahatsız etmeli, sürekli kırılır düşüncesi olur insanda, ya da çabuk kirlenir :)
Uzun tırnak sevmiyorum. İslam dinine de aykırı tırnak uzatmak. Şeytana sormuşlar sıcak havalarda nerde serinlersin diye şeytanda insanların uzun tırnaklarının arasında serinlerim diye cevap vermiş
Cahil Cahil konuşup durma almış başını gitmiş daha dinden haberi yok bana gelmiş burda laf cambazlığı yapıyor git başkasından belanı bul benden değil. Yürü git işine bak şimdi
Bak yavrucuğum elinden geleni ardından koyma seninle uğraşmak istemiyorum harbiden kimsenin kalbini kırmak istemiyorum İslam'da olan birşeyi söyledim kafamdan uydurduğum birşey değil bu iyi araştır 🙂
Eyvallah size iyi günler böyle uslupla olursa problem olmaz o uzun tırnağın bir orantisi var içini temiz tutmak da senin işin ayrica abdest tutmuyor denmiyor güle güle.
Bak ne buyuruyor Peygamber efendimizin hadisi şeriflerinde: Kadın, erkek herkes için bilerek tırnağını uzatmak mekruhtur. Tırnak uzatmak kadın için süs alameti sayılmaz. (Buhârî, libâs 63). Buna göre kadın erkek herkes, İslâm fıtratı üzere hareket etmeli ve gayrimüslimlerin âdetlerine özenmemelidirler.
Boyu iyi haddim değil ama ojeniz sadece bu tırmaklara cıvıl cıvıl olan beyaz üzerine gökkuşağı damlacıklı kaplama iyi gider sticker da iyi gider ergence gelebilir ama hayatta renk katmak kadın işi 😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Gayet iyi eğer uzun tırnak seviyorsan bu uzunluk iyi. Bunun bir tık ötesi cadılığa kadar gider, aman diyeyim, fazlası zarar :D
Bana göre bu boy kısa, ben baya uzun tırnak kullandım uzun süre 😅
Yok işte ona gerek yok, şu an gayet güzel duruyor. En iyisi bu düzeni bozmamak, daha uzunu seni de rahatsız etmeli, sürekli kırılır düşüncesi olur insanda, ya da çabuk kirlenir :)
Evde hiç is yapmicak misin bacim 😂 yazik olur o tirnaklaraa
Hhahaahaha evin küçüğü prensesiyim iş yaptırmıyorlar bana 😂😂
Oh beee ne iyi ya bende istiyorum öyle 😂😂
Bu arada tırnaklar güzel böyle 👍
Uzun tırnak sevmiyorum. İslam dinine de aykırı tırnak uzatmak. Şeytana sormuşlar sıcak havalarda nerde serinlersin diye şeytanda insanların uzun tırnaklarının arasında serinlerim diye cevap vermiş
Tam bir embeslsn
Senin ne olduğun belli mi ki 🙄 İslam dinine göre yaşayın bilip bilmediğiniz yaşantıya göre yaşamayın
Simdi bisey derdim de sana neyse.
Islami senden öğrenecek değilim kapa çeneni
Görüşüme burnunu søkan sensin yürü git işine bak. İslam'ı öğren de gel ondan sonra konuş
Sizin gibi cahil beyinlere karışiyorum evet Dua et babam yaşındasin yoksa ziyadesiyle haddini bildirirdim senin.
Cahil Cahil konuşup durma almış başını gitmiş daha dinden haberi yok bana gelmiş burda laf cambazlığı yapıyor git başkasından belanı bul benden değil. Yürü git işine bak şimdi
Ya bey baba sabrimi sinama
Harbi söylüyorum bak uğraşırim seninle bu siteye ugrayamazsin bidaha 😂
Bak yavrucuğum elinden geleni ardından koyma seninle uğraşmak istemiyorum harbiden kimsenin kalbini kırmak istemiyorum İslam'da olan birşeyi söyledim kafamdan uydurduğum birşey değil bu iyi araştır 🙂
Eyvallah size iyi günler böyle uslupla olursa problem olmaz o uzun tırnağın bir orantisi var içini temiz tutmak da senin işin ayrica abdest tutmuyor denmiyor güle güle.
Sen üslubunca konuşursan bende üslubunca konuşurum uzun tırnağın her türlüsü İslam'da mekruhtur bunu iyi araştır. İyi günler evladım
Bak ne buyuruyor Peygamber efendimizin hadisi şeriflerinde:
Kadın, erkek herkes için bilerek tırnağını uzatmak mekruhtur. Tırnak uzatmak kadın için süs alameti sayılmaz. (Buhârî, libâs 63). Buna göre kadın erkek herkes, İslâm fıtratı üzere hareket etmeli ve gayrimüslimlerin âdetlerine özenmemelidirler.
Ya Rabbim teşekkür ederim aydınlandım yeterli size güle güle
😂😂. Aferin sana çok şükür anladın en sonunda iyi günler
🤦♀️🤦♀️ Aynen
İyi iyi sevindim 🙂 Gönlünce olsun herşey evladım dikkat et kendine iyi günler
Amin teşekkür ederim
Rica ederim ne demek efendim
Boyu iyi haddim değil ama ojeniz sadece bu tırmaklara cıvıl cıvıl olan beyaz üzerine gökkuşağı damlacıklı kaplama iyi gider sticker da iyi gider ergence gelebilir ama hayatta renk katmak kadın işi 😉
Aynı rengini aldım geçen gün Farmasiden çok güzel yaaa😍😍 boyu çok iyi tırnağının daha uzatma çok güzel duruyor
Kadında en önem verdiğim önceliğim el ve ayak bakımı, tabiki uzatmalısın fakat törpün hep yanında olsun 😉
erkek olarak tırnak boyun ıyı cok uzun oları sevmıyorum. ortası ıdealı dıgerlkerı na yaprsan yap pıslık yuvası oluyor
Bazıları tam tersi orta olmasını ister sürekli :d Seninkiler bi tık daha uzun olsa güzel olurdu böyle de idare eder
Çok iyi boyu, oje rengine de bayıldım seviyorum böyle soft renkleri 😍
Boylarını eşitlersen ve manikür yaparsan çok daha iyi görünür. O etler işi bozmuş
şu an ideal görünüyor, belki biraz daha köşeli olabilirdi
Tırnak uzatan kişileri, kadın erkek farketmiyor pis buluyorum.
Bence gayet hoş duruyor bu haliyle fazla uzun sevmiyorum ben Bülent Ersoy gibi
Biraz daha uzatırsan ruhsatsız silah taşımaktan 6 ay hapis cezası alabilirsin
Benim tırnaklarımı görsen Kendikelere şükür edersin
Bence tırnak boyun iyi tırnak etlerini kessen daha bakımlı ve güzel durur. Ve farklı bir ojeyle mükemmel olur.
Bence boyu böyle iyi daha da uzatma uzatırsa da 1 tık e böylee uzundu ama kendim kestim yemekleri ev işlerini ben yapıyorum genelde diye 😁🙏🏻🙏🏻
Benimde* uzatırsan da*
Çok güzelmiş gerçekten
Bence bu boy iyi daha fazla uzatma 🎶
Kardeş bu hastalık döneminde tırnak uzatanin aklına şaşarım hepsi mikrop bakteri
Hayir böyle kalsın tam ideal
Boyu iyi de tırnak etlerini kes bi zahmet aw
böylesi gayet normal kalsın işte böyle
Boyu iyi
Bu ne kızım kes kes tırnakları
İyi iyi beğendim en sevdiğim rengi yapmışsın yakismis
Ojeye bayıldım gayet güzel
Bence gayet iyi ama illa uzatırsan 1 tık yeter.
Bence boyu çok iyi fazla uzatmaya gerek yok
Orta :) bence bir tık daha uzat daha çekici durur
Bence boyu gayet ideal ve tırnak yapın güzell
Daha uzunu hijyenik değil
Gayet iyi ayrıca oje rengi harika
Güzel görünüyor daha fazla uzatıp canavara dönüşme
Bahçe çapası ne kadara olur
Uzunluk iyi parmakların da iyi gayet iyi işte
Boyu iyi bence daha uzunu güzel olmuyor
Bence yeterli bu boy
Harika valla ayak tırnakların nasıl
İyi duruyor
Bence boyu cok iyi fazla uzatmak iyi degil
Daha fazla uzun çok kötü durur bu iyi
daha iyi manikür yapmalısın ve uzat
arkadaşım tırnağın iyi.
Böyle iyi.
Boyu gayet iyi
Bu boyda ideal bence
Cadili memetin tırnağı gibi
Uzat biraz
Boyu iyi uzatma
Oje ayrı tırnaklar ayrı güzel 😍
gitar çalan ben🥺🥺
İdeal, böyle kalsın derim
Daha fazla uzatma boyle iyi
manikür yap ve biraz daha uzat. tırnak yapın güzel
Bu iyi
Böyle iyi bence ama sen bilirsin tabi.
Boyun ideal
Yeterli bence
Boyu iyi
gayet ideal..