Merhabalar, insan kendini her haliyle sevmeli dünyanın en güzel şeyi resim çekinmek diyebilirim bence boydan resim çekilmek çok güzel ve keyifli fiziğinizin nasıl çıkcağı resim çekme açısından, duruş açısından veya giydiğin kıyafete verdiğim poza bağlı olarak da değişebilir. Ama biz her halimizle ve kusurlarımızla güzeliz :)
Fotojenik birisi değilim. Fotoğraflarda güzel çıkmıyorum ayrıca poz vermesini de bilmiyorum 💆♂️. Bu sebepler birleşince doğal olarak çekinmekten de hoşlanmıyorum.