Benim için öyle bir düşünceye sahip olan bir insana tavır koymam çünkü kendini bir şey sanmasına sebebiyet vermiş olurum. O yüzden tavır yerine iletişimi kesmek daha hayırlı olur benim için...
Ben bu halimle kendimi seviyorum ve bakımlı olduğumu düşünüyorum. Elimden geldiği kadar bakımıma ve temizliğime dikkat eden birisiyim, kendimi biliyorum. Bakımı bir kenarıya bırakırsak dış görünüş olarak arkadaşım beni çirkin bulduğunu söylerse onun kendi fikri olduğunu ve herkesin kendisine bakması gerektiğini söylerim.
Öncelikle beni kıskandığı için soylediğini düşünürdüm ve ona bana ne söylediyse ona aynısını derdim ve bana öyle diyecek arkadaşım yok çünki bakımlı olduğumu düşünüyorum
kendi görüşü derdim ben nasıl olsa kendimi biliyorum bakımlıyım çirkinliğime gelirsek insan önce kendini sevmeli kendini sevebiliyorsan 100 kişi sana çirkinsin desin lafları işlemez
Kıskandığını düşünürdüm çünkü gauette bakımlı biriyim ve bakımlı olan herkesin ayrı bir yakışıklılığı/güzelliği vardır. Bakımlı olan herkes yakışıklıdır/güzeldir!