Dişleri sararan, ağzı kokan ve dişlerini fırçalamayan sevgiliye katlanlır mı?


Aşık da olsam sevsem de böyle bir durumla sadece bir sefer karşılaşayım anında bitiririm işi
Bakımsızlığa kesinlikle gelemiyorum
Benim gibi vücudunun her zerresi tertemiz olmalı
Katlanabileceğimi sanmıyorum. Her ne kadar kişilik özelliklerine dış görünüşüne kadar önem versem de bir insan daima bakımlı olmalı, imkanı el verdiğince kendine özen göstermeli. Bir ortama girdiğinde böyle bir izlenim bırakmamalı. Bakımlı ve temiz olmak hem erkek hem kadın için olmazsa olmaz adımlardan biridir. İki taraf da buna dikkat etmiyorsa durum hiç hoş değildir. İkisi de dişlerini düzenli fırçalamalı ve diğer bakımlarını yapmalı.
Dişler önemli, temiz olmalı... Yani ben dişini fırçalamayanlara pek tahammül edemiyorum
Cevap
23Cevap
Kırmızı çizgimdir. Çok dikkat ederim. Ben 6 ayda bir dişimi fırçalıyosam, herkes fırçalıyacak. Böyle terbiyesizlik olmaz
Hayır kesinlikle dayanamam dişleri fırçalması gerek kendine bakması lazım ben kendime bakıp özen gösteriyorsam o da yapmali
Ben fırçalarım ağızını açsın😂 yeterli
😂
eğer bir kişinin sevgilisi varsa öyle veya böyle bakımını yapmak zorundadır
çünkü ağız kokusu insanı rahatsız eder
özellikle sigara kokusu
Asla.. Bide fırçalasa bile kurbağa bacağı yemiş kedi kemirmiş gibi kokanları napıcaz. Iyyy.. ulan robot falan çıksa ya. :)
Benim dişlerim inci gibi fldlfös onunki de öyle olmak zorunda değilse arkama bakmadan giderim valla
Ağız ve diş bakımı kişinin genel hijyeni ve tertibi açısından çok şey söyler. O yüzden hayır.
Dişlerini bile fırçalamayan birinin ne kendine saygısı vardır ne de karşısındakine...
Onu seviyorsan evet bunu anlatmanin bir yolunu bulurdum.
Ağzı kokması hastalık belirtisi olabilir o konuda önyargılı yaklaşmamak lazım.
Ancak diğerleri bakımlı olmanın koşullarından tabi
Asla, bakımlı olmalı.
Temizlik önemli yaa. Yani hiç olmazsa ilişki öncesi şart.
Bir ayette der ki Kusur arayanın allah öyle bir kusurunu ortaya çıkarır ki kişi evinde yalnız dahi olsa o kusur ortaya çıkar
Kusur aramayın
Biraz daha göm ve katlanılır mı gör xd
Hiç katlanılmaz inci gibi dişleri olmalı her iki cinsinde😁
Dünya güzeli olsa bakmam.
Ben bakımlaysam oda olsun bir zahmet
Bugun kendine bakmayan yarin sana nasil bakacak 🤣
Dayanılır ama biyerde kapı açılır
Misvak hediye ederim.
Pasaklılarla kendine bakmayanla imkansız
ve sen hala onun lağımının kokusunumu çekiyon ne katlanıcan ya hangi devirde yaşıyoruz iğrenç yaratık onlar şutla gitsin
Dişini fırçalamaya üşenen de ne biliyim..
Işık hızıyla soğumaya sebep bir durum
Tabiki hayır
Katlanılmaz.
Yok artık 😂
çok sevdiğim kişi ise gerçekten gözüm görmez
Kesinlikle hayır. Bakım çok önemli.
İğrenç katlanmam
Hayır
Ben sinir olurum
Nayır
Birde sigara içsin
temizlik çok önemli
hiç olmadı uyarırsın
Hayır katlanılmaz
Hayır tabiki
Hayır😳😳😳
Igrenccccc
Katlanilmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?