Kaşlarım bazı sebeplerden döküldüğü için çok azaldı ve bu nedenle psikolojim bozuldu. Kaşımı dövme ile yaptırdım günah mı?

Ben çok araştırma yaptım günah değil diyorlar. Psikolojik olarak kötü durumda olduğum için yaptırdım. Dikkat çekme gibi bir çabam yok. Aynaya bile bakmak istemiyordum. Kendime küsmüştüm. Ailemden ve çevremden de kaşım için kötü sözler işittim. Psikolojik olarak kötü oldum. Mecbur kaldım
Kaşlarım bazı sebeplerden döküldüğü için çok azaldı ve bu nedenle psikolojim bozuldu. Kaşımı dövme ile yaptırdım günah mı?
Cevapla