😂😂geçen gün parka gittim aman Allahım parka değil düğüne gider gibi süslenmişler tabi isteyen istediği gibi takılır ama yerine göre saç makyaj da rezil olmak ve vezir olmak arasındaki ince çizgidir bana göre sizin düşüncelerinizi merak ettim
Parka düğüne gider gibi giden kişi süslü müdür, görgüsüz mü?
Şahsen ben rahatlıktan yanayım bu yüzden düğüne gider gibi şıkır şıkır olmak benlik değil. Tabi bunun yaşla da bir ilgisi var. Üniye kadar bakkala bile özenle hazırlanarak giderdim ama üniyi kazanınca ne makyaj yaptım ne de şık giyindim. Sürekli eşofman giydiğim için artık millet besyocu sanıyordu, beni tanıyanlar bir eşofmanımdan bir de saçımdan tanıyorlardı.
Bence bir sıkıntı çünkü insanlar üzerindeki ilk izlenimlerimi giyim tarzlarına göre yaparım yani ne kadar kendi gibi giyinirse ben de aynı oranda o kadar isabetli ön yargıda bulunurum. Kişiyle olan iletişimime büyük katkıda bulunur bu yüzden herkes belli etik kurallara uyarak istediği gibi giyinmelli
Bir daha parka gıderken gecen sana yolladığım elbise varya onunla gıdıcem🙄 Ben demekki ondann ahhh😂 bi dk ben parka gıtmıyorum hiç 😂😂😂😂 okulda var onu kullanıyoruz😂😂
Salaş ayrı makyaj da birde bakım da ayrı birde tüm takılarını takip disko topu elbise ile ayağında topuklu saçlar gorumce topuzu makyaj günlük değilde rengArenk dusun. Bakım ayrı şey gittiğin yere uygun giyip oraya uygun makyaj yapmak vs çok ayrı şey hshs