Güzellik & Bakım Rimel sürerken ağzımızı neden açarız? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Ne zaman rimel sürecek olsam otomatik olarak açıyorum. Çevremde rimel sürenler de öyle. Peki rimel sürerken o ağız neden açılır? Rimel sürerken ağzımızı neden açarız? Cevapla Rimel Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Bir ben açmıyorum galibaOdaklanmak için mi acaba? 0 0 Yorumla
Ebr_12351 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 92% +1 yıl Kaşlar, göz kapakları yukarı çekilir ağız açılırSanırım gergin olsun, daha güzel sürülsün diye 0 0 Yorumla
Birsarıpapatya Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Rimel sürerken ağzımı açmamla kaşım alınırken hapşırma olayım kapışır:) 0 0 Yorumla
kafanagöre45 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Üst değil de alt kirpiğime sürerken açılıyor genelde. 0 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 775 cevap paylaştı. Agzimi açmasam da yuzum bin bir hal aliyor baya komik 0 0 Yorumla
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bence refleks ama sanırım açmıtoeu 1 0 Yorumla
Cherry-Blossom Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Ben açmıyorum o yüzden neden bilmiyorum. 🤭 0 0 Yorumla
Cassie_Robichaud Takip Et Master Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Ben açmıyorum ki sadece gözlerimi belertiyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bir ben açmıyorum galiba
Odaklanmak için mi acaba?
Kaşlar, göz kapakları yukarı çekilir ağız açılır
Sanırım gergin olsun, daha güzel sürülsün diye
Rimel sürerken ağzımı açmamla kaşım alınırken hapşırma olayım kapışır:)
Üst değil de alt kirpiğime sürerken açılıyor genelde.
Agzimi açmasam da yuzum bin bir hal aliyor baya komik
Bence refleks ama sanırım açmıtoeu
Ben bilakis büzüyorum😂😂😂
ağzı açınca göz yaşarmıyor
Ben açmıyorum o yüzden neden bilmiyorum. 🤭
Ben açmıyorum ki sadece gözlerimi belertiyorum.
Bn açmıyorum 😂
Ben açmıyorum. 😄
evet neden yapıyoruz biz bunu :DD
Ayy bendee. d
Ben açmıyorum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!