Evet taş maşallah. Ama yüzüne dikkat ederseniz bir değişiklik var. Bir tuhaflık. Her neyse estetiği yüzünde var o belli. Ama gerçekten bu yaşta 25 gösteren nadir kadınlar var. Hatta Defneden bile daha genç olan. Gösteren demiyorum kadın resmen 22 duruyor. Tayvanlı kız.. bak kız diyorum kadın 50 ye merdiven dayamış...:)
Bu da singapurlu bir erkek adam 53 yaşında yuhh yani insan utanır diyor ahahahaha
Evet sağlıklı beslenip hayatımızdan abur cuburu çıkartıp spor da yaparsak. Doğal evde cilt bakımını da buna eklersek. Bizde neden böyle olmayalım ki. Özellikle Colajen içeren gıdalarla beslenirsek. Bitkisel ilaç takviyeleriyle değil sebze, meyve ve et süt ürünlerindeki doğal yollardan alınan Collajenlerle beslenen bunu spor ile de desteklersen vücut bırak yaşlanmayı, her gün daha da gençleşir. Bu şekilde genç kalabilmek gayet de mümkün. Darısı başımıza diyek ne diyek başka :)
Bu yaşa gelipte böyle kalan kadın azdır. Kimyasal ürünlerle olmuyor buda. Hemende estetik demeyin. Belli ki kadın beslenmesine sporuna ve doğal cilt sağlığına çok dikkat etmiş. Kimyasal ürünlerle cilt erken yaşlanır.
Evet estetik değildir bencede ama bence bakımlı olduğu için böylr. Beslenme yine bir nebze etki edebilir ama bakımlı olmadıktan sonra nafile. Spor vs yaparak ve dengeli beslenerek kilonu kontrol edebilirsin sadece. Böyle güzelliğini korumak içinse bakımlı olman yeterli.
İstediği kadar kaportayi boyasin, içi yine yaşlı yine yaşlı diye yazan kız senin görüşünü silmiş ama takma. Yazdıkları çok kötü şeyler ve teyze olmasan bu kadar kasmazsın yazmış sana ne alaka ya. Ben de 18 yaşındayım ve empati yaptım illa teyze mi olmak gerekir anlayışlı olunca. Görüşünü kaldırmış ama takma onun kıskanç olduğu belli zaten. Benim görüşümü de kaldırır kesin
vücudun antioksidan mekanizması zayıflarsa dna hasarı ve yaşlanma başlıyor olayın özeti bu. yaşlanma esasen hatalı dna'lı hücrelerin kopyalanmasını engelleyen bir koruma mekanizması. bu antioksidan mekanizmayı hızlı tüketen şey stresli yaşamdır. ya stres yapmıycan ya da stresle harcadıgın antioksidandan daha fazla antioksidan alıcan vücuduna. yoksa yaş sadece bir sayı ama pek cok insan bu sorunun temellerini görmek yerine yaşlanmayı peşinen kabullenmiş durumda , yaşlanmak zaten hastalıgı beraberinde getirmek zorunda cünkü dokular eksiliyor organlar tam fonksiyon calışamıyor. Bazı insanlar stres gibi çok önemli çevresel faktörlerin rolünü hiçe sayarak yaşını göstermeyenlerin genetik olarak şanslı olduguna inanacak kadar ahmaklar.
Dürüst olalım kadın yaşına göre vücudunu ve yüzünü korumayı çok iyi başarmış. 20'li yaşlardaki kızlara taş çıkartacak nitelikte bir fiziği var. Ne desem boş, büyük ihtimalle sırrı estetikle alakalı ama olsun güzel güzeldir. Bu makyaj değil ki yıkayınca geçiyor, takdir ettim valla. En çokta şaşırdım.
Ben yüzünü de beğeniyorum. Herkesin kendi fikri. Neden "seni de beğenen çok" gibi saçma salak yorumlar yapılıyor? Niye silah yorum yapan kişiye döndürülüyor? Burada söz konusu olan D E F N E S A M Y E L İ
Şimdi kimse kusura bakmasın ama iş derdi yok, şu virüs döneminde bu ekonomik zorlukta stresi yok, psikolojik bunalım yok, istediğini anında alacak maddi güç var, ay sonu nasıl gelecek derdi yok, asgari ücretle bir aile nasıl geçinir derdi yok, çoluk çocuk ne olacak derdi yok. Bu kendine bakıp güzelleşmeyecek de biz mi öyle olacağız?
Yakindan bakinca ve makyajsizsa belli olur guzel olup olmadigi... Form olarak evet guzel (Estetik ameliyati olmus defalarca bunu dusunmezsek evet guzel) Ama zor durumda ve son zamanlarda zengin birini bulmak icin full mesai ataga gecmis durumda. En son evden kovulmustu 1 yillik kirayi odemedigi icin. Ben buyuk resme baktigim zaman guzel bulmuyorum.
Güzele güzel demek gerek şimdi kimse kendisinde olmayan şeyi kıskanmasın.
Yaşına rağmen fiziğiyle 10 numara hatun.
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Her türlü bakımları var. Bu yasta sadece sporla olmaz bu fizik. Bölgesel zayiflama işlemleri, selülit masajları vs. Guzellik merkezine parayi odeyip yaptiriyorlar. Parası olan herkes bu fizige sahip olur eğer ki kilosuna etki eden ciddi bir sağlık problemi yoksa.
Yorumlarda ne kadar kıskanç insanlar var meğer 🤣 arkadaşlar güzele güzel denir. Bir kulp bulup linçlemeye çalışmayın. İnşallah bizler de o yaşta öyle güzel görünürüz 😁
Bu pembe mayoyu nerden bulmuş neden ben bulamıyorum böyle güzel mayoları sjdhsjd hangi mağazaya girsem mayolar sanki hepimiz milli takımda olimpiyatlara hazırlanıyormuşuz gibi.
Böyle sorular sorupta KS nin kıskanç kızlarına çatlatmayın 😂😂 anneleri yaşında kadın hem güzel hemde bakımlı bu kiloyu korumak için ne çok spor ve diyet yapıyorlar emeğe saygı da kalmamış arkadaş! 😬😬
Kadının para gibi sıkıntı ders bol gücü ve kendine ayıracak zamanı var herkes böyle rahat olsa emin olun bundan daha iyi kadınlar olur biz erkeklerin etrafında
Hangi kadın bunun yaşında olup da böyle düzgün Seksi bir fit vücuda sahiptir. Bir sürü genç kızdan daha bakımlı daha alımlı daha sexidir. Bir sürü erkeğin hayalini süsleyen kadındır defne samyeli.
Valla ben yakından görmeden inanmam böyle bir fiziği olduğuna. Fotoğraflar üzerine bazen öyle profesyonel oynamalar yapıyorlar ki, yok artık dedirtiyor.
vücudun antioksidan mekanizması zayıflarsa dna hasarı ve yaşlanma başlıyor olayın özeti bu. yaşlanma esasen hatalı dna'lı hücrelerin kopyalanmasını engelleyen bir koruma mekanizması. bu antioksidan mekanizmayı hızlı tüketen şey stresli yaşamdır. ya stres yapmıycan ya da stresle harcadıgın antioksidandan daha fazla antioksidan alıcan vücuduna. yoksa yaş sadece bir sayı ama pek cok insan bu sorunun temellerini görmek yerine yaşlanmayı peşinen kabullenmiş durumda , yaşlanmak zaten hastalıgı beraberinde getirmek zorunda cünkü dokular eksiliyor organlar tam fonksiyon calışamıyor. Bazı insanlar stres gibi çok önemli çevresel faktörlerin rolünü hiçe sayarak yaşını göstermeyenlerin genetik olarak şanslı olduguna inanacak kadar ahmaklar.
Rakam versinler kaç para harcanmış. Bizde paranın karşılığını almış mı almamış mı söyleyelim. Yoksa düz mantık bu kadına güzel değil denilir mi. Tabi ki güzel.
evet kadın resmen benim yaşımdakilerle yarışıyo şaka gibi😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
kadına helal olsun ne kadar dikkatli bakmış kendine maşallah umarım daimi güzel ve uzun huzurlu bir hayatı olur :) inşallah bizimde böyle şanslarımız olur stressiz huzur dolu güzel bir hayat :)
Aşırı güzel aşırı özgüvenli ve aşırı donanımlı bir kadın
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet çok güzel bir kadın ve oldukça seksi bu konudaki çabası ve güzelliği takdiri hak ediyor fakat tabi ki herkes özgür ama biraz fazla açık giyinmiyor mu sanki bilmiyorum ama çıplak gibi gözüküyor