Katılmıyorum. Karanlık_Aydınlık Siyah_Beyaz Dogru_Yanlış Güzel_Çirkin... Herşeyin zıttı yaratılmıştır bu hayatta öyleyse güzel insan ve çirkin insan diye bir şeyde çok yargılamamak lazım. Önemli olan içindeki cevherin güzel olup olmadığı bunun bilincinde olabilmekte ekstra bir güzelliktir
"Dünyada kötü insan yoktur. Kırılmış insan vardır" doğrusu bu bence. Şimdi kötülükle çirkinlik ne alaka dersen de bana göre bir insanın güzelliği kalbine ve ruhuna bağlıdır. Kalbi güzelse güzeldir. 🍃
Tek eksik, 'dünyada çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır' bu söz doğru, bakımlılık ile yakışıklı ya da güzel olunsaydı ben şu an kızlarla parti veriyordum.
Kısmen katılıyorum. Yani bazı insanların doğal güzelliği oluyor gerçekten. Ama bakım yapılmassa doğal güzellik bile çirkin gibi gözükebilir. Öte yandan albenisi olmayan yaďa yüz kusurları olan bir insan bakım ve makyajla güzel olabilir.
Yargılamak istemem ama çirkin insan fazlaca var bence. Nedeni de parasının olmaması (bakım ya da estetik için) ya da kendiyle uğraşmak istememesidir diye düşünüyorum.
Katılmam..! Güzel ya da çirkin yaratmak kimsenin elinde olan bisey değil bakımlı ya da bakimsizsa katılabilirdim ama onunda çok önemi yok. Önemli iyi ve kötü olan bence Allah karşımıza iyileri cikartsin
Evet tabiki sonuçta herkes bi ağız bi burun iki göz iki kulaktan oluşuyor bakımsızlar çirkin bakımlılar da yakşıklı/güzel oluyor :D Ama bazı istisnalar var renkli gözlü insanların çok daha çekici olduğu ve hayata 2-0 önde başladıkları bi gerçek