



kesinlikle isterdim
çünkü beyaz ten çok sağlıklı ve göz alıcı duruyor
çok hafif tonlarda, esmerlerde belli bile olmayan makyajı beyaz tenliye yaptığında prenses gibi oluyor
yani fazla makyaj yapmalarına da gerek olmuyor
bir de hoş ya
Cevap
3Cevap
Beyaz tenli olması birşey ifade etmiyor gadası. Beyaz tenli olup dolgun hatlara sahip olması gerekiyor.
esmer olup çekici olanda var, beyaz olup bi çekiciliği olmayanda var. böyle bir şeyi sınıflandırmanın manası yok.
Yani beyaz temli olmak güzel bende öyleyim😂 güzel dolgulu temiz görünüyor o yüzden dir.. erkekler doğrusu bu mu?
Hep ilgi çekici değiller. Ben istemezdim şahsen. Buğday tenli olmak güzel. Böyle de fazlasıyla ilgi çekiyorum.
Ben beyaz tenliyim zaten. Ama bir gidin de Nina Dobrev 'e bakın derim. Çok güzel.
Beyaz ten ilgimi çekmez, zaten kadında beyaz ten sıkıntı ya çatlar.
Değişebilir bu kişiden kişiye göre. Daha belirgin diyedir belki
Çünkü pembe kukuları oluyo çok güzel😂😈😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?