Selamlar gençler. İnsan kendini nasıl seviyorsa, en iyisi odur mesajımızı verelim. Ondan sonrasında ise kaşlarınızı alıyor musunuz? Almamak bakımsızlık mıdır, doğallıktan yana olmak mıdır?
Bizim toplumumuzda bu durum bakımsız olarak algılanabiliyor ama Avrupa ülkelerinin bazı kesimlerinde normal bana göre kendini hangi türlü mutlu ve güzel hissediyorsa öyle yaptırmasını öneririm bende birşey demem zaten o konulara saygım sonsuz.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ciao🍀🦇
Bende almıyorum ve bakım kıllardan ibaret olan bir şey değil. Bakım için kaş almak gerekmiyor bu bir tercihtir. Ancak bu ülkede bakımsızlık adı altına alınıyor. Saçma buluyorum bu bir tercih meselesi.