Yoksa hoş durmuyor mu? Fransada kadınların köprücük kemiğine şarap dökülür. Şarap eğer orda kalırsa gerçek bir Hanımefendidir demektir... 


Fakirligin simgesi gibi.
Ya kemikleri sayilacak kadar zayiflamayi cidden güzellik saniyorsunuz?
Sisman degil, dolgun kadin herzaman güzeldir, cekicidir. Bakmayin siz moda dünyasinin insanlarda yaratmis oldugu zayif güzeldir algisina, artik mankenler dahi okadar zayif degil.
20. yüzyilin ortalarinda basladi bu asiri zayiflik güzel algisi, gecmis tarihe bakin, sisman kadin daha güzel, varlikli, zengin kabul edilirdi. Zaiyf kadin bakimsiz, fakir, hasta gibi görülürmüstü.
Herseyden öte, boyun kemikleri ortaya cikmis hicte güzel durmuyor.
Cevap
37Cevap
Off ben çok severim. Kardeşim küçükken köprücüklerime su koyardı oynardı sjsjsjsj :D Bence çok çekici :)
Demekkk Fransaya gitsen kesin seçilirsinn balll😝
Arada kendi köprücüklerime aynadan bakar, kendimden geçerim💅😄
Herhalde fransızların veya herhangi bir milletin kadını bu tür kalıba sokmalarını örnek alacak değilim! F@ck like them!
Evet çekici ve seksi gözüküyor, orantısı olmalı mesela aşırı zayıflıktan oluşan görüntü kötü gözüküyor.
Köprücük kemiğinin çekicilik kattığını düşünmüyorum.
Bende var ama kıyafetlerimin üstünden gözüküyor ve hiç hoş bir görüntü değil.
Kesinlikle katıyor erkektede bayandada seksi duruyor
Köprücük kemiğin çok çekici buluyorum hem kadında hem de erkeklerde
Köprücük kemiği kadının aksesuarıdır. Kadında duran en güzel şeydir.
Neyleyim köprücük kemiğinden ayran içemediğim sevgiliyi 😄😄😄
Köprücüklerimi seviyorum. Erkeklere de çok yakışıyor.
nefes alsın yeter diyoruz sen ne diyorsun karşimmmmm
Evet omuz dekoltesinde büyük avantaj
Abartı bence.
Seven sevdiğini köprücük kemiğine bqjarak sevmez.
Kesinlikle katar görselden belli zaten kadını erkeği fark etmez
Bence hoş duruyor ama öyle çok da abartılacak bir şey değil
O ne ya iğrenç bir görüntü...
Taban tahtası gibi görünüyor
Kadın dediğin kuru yarı olmicak
Saçma şeylere çok takıyor insanlar ya
Her yerde hiyerarşi ghjkk İnsanlar adeta sınıflandırmak için doğmuşlar
Köpekler bile meraklı değil şu kemiğe
😂 😂
Gayet çekici.🙂
Biri demiş ki avantajını görmedim, wha?
Tamamen kişisel tercih..
Çok belirgin sevmem ben orta daha güzel
Hayır Değildir Kardeşim
Şu ana kadar bir avantajını görmedim
Bence güzel duruyor 😃
Ben çok seviyorum köprücük 🙂
Bazen sadece straplez de
Benimki belirgin daha citir gösteriyor kizi
Bence hoş bir hava katıyor. Ben seviyorum.
Yo bi fark katmaz bence
benim çok hoşuma gidiyor.
Kimine katar kimine katmaz
Kesinlikle aşırı çekicilik katar ve güzel görünür
Benimkilerde çok belirgin ama bir faydası yok.
guzel duruyor
Evet
Kemik sonuçta neresi cekici
Kime göre neye göre
Böyle görünmesi güzel zaten.
İdare eder çok belli oluyor ama
partnerimin hep orasına attırıyorum ahshshhshs
benim köprücük kemiklerim de belirgindir
Ben çok severim fetiş bile sayılabilir
bence evet
Hiç dusunmedigim sey
Katmaz
Yoo alakası yok
Emin ol katar
Kimisinde göze güzel geliyor evet
Çok fazla çıkmaması şartıyla çekici duruyor
Bana yakışıyor
Çok güzel detay bence hoşuma gidiyor
zerafetin asilliğin seksiliğin göstergesidir
Evet.
Katar
Kesinlikle evet..
kadınsı bence
Kesinlikle çok çekici duruyoe
Güzel ama bu şekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?