Karizmatik erkeklerin kendisine göre bir aurası vardır. Her gittikleri ortamda dikkat çekerler ve herzaman ilgi odağı olurlar. Peki onları karizmatik yapan özellik nedir? 🌹
Bir erkeği karizmatik yapan; karakteri mi yoksa dış görünüşü müdür?
Hem kadınların bakış açısına hem de o kişinin kişisel özelliklerine bağlıdır. Hem karakter hem dış görünüş birbirini tamamlar diye düşünüyorum. Sonuçta yakışıklılık farklıdır karizmatik çekici olmak farklı. Bir erkek dış görünüşüyle karizmatik olmak isterse bence saçına, yüzüne ve fiziğine iyi bakmalıdır. Mesela sakalının kısalığı uzunluğu bile karizmatik olmasını etkileyebilir. Herkesin aurası farklıdır. Bir kadın bir erkekten ne bekliyorsa ve o beklentileri ne derece karşılanıyorsa o kişi o kadar karizmatik ve çekicidir.
Karakteri. Dünyanın hemen hemen bütün meşhur çapkınlarının belli bir karizması vardır ama çoğunda karakter sıkıntısı olur. İlla da yüzüne bakılmayan tipler de olsun demiyorum tabi hiç bir özellik tek başına bu kadar keskin tercih sebebi olmamalı ama %60 karakter diyelim. Çok yakışıklı olup iki cümle kuramayanlar var😅
Kesinlikle karakteridir, tamam bakımlı temizl olması benimle yeterlidir yakışıklı olmasındansa oturmasını kalkmasını bilen bana sinirliyken bile sakin olan bağırıp çağırmayan bir adam çirkinse bile güzel gelir :)
Karakteridir. Karakterini beğendiğiniz insan zamanla size tatlı ve sempatik ve karizmatik gelir. Karaktersiz olan bir insanda istediği kadar yakışıklı olsun itici gelir
Şimdi kızlar buraya karakter duruş falan yazıyor. Koy karşılarına kıvanç Tatlıtugu gece hayatını, çapkın oluşunu bir anda unutuverirler. Çoğu kölesi olur. Bu yazdığım gerçek.
Erkekten erkeğe değişir. Karakteri, diksiyonu, giydiği kıyafet, kültür seviyesi, duruşu vs. çok sayarım. Her yakışıklı erkek karizma olamaz. O aura sonradan olmaz
Ben bir kadını asla incitemeyecek , nazik, kendine güvenli, ayakları yere basan, espirili ve her ne kadar bir kadın için söylemesi hoş olmasa da " koruyup kollayacak" kişilikte erkekleri karizmatik bulurum.
Sayın shegi Oyu erkekler altın gibi sonradan değerleniyor Kusura bakma kabaca olcak ama Kızlar gençliklerinde her halti yapıyor erkeklerle yaşı ilerledikçe değişiyor Yazık sizede bizede 😭😭😭😭
Kadınlar da, Erkekler de Olgunlaştıkça hem karakterleri oturuyor hem de hayata bakış açıları değişiyor, o kalp illa birkaç kez kırılacak, o Aşk acılarını çekecek.