Bugün ablamın saçına laf ettim çok boyadığı için azıcık kaldı, takma saç takıyor neyse annem en sonunda sinirlendi "sen kendine bak zini yüzlü, makyajla bile çirkinsin" dedi çok kanıma dokundu ki bu ilk çirkin deyişi değil sürekli beni üzüyor ve özgüvenimi yerle bir ediyor kendimi çöp poşeti kadar değersiz hissediyorum 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an bile ağlıyorum, başkası dese yemin ederim takmam 😔
Annem bana makyajla bile güzel olmıyorsun dedi, böyle anne olur mu?
niyetini bilemeyiz tabi ama farklı varyasyonlar olabilir. belki de kendini güzel görmeni engellemeye çalışıyordur erkeklere yaklaşmandan korkuyordur falan.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Böyle anne olmaz. Farkında olarak ya da olmayarak evladının özgüvenini yerle bir etmeye hakkı yok.
İnan hep böyle yapıyor bıktım artık ne zaman özgüvenli olmak istesem onun sayesinde özgüvenim düşüyor
Diğer yorumları okudum annen tamamen ayırımcılık yapıyor. Böyle anneyi fazla takmamak lazım hatta mümkünse uzak durmak lazım zarar veriyorsa.
Ah birini bulsam gitsem yüzüne bakmiycagim ama zor aslında simdi de giderim ama kedim var ona kıyamıyorum
Kedini de alırsın dert ettiğin şeye bak. Okul okuyor musun?
belki de makyaj yapmanı istemiyordur da bunu tersten söylemiştir.
Bir kere yengemin yanında makyajsız çok çirkin dedi
niyetini bilemeyiz tabi ama farklı varyasyonlar olabilir. belki de kendini güzel görmeni engellemeye çalışıyordur erkeklere yaklaşmandan korkuyordur falan.
Ablamın yediği hatlari bilsen dilin tutulur ona hep prenses gibi davranıyor
özele gelsene
ayy öyle anne düşman başına sıkma canını ilerde evlenirsen kurtulursun
kızdığından öyle demiştir. belşkide makyaja gerek bile yok sen doğal güzelsin demek istemişte olabilir. üzülme sinirlenme.
kanki kendine bir kahve yap, çikolatan da varsa kahveni iç. moralin düzelir. Anne işlte bazen kıra biliyorlar..
Ablam babama çekmiş demek ki, benim genler senden geçmiş şans işte deseydin sende.
resmini görsem güzel misin çirkin misin diye söylerdim :D
makyaj zaten bir araç herkesi daha güzel yapıyor diye birşey yok yalan bu
kızlar kadınlar zaten doğal olarak güzel canlılar :D
Sen olumsuz yorum yaparsın iyice üzülürüm
O anlık sinir ile söylenmiş olla bilir çok takmamak gerekir
Hep diyor ama ablami sürekli güzel diye övüyor beni gömüyor 😔
Hmm ayrımcılık falan var herhalde sen kendini güzel buluyorsan onların ne dedikleri umrunda olmasın
Buluyorum ama özgüvenim düşüyor şu an güzel olmadığımı düşünüyorum mesela
Kiz kendi haline sukret xhskzhsj o da bisey mi annem bana şey diye yuzun gozun çarpılmış gibi
Sinirle söylemiş olabilir üzme kendini
Hep sinirlenince böyle şeyler diyor ama kendimle barışıgim ama bu tür sözler özgüvenimi düşürüyor
Öyle ananın bilmem bir yerine ya
Sanki kendi güzel
Sen kendine bak diyorum ben yaşlıyım sen bana bakma gençliğim de senden güzeldim diyor
Boşver canım sen ya beyinsiz bu takma kafana
Sakasina demiştir belki
Hayır sinirle dedi çok gerçekçi
Sen kendini begeniyorsan gerisi önemli değil ki
Kafana takma bosver
kaç yasındasınız ki