Kendimi çık çirkin hissediyorum. Bundan nasıl kurtulurum?

Şu profile bir bakın yani isyan etmek istemiyorum ama beyaz tenli de değilim keşke olsaydım diyorum en azından biraz daha güzel dururdu burnum kaşlarım yüzümdekiler efekt kapatıyor ya da kamera kötü bilmiyorum ama çok çirkinim dişlerim yamuk kıyafet olayi zaten yok napıcam ben param yok hayatımda iyi giden tek bir şey yok bari güzel olsaydım şükür et vs diyeceksiniz ama sosyal medyada onca güzel kız varken ben niye böyleyim niye
Kendimi çık çirkin hissediyorum. Bundan nasıl kurtulurum?
Cevapla