Çoğu erkeğin hayalinde belli oranlar olmasa da dolgun göğüs ve kalça, dolgun dudaklar, çekici bakışlar, güzel yüz vardır bence, kandırmayalım birbirimizi sayın maviler😄
Samimi olmak gerekiyor estetikten yana değilim. Doğal ne varsa kabul ederim. Silikonlu bir çift memeye dokunabileceğimi sanmıyorum. Yapay olan her şeye karşıyım. Saygılar.
Valla sayin Kendal artik az bucuk ne mal oldugum asikar olmustur, hic umrumda degil 🙄
Yani tamam estetik ile daha cekici goruntulere sahip olurlar, bu kabulumdur, ama bunu erkegin kalbine giden yol icin depoyu fullemek olarak goren kadinin da kendine saygisi yoktur yahu 🙄
Erkek kim kopektir ki onun icin bicak altina yatasin? 🙄
Estetik şöyle bir şey bence: Dondurma alırsın, sevdiğin çeşitleri zaten seçmişsindir, bu haliyle dondurmayı almışsın zaten seviyorsun yani. Dondurmacı en son diyor ki ''üstüne çikolata + fındık sos ister misin?''. Umut Sarıkaya karikatüründeki gibi düşünüp oluuur diyorsun. Şimdi elindeki dondurma daha da güzel oldu, daha çok mutlusun :D
Estetik yaptırmayı uygun bulmuyorum. Bir süre sonra o iğnenin bağımlısı oluyorsunuz. Çok kötü oluyor. Yüzünüz ve cildiniz hatta vücudunuzda ne kadar yaptırdığınız yer varsa, her yeriniz iğne istiyor. Estetik yaptıran arkadaşlarım var. Onların anlattıklarına göre bayağı bağımlılık yaratıyormuş.
Çoğu erkek yok gibi gözüken makyajı seviyor jdkdkdk abartı gözlerini korkutuyo aynı şekilde estetiğin de doğala yakın olanı cazip geliyo. Ama nedense hepsi mankenlere aşık hepsinde çok fazla işlem olmasına rağmen.. neyse Allah hepimize doğal güzellik versin arkadaşlar her şey çok pahalı djdkdkldlc
Yanlış düşünüyorsunuz. Bir erkek veya bir kadın, birini sırf dış görünüşünden veya sırf kişiliğinden sevmez. Biri sizi ciddi anlamda seviyorsa (kadın erkek fark etmez) böyle şeyleri düşündürmez size
Gözlerden geçer. Bu asıl güzelliğinizi anlayamayan andavallara bedeninizi göstermeyi bırakın kızlar. Sadece gerçek güzelliğinizi anlayıp takdir edenler, bedeninizi görmeye hak kazanabilir.
Ya insanlar süs eșyası digildir lütfen başkasından ilgi görmek için kendinizden vazgeçmeyin sizi dış görünüşünuz için seven biri sizi başka birinin dış görüntüsünü daha guxle buldu diye bırakabilir sizi beğenicek kişi sizi karakteriniz için sizi sevsin
Nasıl kadınlar daha yapılı, cok olmasa da atletik vücutlu erkekleri tercih ediyorsa, erkeklerde bu dediğiniz kriterleri tercih ediyor. Estetiği abartmamak şartıyla tabiki.
Bence istekli kadınların hepsi birbirine benziyor seri üretim yapılan bir ürün gibi internette görüyorum arada denk geliyor neredeyse birbirinden ayırt edilmiyor
Ne alaka estetik kaportası değismis boya olan oynanmış aracı almadığım gibi sağı solu değişmiş oynanmış kızı da istemem orjinal kalsın Allah onu öyle yaratmış gerek yok başka değişime
Bence hayır ben her zaman doğal severim ve estetik zorunlu kalınmadığı halinde yapılırsa bence saçma ve ve her zaman büyük kalça güzel gözükmeye bilir ya da büyük göğüslerde öyle, bana itici geliyor.
Açıklama kısmında saydıkların evet kalbimize giden bir yolun bileşeni. Ama göze hitao eden gönüle hitap etmiyor her zaman. Başını kaldırıp etrafa bakınca güzel olan çok kadın var.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yok gerçekten önem vermem böyle şeylere, önem veren erkeklere ve kızlara da sinir olurum.