Kesinlikle Babyface :D şimdi burada sakallı, kirli sakal diyen kızlar yemeyin bizi esasen sakalsız yakışıklı yabancı gördüklerinde sakallı türk erkeklerini 2. Plana atıyorlar. Sakalsız olupta yakışıklı olmayı başarabilen türk erkeklerine de 'yabancilara benziyor' diyebiliyorlar. Türkiye diğer ülkelerde ki erkeklere gore sakal bırakma oranı çok çok yüksek. Bu denli yüksek oran kızların erkeklerde sakal bırakmalarını istemesi, hepsi demiyorum ama Türkiye deki yakışıklı erkek oranı düşüyor, yüz hatlarını gizlemek isteyen bu yönteme başvuruyor. Yabancı biri bulmak türk kızlarına bir hayli zor gelirken onlarda tanışabilecegi erkekleri bir nebze de olsa cazip olmasını istiyor. Yani demem o ki kızlar sakallı seviyor diye birşey yok :D mecburen sakallı seviyor. Beyler ne yapın edin sakalsızda yakışıklı olabilmenin yolunu bulun günün birinde elbet traş olacaksınız 😊
Ay ben baby face yüzlü ve vücutlu erkekleri çok seviyorum. Çok tatlılar. Biraz uzaktan seviyorum belli etmiyorum ama çok çekici geliyorlar bana. <3 :) - Birde en az 1.75 boyu olanlar yok mu çok harika oluyor gerçekten.
Seninde dediğin gibi erkekten erkeğe değişir. Benimde merak ettiğim bi konu bazı gençlerde bile var vede evliler hani keçi sakallıderlerya öylece uzun sakallılar bunların karıları yatakta hiçmi bunlardan rahatsızlık duymuyor.
Daha kimsenin kusursuz olduğunu bu zamana kadar görmedim kendimde dahil olmak üzere sende bu ego oldukça yol alamazsın. Ama ben yol vermeyi severim simdi yorumumum altından çekil git
yüz tipine göre yakışan var yakışmayan var mesela bana yakışıyor ama babama yakışmıyor ama hangisi daha çekici diye sorarsan babyface erkekler daha yakışıklı