Bazı insanlara kilo yakışır tatlı durur insanın gözüne hoş gelir ama tabi bu algılar yüzünden dalga konusu bile oluyo insanlar bende balık etliyim çok alay edildiğini hatırlıyorum benimle insanın kalbi kırılıyo ama kesinlikle herkese zayıf kadınları çekici buluyo diğerlerinin pabucu dama atılıyor net bir şey söylemek gerekirse kişiye göre değişir konuyla alakasız şöyle bir şey var bazıları diyo balık etkiler çekici bu görüşe katılanlar varsa eğer neden dışlanıyoruz arkadaşlık konusunda bile 🥺💔😒
Bence her insanın kendisine göre bir aurası vardır. Sağlığı tehdit etmediği sürece istediğiniz ve kendinizi güzel gördüğünüz kiloda olmanız daha doğru.
Nasıl zayıf önde olur ya? Bu anketi kadınların oyladığı çok belli. Avuçlayınca ele gelmeyen, tahta gibi kadınları pek beğenmiyoruz. Kıvrım olacak kardeşim.
Ne kadar iğrenç kadınları böyle şeylere alet etmeniz sanane balık etli veya zayıf kadından kendinle alakalı bir problemin varsa git diyet yap ya da psikoloğa git
Zayıflıkda normal değil sağlık açısından boyunuza göre kilonuz olması daha iyi senin durumun çok değişik benim kilolu kişilerden hoşlanmama gibi durumum yok