Üzülmüyor musun çirkin olduğun için, çocuğun olmaz çünkü kimse evlenmez diyen birine nasıl karşılık verilir
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. ah canım beğenmedin mi beni.. kıyamam , tutan yok seni git sen güzellerle muhatap ol , benimle muhatap olma derim.. ve güler geçerim.. daha bir kaç saat önce kızın biri burada yoruma yazmış benim için , şeytan suratlı sevimsiz diye.. ne yapmalıyım , ağlamalı mıyım üzülüp? ? :)
veyahut şunu da diyebilirsin.. patlat bir kahkaha.. bu iyiydi işte gerçekten , hiç güleceğim yoktu , beni güldürdün ya çok yaşa , sevdim bunu , kullanacağım dersin.. olur biter..
bir insanın yüzüne bu tip şeyler söyleyenler zaten aşağılık insanlardır ve amaçları zaten kötüdür.. emin ol , aslında seni gerçekten çirkin bulan bir insan bunu yüzüne söylemez aslında.. sadece içinden geçirir.. yüzüne söylüyorsa, amacı zaten seni aşağılamak ve rencide etmektir.. olay senin çirkinliğin değildir yani.. böyle insanların sözlerine asla aldırış etmeyeceksin ve bu tip kelimeler kullananan insanı daha o an hayatından tamamen çıkaracaksın.. devam mı etmeye çalışıyor.. o sanki bir hayaletmiş gibi davranacaksın.. göz temasına bile girmeyecek, asla cevap bile vermeyeceksin.. bir iki üç deneme sonra, kendisini s. lk gibi hissetmeye başlayacaktır , kaale bile alınmadığı için ve kendliğinden uğraşmayı bırakacaktır. bu insan her kimse, yakın çevrendeyse bile tamamen sil at hayatından.. sosyal emdyalardan whatsapp tan heryerden kalıcı olarak engelle.. ve asla ama asla bir kelime dahi muhatap olma bundan sonra... karaktersiz insanlar lazım değil bize..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana hoşlandığım ve bir cesaretle acildigim bir erkek arkadas seni kim ne yapsin demisti.(ilk acildigim erkekti) Ondan beridir kimseye acilmiyorum. Ilk ve son oldu yani. Bir sey diyemedim. Boyle bir karsilik beklemiyordum. Evet cirkin oldugumu kabul ediyorum. Evet benimle kimse evlenmez, cikmaz, sevgili olmaz. Bunu bizzat yaşadım. Yapacak bir sey yok. Herkes dış görünüşe bakar olmuş. Yaninda biblo gibi durmadikca kimse koluna takmıyor. Cirkinsen birak erkekleri toplumdan bile yok oluyor, gorunmez oluyorsun. Cirkinlik zor. Kadin icin daha zor. Cunku erkek tipsiz ve cirkinse açığı parayla, kariyerle, iki tatli soz, iltifat, kibarligiyla yani kadinin ruhuna dokunarak kapatabiliyor bir nebze. Ama cirkin bir kadınin parasi da olsa, kariyeri cokta iyi olsa, kibar nazik, hoşgörülü de olsa erkegin radarina takılmıyor bir turlu. Cirkin kadin o açığı parayla, kariyerle kapatamıyor erkek gibi. Yani kisacasi cirkin kizlar olarak hic sansimiz yok. Eger elin yuzun biraz duzgun ve ortalamanin üstündeyse şansın varsa var. Yoksa seni kim ne yapsin oluyor işin sonu.
14 Yorumla- +1 yıl
Aşkım eminim ki güzeller güzelisindir yazış şeklin bile bana nasıl güzel bi insan olduğunu gösterdi onun iğrenç davranışına rağmen bunu nazikçe anlayabiliyorsun harikasın ve çok güçlüsün karşına seni çok beğenip seven gerçek aşkın bir gün çıkacak o çirkin kalpli insan iyi ki geri çevirmiş seni. Çünkü o seni hak etmiyor sakın kendine haksızlık etme ben de çok reddedildim ama özgüvenimi yükselttim zamanla. Saçını boya kestir kilo al kilo ver güzelliğine güzellik kat. Dış görünüş ne ki ya ruhun çok güzel senin. Zaten seni sevecek kişi ruhunu sevecektir ve seni sevince sen ona dünyanın en güzeli geleceksindir lütfen söz ver bana kendini seveceksin tamammı? Çok darılırım böyle güzel bi kızın kendine haksızlık etmesine ❤️
Cevap sahibi+1 yıl@Hakikigurl cok teşekkür ederim. Cok guzel, degerli cumleler yazmışsın. Inşallah dedigin gibi karşıma beni ben oldugum icin seven ve saygi duyan biri çıkar. Toplumumuzun deyimiyle yoksa evde kaldim😋😊 kendimi sevmeye çalışacağım. Sende cok guzel bir kızsın. Tanimadigin birine moral vermeye çalışmak, yardimci olmak, destek olmak artık günümüzde bunu bile yapmayan o kadar insan var ki. Seninde yuregin cok güzel. Allah karşına iyi insanlar çıkarsın.❤
- +1 yıl
Tipini aşırı merak ettim ha
- +1 yıl
Senin de inşallah inan bana seni çok sevecek birisi çıkacak karşına beni hatırlayacaksın hislerim kuvvetlidir seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana ❤️ şu sıralar duaya çok ihtiyacım var dua okursan çok mutlu olurum mahkemeye çıkacağım bi hafta sonra
+1 yılHayat sadece evlenmek değil evlenmeyecem senin gibi bi koca düşkünü erkek delisi biri değilim hepimiz güzel ve yakışıklıyız Allah'ımız (C. c) bizi çok güzel yakışıklı yaratmış hepimiz eşit güzel yakışıklılarıyız bi farkımız yok çocuğunun senin gibi bi annesi olursa çok üzülücek önemli olan içindeki karakterin kalbindeki ruhun merhametin insanoğlunun evladı gerçek iki aşıkların çocuğu olmalı çünkü bi çocuk sevmek ve sevilmek ister bi çocuğu büyüteceksen ve onu yetiştireceksen ahlakın saklandığı şefkatin dikenine bağlandığı kadar kalbinin gömdüğü merhameti ile büyüt ama senin duyguların yok ki insan olasın su kadarcik ne insanlığın var ne kalbin o atan kalp atışların yılan atıyor onuda kullanamiyon bı işe yaramıyor kibir duygusuyla bağlanırsan çok yalnız kalırsın sana bi tavsiyem insanları yargılarsan yaşananları yaşatirsin diyip gülümseyip saçlarımi rüzgar eserdi ellerimi soğuğa karşı alerjim olduğu için kanardi ve arkama bakmadan giderdim.. Allah Kuran-ı kerim Peygamber aşkına böyle sorular sormayın yaa
00 Yorumla
+1 yılAllah ın yaratıp benimle hiçbir alakası olmayan bir olayla beni yargılarken sen hiç zekanla yanıma yaklaşamadığını gördüğünde üzüldün mü ki ben kendi yapmadığım bi şey için üzüleyim denir. Çirkinliğim bi makyajla geçer ama zeka doğuştandır denir. Çirkin olup evlenen aşık olunan çok gördüm de bu karakterde onu mutlu edecek herhangi birini bulan pek görmedim. Aptal çocuk.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
154
Cevap
107Cevap
+1 yılMerhaba,
Böyle insanların varlığı nefes almamı zorlaştırıyor. Öncelikle böyle bir kişiyle konuşulmaz bile. Lâkin içinde kalmasın diye "bilmem? Sen hiç üzülmüşe benzemiyorsun." diyebilirsin.
Böyle kişiler gururlu, kibirli ve kendini beğenmiş kişilerdir. Öyle insanlarla karşılaşmaman dileğimle...250 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana biri demişti çirkin değilde seni beğenmedim. demişti genelde herkes beğenirdi bunu diyen adam çirkin kıllı bir orman kaçkiniydi günlerce üzüldüm ama sonra böyle şerefsiz dedi diye çirkin olmadığımı anladım o tür kişiler ya kendi ile sorunları var ya da ezik bir hayat geçrimiş başkalarinı da bu şekilde ezmeye çalışıyorlar edebsize eden gerek onlardan uzak durarak haddini bildirmek en iyisi olur bende ona sende kelsin saç ektirmişsin keşke bunu yapana kadar az daha insan olmayı öğrenseydin dedim zoruna gitti seni şikayet ederim diyor bana dedim ağlama kel. kafali eksik yerinden vurunca köpeğe dönüyor böyle
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 435 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bencil, kötü kalpli birinin seviyesine inip de cevap bile verilmez. Birini görüşüne göre yargılamak kimsenin haddi değildir. Onun çirkin bulduğunu başka bir sürü insan güzel bulur.
20 Yorumla benim rus bir kız arkadaşım vardı aşırı güzeldi ve ona bile çirkin diyen bir erkek arkadaşım oldu kendini kim köpek sanıyoda mükemmel bir rus kızına çirkin diyebiliyordu anlamadım ya kıskançlıktan kuduruyordur ya da psikolojik sorunları vardır boşver güzelleri asla kıskanmam kıskanmadımda birinede asla ve katta çirkin demedim demediğim haldede öyle algılayanın kendi problemidir kendini çirkin bulduğu halde iyi davrandığım teselli ettiğim insanlarda oldu her neyse
22 YorumlaPeki sen çirkin bir kalbin olduğu için üzülüyor musun? Diyebilirsin.
505 Yorumla- +1 yıl
👋👋👋👋👋
- +1 yıl
Kiz neştersiz ameliyat yapmış
Haklı dağılın 😎 - +1 yıl
Begenmeyenler neyi beğenmemiş acaba 😃
+1 yılKüfredebilirsin karşındaki insana (!) eğer sana böyle diyen bir insan (!) varsa. İnsanların çoğunun beyinsiz oluşuna üzülüyorum. Sen çirkinsin bunun için üzülüyor musun diyen bir insanın beyni yoktur. Vicdanı ise hiç yoktur. Dolayısıyla kimsenin sözünü ciddiye almanı gerek yok. Çünkü ciddiye alınabilecek bir şey söylememiş arkadaş. Sadece zekâ seviyesini ortaya koymuş.
00 Yorumla
+1 yılŞunu söyle o soran kişiye;
Çirkinler olmasa, güzeller kimin sırtından seyrederdi dünyayı.
Yüreği güzel o insanlara, çirkin diye tabir etmek yerine, dış görünüşü ile güzel görünenlerin saygı duyması gerekiyor.
Çirkinler olmasa, güzelliğin asla bir anlamı olmazdı.00 Yorumla
+1 yılKime göre çirkin? Belki bana göre dünyanın en güzel kişisi sensin? Bu kesinlikle göreceli bir kavramdır ayrıca çok güzel bir şanstir seni seven isteyen sen olduğun için ister dış görünüş lun için değil.. dünya güzeli olup 2 gün sonra başın a birşey gelse o zaman seni isteyip peşinde koşanlar yinede sana bakar mıydı? Allah gönül güzelliği versin gerisi boş
00 YorumlaSen güzelsin de ne b. ka yarıyor de. Daha baskın ol bence. Ben lisede daha kaşları ve bıyıkları almadan önce pala remzi diye dalga geçen erkekler oldu. Dedim Aferin şöyle yola gelin. Miktirtmeyin abinşze bilmem ne falan demiştim. Hem de büyükler de vardı. Büyük tartışma oldu ana safi yediler diye bir daha da laf edemediler bana.
00 Yorumla
+1 yılEvet, çirkin olabilirsin. Dış güzellik kişinin bakışına göre değişir. Ama onun içinin çirkinliği evrensel kabul edilmiş bir gerçek. Keşke benim kadar göze hitap etmeseydin de için bu kadar çirkinleşmemiş olsaydı gibi şeyler söyleyebilirsin.
Yazık ona...
Garip insalar çok garip.00 YorumlaGörmezden gel, bu kadar umursamaya değmez ki? Bunu bu kadar takıyor olman, kendine olan güveninin pek de sağlam olmadığını gösteriyor olabilir. O yüzden bu konularda başkalarından aldığın iyi ya da kötü eleştirilerle modun değişmesin. Çünkü bu eleştirilerin altında birçok sebep olabilir.
00 Yorumla
+1 yılKimse çirkin değildir herkes kalbiyle görür insanları, beni çirkin görüyorsan o senin kalbindir. Bunu söyle eminim çok güzelsindir böyle insanlarla muhatap dahi olma yaratılan her canlı ayrı güzellikte ben herkesi çok güzel buluyorum bu gibi insanlar midemi bulandırıyor kalplerinin pislikleriyle görüyorlar insanları , sen kimsin ki bu cümleyi kuruyorsun seviyesiz
00 Yorumla
+1 yılHayır seviniyorum kimse bana yavşamayacak ve ruhen yaralanmayacağım bu yüzden seviniyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Neye seviniyorsun? çok güzelsin❤️ insanlar sen yüz vermezsin diye yavşamıyordur kendileri çok bi halta benziyor sanki sinirlendim sakın kendine haksızlık etme
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiliyor musun estetik ameliyatları beyin için yok ne yazık ki? Sana yardım edemem. derdim
Açıkça konuşmaya başladığında cahillikten nasıl ölmüyorsun şaşırtıcı derdim. Veya direk dalardım ya da muhattapa almazdım beyinsizlerin hala yaşıyor oluşu sinir bozucu saygılar zeki insanlar muck10 Yorumla
+1 yılSizi de Allah yaratmış başkalarınıda neden herkesi dış görünüşüne göre yargılarlar anlamam kiloluysa şişko derler saçı dökükse kel derler her şeye birşey bulurlar çirkinse bakmazlar belki bir sıkıntısı ya da hastalığı vardır nerden bileceksiniz engellilere de özürlü derler hep her konuda onlarla dalga geçerler ben bunun gibi birşeyler söylerdim
00 YorumlaUzun laf sokabilirim baya da becerebilirim bunu diyen birine simdi ama kisaca
Dogru soyluyosun diyerek bos egosuna gaz basmayi tercih ederim ne kadar ucarsa o. kadar yuksekten cakilir catlar beni mutlu gordugu zaman10 Yorumla
+1 yılBen olsam "kendi kendine konuşma deli sanarlar evlenme şansın daha da azalır" derdim sanırım. Böylesi kendini bulunmaz hint kumaşı sandığından acımamak gerekiyor. Tevazuyla cevap verince tepesine çıkıyorlar insanın, daha da ezmeye çalışıyorlar.
10 Yorumlaİyi kalpli ve kültürlü biri böyle bir şey söylemez o yüzden bu şekilde konuşanların nasıl insanlar oldukları ortada. Radyasyondan bile zararlıdır böyle insanlar o yüzden dinlemek ve kafaya takmak bir yana , yanına yaklaştırmamalı
10 Yorumla
+1 yılNe kadar kötü insanlar var ya, yazik çok yazık daha görüşme onla ona ne diye bilirsin ki nefesini tüketmek bile ziyan
40 Yorumla
+1 yılKarşılık verilmez böyle insanlara. Allah'ın hiçbir kulu çirkin değildir ve hickimse de dört dörtlük değildir. Herkes kusurlarıyla kusursuzdur. Seninle böyle konusmadan önce aynanın karşısına geçip bir kendini bir güzel incelesin bakalım kendisi mükemmel miymis. Ki mükemmel olsa bile kalbi çirkin bu daha kötü
20 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Bir insan birine bunu diyebiliyorsa kalbi körelmiş, sevgi görmemiş zalimin tekidir. O yüzden sana tavsiyem böyle birini kaale bile almaman olur keza belliki onun da kalbi çirkin.
Güzellik geçicidir, mesele kalp kazanmakta.00 Yorumla
+1 yılhttps://youtu.be/9Deg7VrpHbM
Mesajda söylediyse bu video atılır yüz yüze dediyse bu video izletilir.00 Yorumla
+1 yılsen ne kadar çirkin olduğuna üzülüyorsan bende o kadar üzülmüyorum de geç ya da hiç muhatap olma ruhu çirkin bir insan böyle şeyler diyebilir ruhu çirkinse yüzü güzel olsa ne yazar o kendini kurtarmaya baksın
00 Yorumla
+1 yılBence bu kişinin sıfatına bile düşmeye gelmez elbet birgün herkes yaşlanıcak. Ozaman geriye kalan tek şey kişiliklerinin olucak ve bundan yoksun insanlar yaşları ilerledikleri çirkinleşirler. Yani aslında ben güzelleştikçe sen çirkinleşiceksin diyebilirsin sonra bırak kendi haline çözene kadar uğraşsın bu tarz insanlar asla kendilerinde sorun görmezler çünkü
12 Yorumla- +1 yıl
Kişiliklerimiz demek istemiştim yanlış yazmışım☺️
- +1 yıl
Bu yüzden üzülmüyorum çünkü zaman hep akar geri alamazsın diyebilirsin
Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı. 
Muhatap olunmaz, ille olacaksan bunu söyle.
10 Yorumla
+1 yılSenin beyinsiz olduğun gerçeğine üzüldüğüm kadar değil diyebilirsin.. Keyifli akşamlar..
40 YorumlaBen bir şekilde düzeltirim tipimi estetikle filan da sen bu içini nasıl temizleyeceksin derdim godumun herüfüsüne
20 Yorumla
+1 yılckljkldskl gülerdim herhalde çok da umursamazdım. Benimle uğraşmaya çalışıyorsa umursamamak en iyi çözüm.
20 Yorumla
+1 yılTek üzüldüğüm senin gibi insanların tipiyle alay edenlerle aynı ülkede yaşamak.. Diyebilirsin ;)
21 Yorumla
+1 yılbazen böyle mesajlar insanin özgüvenini zeredeleyebilir ama asla izin verme ne kadar özgüvenli cevap verirsen karşı taraf o kadar etkilenir senin kırmak icin diyor olabilir eger kirilmadigini karsi tarafa mesajinla iletirsen bi nevi onu umursamadigini soylemis olursun
00 Yorumla
+1 yılDostum karakterin nasıl? Böyle bir şey duymak biraz rahatsız edici.. Sana bunu diyebilecekleri konuma kendin mi kendi getirdin acaba? Yoksa bu lafı duymadın ama duymaktan mı korkuyorsun? Sana bunu diyen insanlar aile/akraba mı? İnan detaylarını merak ediyorum ve sohbet etmek isterim.. Bu detaylar bilinmeden yardımcı olunamaz. Buradaki yorumlar hep film klişesi, sektir et ve bana ozelden derdini anlat. Tabi istersen
00 Yorumla
+1 yılSen canım olduğun için üzülüyorum. Benimki estetikle düzelir ( ki çirkindiye bir kavrama inanmıyorum) ama senin gerizekalılığın ömür boyu sürecek maalesef de
00 Yorumla"Teşekkür ederim, hergün ayna karşısında sivilcelerini -kusurlarını- kapatmak için atletini harcayan ve makyajsız halinden utanan ama başkalarını aşağılamaktan geri durmayan insan!" diyebilirsin ama muhtemelen bu tarz bişi söylendi ve sende sessiz kaldın şimdi bunu düşünüyorsun ama genelde böyle olaylarda aklımıza bir cevap gelmez. Akşam kafamızı yastığa koyduğumuzda bir ton laf dolar kafamıza. Yani en iyi söz ya da seni en tatmin edecek söz aklına sonradan gelecek olan sözdür.
01 YorumlaDesin ne olmuş yani şansla cirkinligin ya da kısmetse çirkinliğin hiçbir alakası yok cirkin şansını hic duymadinmi hem o dedi diye çirkinmiş olacaksın srn kendini begeniyirsan bisver digerlerini
00 Yorumla“Allah bir yerden alıp bir yerden veriyor işte ya senin kadar akılsız oldaydım... Asıl buna çok üzülürdüm. “ diyilir ve bundan sonra bir daha muhatapa alınmaz 👍
00 Yorumla
+1 yılBenim gerçekten çok ama çok çirkin bir akrabam evlendi göreceli filanda değil kendi gibi ona uygun biriyle evlendi ve o tipiyle bussuru sevgili değiştiriyordu
00 Yorumla
+1 yılKalbi cirkin olanla ömür geçerse benimle hayli hayli geçer de terbiyesiz ya eminim ki bunu söylediği kişi gayet güzel biridir iste yüz güzeliği kadar kalp güzelliğinin önemi kötü insanlar
00 YorumlaSenin ise taş gibi katılaşmış bir kalbin var sen üzülüyomusun diyebilirsin bu laf onlara anlık olarak koymaz ama herzaman akıllarında kalır bunu kimse unutamaz tabi icinde azıcık bi insanlık kalmışsa
00 Yorumla
+1 yılBir şey deme biraz bekle uygun bir zamanda gizlice ifşasını al (saçma bir yüz ifadesi ya da hoş görünmeyen bir açıdan çekilen yüzü kastediyorum) sosyal medyada paylaş etiket yaparak
03 Yorumla- +1 yıl
Ona deki "hayır tabikide sana baktığımda kendime şükrediyorum" 🤭
30 YorumlaBir insanın gözü görmuyorsa bu onun problemidir. Mesele kalp gözünün açık olmasıdır. Bazı şeyler dışarıdan görünmez.
10 Yorumla
+1 yılCevap vermene gerek yok kendince laf sokmuş hiç uğraşma öyle tiplerle laf soksan da o kafayı değiştiremezsin zaman kaybetmene değmez
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıl1 kişinin demediyle üzülünmez kaldı ki kimse bunu soramaz bana göre de çirkin gelebilirsin ama başkası beğenir seni göreceldir güzellik
10 Yorumla Güzelliğe aşırı derecede değer veren birisi çaresiz birisidir. Demek ki güzelliğinden başka bir şey vaat edemiyor.
10 Yorumla
+1 yılLa havlee allahın hangi kulu çirkin ki?
Bosver sen onları sanki 50 yasina gelince dış guzelligimizmi kalacak?10 Yorumla
+1 yılseninde kalbin çirkin senin durumun daha vahim derim
20 Yorumla
+1 yılGüler geçerim ben olsam. Prensip gereği aptallarla tartışmıyorum da;)
20 Yorumla
+1 yılSen beyinsiz olduğun için üzülmüyor musun desen 🙄 Ne cevap verirdi acaba.
20 Yorumla
+1 yılhayır ben üzülmüyorum peki sen bu kadar beyinsiz olduğun için üzülmüyor musun? insanlar seni ciddiye alıyor mu bu gerizekalılıkla :D
00 Yorumla
+1 yıl''Hiç düşünmemiştim istersen bu soruyu sen cevapla çünkü baya üzgün görüyorum seni özgüvensizliğini aşmak istersen yanındayım her zaman'' derdim
00 YorumlaHayır cirkin oldugumu dusunmuyorum beni cok begenen oldu bu yaşıma kadar deyip zeytinyagı gibi üste cıkmalısın
00 Yorumla
+1 yılBence hiçbir cevap verme... Bu nasıl bir ithamdır, insan değil herhalde ki cevabı da anlayamaz zaten boşver. Herkes kendi hayatına devam etsin
00 YorumlaEger bunu söyleyen kisi evliyse diyecegin su " neden seninlede evlendiler ki senin halin daha vahim"
00 Yorumla
+1 yılG. r. zekalı olmak senin için bir eksiklik değilse eğer evet ben de çirkin olmak benim için bir eksiklik değil
01 Yorumla- +1 yıl
Evet çirkin olmak da benim için bir eksiklik değil
Sen bu kadar sığ ve aptal olduğun için üzülmüyor musun diye sorsaydım çünkü soru tam bir canım Ergen sorusu😂
00 YorumlaAçıkçası umursamam. Ayrıca evlilik dış görünüşe bakmıyor. Evliliği hayatın anlamı olarak görenleri zaten hiç anlamıyorum.
00 Yorumla
+1 yılBirisi bana bunları sürekli söylüyor, bu da zaten sinir, stres, üzüntü yaşadığım hayatımı daha da kötüleştiriyor. Bu kişi bizzat ben oluyorum.
00 YorumlaDjdgskshdkdhskshskdh çok uzulmuyom alıştım derim dkdhdkdhdkdbd
10 Yorumla
+1 yılSen bu karakter yoksunluğu ile üzülmüyorken ben neden çirkin olduğum için üzüleyim derdim
10 YorumlaPeki sdn beynin olmadığı için üzülüyor musun? Derdim
10 Yorumla- Devamını Gör (201)
Devamını Gör(246)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > "Çirkin olduğun için üzülüyor musun?" diyen birine ne denir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 